Elja schreef:Iriis_ schreef:Ben je vrijdag vrij Elja?
Jaaaaa
Ik vanaf 12 uur ongeveer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Iriis_ schreef:Ben je vrijdag vrij Elja?
Jaaaaa

Elja schreef:Mn moeder wilt me niet brengen
Dus ik moet met de bus.
En nu ga ik om half acht rijden
maar ik wil niet zo laat terug met de bus gaan =(
WIE WILT ME OPHALEN?

! Kirsten_D schreef:Citaat:Hoe stom je het ook vind, je moet het gewoon proberen. Je kan dan boos worden of niet, maar dat maakt niet uit. Jij volgt je les, hij zet jou erop, dus je gaat erop rijden! En geen gemopper, je wilt toch lesvolgen? En hoe goed iemand ook bevriend mag zijn met hem, jammer dan.
Das mijn mening. En niet specefiek naar jou hoor Iris, zeker niet. Maar das mijn mening over het algemeen
Maar wees eerlijk, je betaald er best wel veel geld, Nou best wel veel, het is gewoon veel geld.
Dit is al een reden waarom ik niet terug kom naar de manege, ik heb er geen zin in om elke keer op een paard te zitten waar ik niet op wil, terwijl ik er veel geld voor betaal.
Maar omdat je een keer niet op een gewenst paard komt?
Zo is het nou eenmaal als je op een manege lest..
!
Ghihihihi!! Maaikeee schreef:Zoo stilte weer hierr!
Ikzelf ben ook niet egt spraakzaam laatste tijd, aangezien ik nogal hard aan het blokken ben voor me geschiedenis
examen vrijdag..daarna lekker vakantie
Kzit trouwens op Astor met Kerstspringen!![]()
Ben benieuwd`!

Maaikeee schreef:Zoo stilte weer hierr!
Ikzelf ben ook niet egt spraakzaam laatste tijd, aangezien ik nogal hard aan het blokken ben voor me geschiedenis
examen vrijdag..daarna lekker vakantie
Kzit trouwens op Astor met Kerstspringen!![]()
Ben benieuwd`!
? Melanieetjuh schreef:Ohjá, dat verhaal wat ik je stuurde, Iris.. (en de andere.) Tis over 't algemeen wel een penny-verhaaltje.
Maar voor in het knollengezeur wel leuk, aangezien er ook nog jongeren onder ons er zijn, en het voor hun ook makkelijk leesbaar moet zijn.
Als iemand zin heeft een keer te lezen, zeg maar en ik zal wat opsturen. (Das niet penny achtig)
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Álleen op de site?
Dat was wel de bedoeling.. Maar daar zijn veel mensen het niet mee eenss..
Dus daar wordt nu druk over gepraat
Elja schreef:Mn moeder wilt me niet brengen
Dus ik moet met de bus.
En nu ga ik om half acht rijden
maar ik wil niet zo laat terug met de bus gaan =(
WIE WILT ME OPHALEN?
Ik ben er rond half 10. Goed ? DenK4ever schreef:Tjoh... stond zomaar Kirsten voor me deur...
en ze wilde nog geld van me ook
Nataschaa schreef:Samen met me zusje.. Maar ze verdienen er wel dik aan hoor ! Ze hadden twee keer 5 euro gehad en een keer 10 euro !
En over de rest van het jaar verdient het niet zo geweldig.

Ging heel goed! We hebben zelfs een gebrokenlijn gesprongen!