Lijkt me gezellig! Ik moet wel eerst sparen.. 
En anders ga ik gewoon mee vor de gezelligheid.
Ik kan wel wat oude spulletjes weg doen maar aan dat halster zitten toch speciale herrineringen.
Was mijn eerste halster en de overleden paarden heb die om gehad etc..
Ik kijk wel of ik het verkoop of niet. Ik ga vandaag en morgen er hard voor werken 
Wauw lees dit 
Citaat:
Soms zou je willen dat je in de toekomst kon kijken. Van te voren weten wie je beter kunt mijden en wie er met heel zijn hart van je houd. Weten wie oprecht is en wie alleen maar een spel speelt. Jezelf op die manier alle pijn besparen. Maar de waarheid is, alle pijn die het leven je laat voelen heb je nodig. Soms moet je voelen dat het leven geen sprookje is en dat je niet kunt blijven dromen. Zodat je daarna weer verder kunt. Sommige pijn zal je kapot maken, je slopen en doen instorten, maar uiteindelijk maakt het je sterker. En soms zou je willen dat het allemaal niet zoveel pijn deed, het makkelijker was. Maar het leven heeft geen antwoordenboek, er is geen handleiding om een gebroken hart te verwerken en geen FAQ over de hindernissen in jouw leven. Want aan het einde is jouw manier alles dat telt. Het gaat allemaal over hoe jij ermee omgaat en hoe jij het oplost. En later zul je het leven bedanken voor alle pijnlijke leermomenten.