Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:44

Môgge Beau.

Ja , Willem probeert me al bang te maken dat er grote feesten worden gehouden en dat ik niet verbaasd moet zijn dat mijn huis platgebrand is als we terug komen.....

Maarre werk ze, ik ga zo shoppen en dekens halens in Uitgeest, dus ook een beetje werken.
Daarna nog even naar stal en dan thuis het laatste doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:27

Haha ja dat is me een feestbeest hoor _O- Nouja, zal wel meevallen denk ik met dat platbranden :') Wel leuk voor d'r dat ze ff op zichzelf kan wonen!

Nou, succes met de laatste voorbereidingen. En dan lekker het vieze weer hier achterlaten en hopen dat het daar wel lekker blijft :Y)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 18:09

Mensen vanaf hier wens ik jullie fijne 2 weken zonder mij! :D Geniet ervan, ik ben weer terug eer jullie het door hebben! 8-)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:38

:wave:
2 weken geen Angelique? -O- We gaan dat niet redden hoor

Ik wil een wreckthisjournal ding :+:

Ik ben al op stal geweest want ik heb onze poepmachines buiten gezet. :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:47

Ik ga straks naar stal om mijn poepmachines iig een knuffel te geven.

Het is Gera gisteren gelukt om wat foto's van de veulens te maken.

[KS-ITP] Faith en Glory door Gera Hoving

Dit zijn de onbewerkte foto's en een eerste selectie. Ben heel benieuwd naar de rest.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:50

Geweldige foto's van Faith en Glory!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 07:48

goedemorgen allemaal :wave: het is te merken dat het vakantie is zeg hihi.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:24

Haha wat grappig Rieneke, ons voorgevoel toen we Stephanie dat ene paardje zagen aaien was toch goed. Ze hebben dat paardje dus wel gekocht :D Dat heet penny intuitie geloof ik :P

En ik ben erachter gekomen dat Babe en Whis heeeeel ver familie van elkaar zijn (van Whis d'r moeders kant) _O- http://www.allbreedpedigree.com/skip+shi

@Trudy: Prachtige foto's!!!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:33

@ Beau: gekocht???!!!?? ik heb wat gemist geloof ik.......

haha grappig zijn ze family!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:38

En ik wist 't lekker al! O:)

Trudy mooie foto's, ben benieuwd hoe ze er uitzien als ze de bewerkronde door zijn. Laat je ze dan nog 'ns zien in 't topic? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:44

B_a_b_e schreef:
@ [***]: gekocht???!!!?? ik heb wat gemist geloof ik.......

Haha ja echt gekocht! Pieter gaat em als wedstrijdpoown houden. Ben benieuwd hoe dat paardje het gaat doen :))

Stambomen uitpluizen is echt leuk als je niets te doen hebt, zo kom je nog eens ergens achter :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:48

Goedemorgen allemaal!! Wat is het toch rustig overal, heer-lijk!

Zo, en nu wil ik even bijgepraat worden want ik mis weer vanalles! Hebben Pieter en Stephanie een nieuw paardje gekocht *\o/* ? En waarom heeft iedereen al de foto's van Gera behalve ik |(?

Morgen gaat Beertje met vakantie. Ik zal hem gaan missen... Hoe werkt dat eigenlijk? Moet ik hem wel bijvoeren, kan ik hem zelf gewoon tussen de ruinen zetten, is er nog iets waar ik rekening mee moet houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:20

Volgens mij word ie gewoon ertussen gezet zodra de hoefsmid zijn achterijzers eraf heeft gehaald. Zo is het met Nisan wel gegaan geloof ik. Als je hem niet gaat rijden heeft ie eigenlijk wel genoeg aan het gras aangezien hij dat 24/7 tot zijn beschikking heeft. Hoezo ga je hem missen dan? Je kan hem toch zo van de wei plukken? :+

Haha jij zal ook vast wel een voorproefje krijgen van Gera hoor :(:)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:26

Afke en ik wilde er een groots en meeslepend afscheid van maken :+ maar zo te horen gaat dat feest niet door ;). Ik kom vanavond dan wel even buurten op stal!

Nee, Beertje wordt helemaal niet bereden de komende 3 wk. Sterker nog, hij hoeft helemaal even geen rekening met ons mensen te houden want hij heeft ècht 3 weken vakantie en mag heerlijk 3 weken lang paard zijn. Hij heeft het verdient en volgens Anouk knapt 'ie er altijd ontzettend van op. Dus vandaar dat ik hem best zal gaan missen de komende 3 weken.

Oh, dus hij kan echt 3 weken lang op alleen maar gras leven? Dawissiknie!

Ik ben zó nieuwsgierig naar de foto's!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:40

3 weken je poownie niet zien? :oo Wow dat is heftig, zou ik ook maar met veel moeite kunnen hoor. En het zou ook niet goed worden ontvangen bij Madame denk ik aangezien ze al beledigd is als ik een weekend weg ben geweest :') Maar als Beer ervan opknapt is het natuurlijk wel fijn voor hem :j En hij word wel in de gaten gehouden dus mocht hij afvallen zal hij wel bijgevoerd worden ;)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:02

maarre nog even terugkomen op de nieuwe poown van het koppel...hoe oud is het nieuwe beestje dan?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:09

Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten! Hebben ze een nieuwe poown gekocht? Wat doen ze nu met Gentle dan?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:09

IK HEB DE FOTO'S *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:17

Volgens mij is ie nog jong, 1 of 2 ofzo? Ik denk dat ze Gentle houden voor Stephanie zodat Pieter zich lekker op de reining kan richten :j

Jeeeeej San! Zien zien zien!!! :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:20

:j 't Is een jaarling en ik had 'm al op de kiek gezet O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:26

Sssssttt stiekem gepikt:
Afbeelding

Leuk beessie hoor :)) Aan zijn naam te zien een Smart little Lena nakomeling? (als ik het goed hem hoor :o)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:31

leuk koppie!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:31

Die foto had ik bijna niet meegestuurd he ivm scherpstelling (hoofd onscherp lichaam scherp) net als deze, lief koppie maar niet tevreden over scherpstelling:

Afbeelding

Dit was ook een leuk moment, maar met 't kleinste diafragmagetal dat met die lens kan krijg ik 'm natuurlijk niet helemaal scherp. _O-
Afbeelding

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:32

Hoe kan ik foto's plaatsen?? Ik heb ze in "mijn album" op internet staan en als ik dan de url hierin wil plaatsen met dan zegt 'ie dat de afmetingen van de afbeelding niet konden worden bepaald??

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:32

Wat een leuk paard hebben ze gekocht zeg! Ik zou 'm ook zo gekocht hebben! (ik heb iets met vosjes :o ).