Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Selma_Selma schreef:KanIk weet niet hoe dat dan gaat, want word je dan daar pas in twee groepen gesplits ofzo?
Maar als dat zo is dan is het idd geen misschien!

PrimaDonna_ schreef:Iris: Ga je weer met Myrthe?

.
IsabelvS schreef:Selma het is toch vanaf 14?.
Oh want wsl kan ik alleen in de laatste week.. maar zijn de paarden dan niet minder snel enzo meer?
. Okee, want dan kennen ze de paden natuurlijk wel weer heel goed enzo, maar misschien betekend dat dan ook juist dat ze extra willen knallen
. Ik denk idd ook dat ze er wel rekening mee houden en dat ze idd rust krijgen ja.. nu je het zegt!
dus dat is dan natuurlijk wel leuker.. 
itsmi schreef:IsabelvS schreef:Is een van jullie wel is in de laatste week geweest (van de zomer)?
Dat is echt niet fijn de laatste weeK! Dan zijn er nog maar weinig paarden om uit te kiezen,en de meeste energie is er dan ook wel uit...
.
Nu heb ik dat gelukkig niet meer, maar alsnog zou ik op mijn eerste keer JT wel een ervaren paard willen
Ook omdat ik eigenlijk maar weinig buitenrij-ervaring heb. ik had hierover een mail gestuurd of dat dan wel kon maar gelukkig was het geen probleem
Meer mensen die op JT gingen terwijl ze niet zoveel buitenrijden/reden?
. Ik was 13 toen ik voor het eerst ging (toen was het nog vanaf 12) en had mijn JT op Tommy gedaan, echt een super leuke pony (ook voor beginners)
. Er zijn heel veel paarden die al ervaren zijn en alsnog helemaaal niet saai ofzo hoor! En sowieso is er voor iedereen wat want je hebt grote/kleine snelle/langzamere enzovoort
.