Dus doe wel gewoon goed mijn best, het lukt aardig haha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus doe wel gewoon goed mijn best, het lukt aardig haha
om 10 over 10 alweer uit haha. En daarna eigenlijk nog sinterklaas viering, maar heb niet echt behoefte om daar 2 uur op te gaan wachten want begint pas om 10 over 12 xD
dat lijkt me zòooo goor..)
Maar ik heb al wel een kantje, alleen hun hebben blijkbaar altijd lange gedichten..Dus dat word even mijn best doen nog Lindy1109 schreef:Heey lotte jullie hadden geen les vanavond, toch? Dominique belde mij net op om het te vragen, maar ik wist ut niet. Wij hebben les van 7 tot 8.
was [pas tegen kwart voor 7 thuis ofzo!
had 10 paarden gereden
ging allemaal wel goed optijd eigelijk om kwarty voor 5 moest ik er nog 1 en toen kwam christy nog en dtoen hebben we samen even gereden op het gemakje
had mn handen vol want hij kan dan echt sterk zijn
had ook al ff niet meer gesprongen en moesten we allemaal over balkje gealoperen eerst op de volte en toen werd die echt ff beetje gek
springen en beetje bokken had die van Susan bijna geslagen en met zn kop schudden heb hem paar x tegen de bakrand meoten zetten
en dan springen nouuu hij slooft zich zo uit dan
hoeft zeker neit bang te zijn dat die een balk raar
geeft wel een super fijn gevoel hoor! iedereen vond hem kei leuk

Dacht dalijk is ze het helemaal niet