Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Nee, ik bedoel een extra kettinkje.
winnitou schreef:Ja natuurlijk, had het misschien ook eerder moeten bedenken om het te vragen. Maar bedankt in ieder geval en ik zal de groeten overbrengen.Liquita, ik drink hier thuis een borrel op je! een hele gezellig avond gewenst. En groetjes aan Ilse en Eus en natuurlijk alle andere bekenden

Kitana_ schreef:Heej allemaal ik ben Renske en sinds vanochtend met mijn pony gekomen op manege veldt. Overigens allemaal goed verlopen gelukkig.
Ze heet kitty ze is een 17 jarige new forest merrie en ze staat in het hoekje schuin tegenover de afspuitplaatsen en solarium.
Ik hoop dat het een beetje gezellig is
Groetjes Renske.
Kitana_ schreef:
Een foto van mij en Kitty
winnitou schreef:Kitana_ schreef:Heej allemaal ik ben Renske en sinds vanochtend met mijn pony gekomen op manege veldt. Overigens allemaal goed verlopen gelukkig.
Ze heet kitty ze is een 17 jarige new forest merrie en ze staat in het hoekje schuin tegenover de afspuitplaatsen en solarium.
Ik hoop dat het een beetje gezellig is
Groetjes Renske.
Nou in iedergeval welkom in de gezelligste huiskamer!![]()
Hoop dat Kitty snel gewent is in haar nieuwe stal en dat jullie eenleuke en gezellige tijd tegemoed gaan bij manege Veldt.
Aan deze Veldtkatjes......... eh ik bedoel natuurlijk Veldtschatjes zal het niet liggen.
Want zelfs als we thuis zijn zitten we er nog!

LIQUITA schreef:meelen schreef:De mooie bak waar ik mijn kerststuk in had gemaakt, heb ik net door de bloemist op laten maken met allerlei bolletjes. Blauwe druifjes narcisjes hyacinten enz. Ik had er zelf niet zo'n zin in en voor hem is het een tikkie werk. Heb ik straks weer wat vrolijks op tafel. Lente in huis.
LEUK!!! Als de bollen uit zijn, willen we natuurlijk wel weer een.

meelen schreef:Hallo Renske. Welkom op Bokt en natuurlijk bij manege Veldt.
Ik hoop dat je er veel plezier zult hebben met je paardje.
.
Renske!!!
. Ik zal ze morgen laaten zien. Ga nu mijn bedje opzoeken
. Kitana_ schreef:
Een foto van mij en Kitty

ATE schreef:welkom hier en op veldt p.s in je profiel zijn je foto s ook niet te zien hoor

LIQUITA schreef:Het was me weer een avondje wel. Heel gezellig, en ik ben even flink verwend.....4 mooie Pandora bedels erbij. Ik zal ze morgen laaten zien. Ga nu mijn bedje opzoeken
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoef niemand gedag te zeggen, want er is niemand meer.
meelen schreef:ATE schreef:welkom hier en op veldt p.s in je profiel zijn je foto s ook niet te zien hoor
Hee dat is raar, ik kon ze vannacht wel zien.

smuidra schreef:Ben een dagje naar de Western Experience geweest en loop gelijk een paar bladzijden achter. En een nieuwe naam erbij...
(welkom) Er was een heel leuk paarden programma van vier uur .Heb er van genoten en voor de rest van de dag lekker gedanst. Twee hobbies op één dag. Wat kan een mens meer wensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

meelen schreef:Oh, ok
Maar ook niet op TV.