Ja idd beter hem eerst een tijd lekker in de groep te laten, tot dat hij er tijdje instaat. Al heb je hem er vandaag wel even uitgehad voor longeren Moet je niet werken Es? Of heb je vrij om heerlijk bij je paardje te zijn.
Nee ik werk gewoon hoor . Het gaat nu trouwens gelukkig wel goed in de groep . Alleen vymar jaagt hem nog wel eens weg, maar dan komt ie binnen de grenzen van waar die niet mag . Maar hij staat wel gewoon lekker met de andere te grazen .
Ik ben hem nu rustig aan het longeren en vandaag heb ik aan de hand met hem gewerkt in de bak. Stappen draven halthouden achterwaarts en om pionnen heen . Deed ie allemaal heel braaf . Maar heb er nog niet opgezeten, ik laat hem eerst even rustig wennen .
Hahahaha hij is zo mak als een lammetje . Ik dacht misschien zijn de pionnen nog spannend, maar die stond ie ook om te duwen toen we even stil stonden .
zijn tuig wel, tja lamoen is beetje aan de krappe kant. Maar ach, hij mag ruime bochten maken en verder lekker rechtdoor lopen. Mazzel liep weer super goed, hij vindt het leuk voor de kar. Met een nachtje binnen plassen ze heel veel weer uit, land stond weinig gras op, mogen ze van mij nog wel even blijven staan.
Nee ik geloof dat hij deze week ook meer vakantie zou krijgen. Ach ja, wel jammer voor Mazzeltje, maar gelukkig kan hij dag en nacht de wei op. Ik heb het afgeleerd om me druk te maken over paarden van een ander.
Ja inderdaad, je kan er toch niks aan doen.... Maar het blijft jammer, er zijn zoveel mensen die zo graag een pony zouden willen en er wel de tijd en aandacht voor hebben. Het zou voor Mazzel denk ook heel goed zijn als ie een baasje had wat hem elke dag aan het werk zou zetten . Maar het is zoals het is .
Idd, de tijd (en ook geld) is voor mij ook zeker een reden om nog geen paard te willen. Nu heb ik na het werken nog best tijd, maar straks met de studie heb ik weinig tijd over. En tja, Mazzel staat voor mij helaas niet om de hoek. Ik ben wel benieuwd hoe ze de winter door gaat komen, of er dan al een andere verzorger is.