stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 19:12

Olympia schreef:
Is inclusief verdoving van de DA :) Die is al geloof ik iet svan 50 euro...

En ach, ze is wel goed :)

Ik dacht al He?
Zeker kronen gekregen, hihi.
fijn dat alles naar wens is gegaan

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:16

Ik ga zondag al mee op wedstrijd, dus ik hou mn zaterdag even voor mezelf :o Moet nog 2 opdrachten voor school uitwerken en mn kamer is echt 1 grote zwijnenstal := Het is bijna zo erg dat ik twijfel of ik niet beter op de bank kan gaan slapen :P hahaha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 21:33

AndreaB schreef:
Ik ga zondag al mee op wedstrijd, dus ik hou mn zaterdag even voor mezelf :o Moet nog 2 opdrachten voor school uitwerken en mn kamer is echt 1 grote zwijnenstal := Het is bijna zo erg dat ik twijfel of ik niet beter op de bank kan gaan slapen :P hahaha

Geeft niet ik snap het. Ben proeven al aan instuderen om ze uit het hoofd te gaan rijden

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:08

YEHHHH ik heb een lezer, voorwaarde was wel dat haar pony ook mee moet en we na de proeven verplicht een strandrit gaan maken. Maar dat gaat helemaal lukken. Is beter dan wachten op de prijsuitreiking. Ik heb er ZIN in!!!!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:13

Klinkt goed!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:42

Daarnet ritje met kar wezen maken.
Het was heerlijk weer.
En we zijn wezen scheuren!!!!
Hij ging KEIHARD, ging HEERLIJK
Nadeel was dat we wel weer snel terug waren.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:09

Arghh!! Ik ben zo fiets dom :( Spreek ik 17.00 uur af met iemand die mn tuigophangset over wil nemen. Rij ik vanmiddag speciaal naar de manege toe om hem op te halen, omdat hij daar zou moeten liggen. Trailer leeg, dus dacht ik dat hij bij mn mams in de auto lag, omdat daar ook het een en ander lag. Kom ik thuis om daar te kijken (meisje inmiddels ook voor de deur) is die auto dus ook leeg :o? Snel een blik in mn eigen auto geworpen en toen nog maar bij mn pa in de auto. Nergens dat ding te bekennen :( Gaat er ineens een lampje branden dat het WEL in de trailer stond, maar het er vorige week met het verbouwen van de tuin is uitgehaald :)* Dussss... staat het nog in de tuin van mn zus in Spijkenisse! Echt te briljant gewoon :roll: Meisje voor niks een half uur op de scooter gezeten om naar hier te tuffen en ik kan nu morgen naar Bergschenhoek rijden om hem af te gaan leveren -O-

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:15

Maaarrr... leuke nieuwtje van de dag!! :o Vanmiddag heb ik mijn springzadel EINDELIJK eens opgelegd om uit te testen of mn nieuwe singel wel past. Ook zo zonde als ie niet past en ik hem straks niet meer terug kan brengen. Heb er eerst even lekker mee gedressuurd en daarna kwam L. langs en die vroeg of ze iets voor me neer moest leggen. Dus we zijn maar gewoon heel simpel met wat drafbalken begonnen :) In het begin liep ze voor de balken ineens onder me uit, maar de laatste keren bleef ze heel netjes onder me lopen. Netjes afgesloten dus! Binnenkort nog maar eens doen om het springen er een beetje in te gaan houden.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 18:53

Nou vandaag heb ik weer iets meegemaakt.
Nu weet ik weer waarom ik jaren geleden gestopt was met dressuur.
Ik wil eigenlijk niet op juryleden afgeven maar deze keer doe ik dat toch wel.
Ik rij mijn 1e proef en dat kon inderdaad beter. Ik maak een vergissing en rij een volte van 15 meter op X i.p.v 20 meter op X en halsstrekken voerde ik niet uit. Ik kom weer in de buurt van X en mijn lezer herhaalt nog halsstrekken dus ik zo 15 meter toch het antwoord was kort NEE. Ik dacht ........ dus zet de volte opnieuw in bij X en strek gauw nog even hals. Er werd niet getoeterd of gebeld. Affin ik ga verder met de proef zoals is voorgeschreven en volgde het programma keurig. Galop ging super enz. Toen was de proef klaar en ging ik de ring uit. Na de volgende deelnemer kon ik mijn 2e proef starten. Ik reed een WERELD PROEF!!!! Netjes, op de letter mooie overgangen enz. Echt beter kon niet. Na deze proeven zijn we lekker naar het strand gegaan. Het was er HEERLIJK! De tijd ging verder en we waren keurig op tijd voor de prijsuitreiking. Nu had ik zeker geen prijs verwacht maar wel 1 winstpunt en behoorlijk wat commentaar. Maar helaas dat was teveel voor deze jury. De proeven waren beiden niet meer dan 177 punten en het verkeerd rijden is niet eens afgestraft. Alleen heb ik een 4 voor dat onderdeel (dus misschien toch afgestraft) Dat was best een domper.Er waren ook maar 3 wp uitgereikt.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 18:53

AndreaB schreef:
Maaarrr... leuke nieuwtje van de dag!! :o Vanmiddag heb ik mijn springzadel EINDELIJK eens opgelegd om uit te testen of mn nieuwe singel wel past. Ook zo zonde als ie niet past en ik hem straks niet meer terug kan brengen. Heb er eerst even lekker mee gedressuurd en daarna kwam L. langs en die vroeg of ze iets voor me neer moest leggen. Dus we zijn maar gewoon heel simpel met wat drafbalken begonnen :) In het begin liep ze voor de balken ineens onder me uit, maar de laatste keren bleef ze heel netjes onder me lopen. Netjes afgesloten dus! Binnenkort nog maar eens doen om het springen er een beetje in te gaan houden.

hee leuk, fijn dat je genoten hebt.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:06

Jammer van je punten, maar gelukkig wel een goed gevoel aan je proefjes overgehouden :) Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 19:13

AndreaB schreef:
Jammer van je punten, maar gelukkig wel een goed gevoel aan je proefjes overgehouden :) Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste!

precies en dat gevoel PAKKEN ze niet af.
En daarna zo lekker op het strand echt genieten.
De paarden vinden elkaar zo leuk, er is echt een goede klik.
Volgende week gaan WE het weer proberen. Hoop dan op 2x winst (om het goed te maken)
Hoop dat ik het zelfde fijne gevoel heb in mijn proeven.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:18

Vandaag heerlijk gereden! Paard deed goed zijn best.. af en toe nog is staken maar het gaat weer de goede kant op en als het wijken er weer in zit ga ik weer een wedstrijdje wagen.

Erg vervelend voor je Flurk.. en lekker op het strand! Dat mis ik wel van toen ik in Den Haag stond met paard.. dagelijks naar het strand.

Andrea het zadel zag er mooi uit! Heb het springen niet gezien.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:20

Het zag er netjes uit hoor Zip!! Heb niks van het staken gemerkt. Moet je al L starten met Robesh??

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 19:23

oja ik had iets aparts op mijn protocol nog nooit eerder gehoord;
Ik moest MEK van hand veranderen en enkele passen middenstap. Nu weet ik dat het beter moet maar ik kreeg een 4 (vond dat erg streng) en het commentaar; geen verschil, frame ook meer verlengen
Sinds wanneer heeft een paard een FRAME?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:25

Ik heb even ons strandritje van vorige week op Google Maps opgezocht en we zijn van Hoek van Holland tot Monster gereden :D Hemelsbreed goed voor zo'n 7 km, dus totaal 14 km afgelegd.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:30

Je ken zo de Endurance in :D

Nou af en toe gooit hij rechtsom zijn schouder naar buiten en gaat hij zijn hoofd kantelen, als ik hem dan weer rechtricht word het hem soms even moeilijk en gaat hij in protest door ze hoofd omhoog te gooien en zijn hoofd daar te houden. Ik moet dan de rust bewaren en hem zelf mijn hand weer laten opzoeken, maar soms zou ik hem wel naar beneden willen trekken ~~}> Doe ik niet hoor.. Snap dat het voor hem ook moeilijk is..

Ik start nog B, maar aangezien de AVS wedstrijden zo ver zijn ben ik liever een niveau voor zodat ik zeker weet dat ik een paar winstpunten pak.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:33

haha was dat maar zo!! Endurance begint geloof ik pas bij 25 km := Kan ik er nog wel wat kilometertje aan toe voegen :P

Ahh... bij staken dacht ik meer aan de kapriolen die mijn engeltje wel eens uithaalt O:) Wel slim om dan even wat verder door te rijden, want die wedstrijden zijn inderdaad niet om de hoek. Heb ooit één keer mee gedaan in IJzerloo toen. Was echt een grote ravage haha Weet je al naar welke je gaat? Geloof dat St.Oedenrode en Bunschoten nog wel 'aan te rijden' zijn.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:40

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:43

Oehhh Kossack!! Daar wil ik eigenlijk nog wel een een keertje een hengstenpresentatie bij bekijken :D Ijzerloo is ook echt megaver weg :=

Ik start de 29e bij 't Einde en de 6e weer bij de Spaland. En heb 3 mei een afspraak met het Drunens Ruiterhuis voor een nieuw zadel :D Hebben ze jou vorige week nog kunnen helpen aan een beter zadel?

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 09:22

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 09:33

Ik pin me er nog niet aan vast, maar lijkt me leuk om dan met je mee te gaan. En dan kan ik ook wel direct even een proefje voor je lezen ;-) Moet je alleen niet dezelfde starttijd als de presentatie hebben :P

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 10:08

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 11:09

Dan weet je in ieder geval waar me te vinden :P Help me tegen die tijd nog even herinneren, want waarschijnlijk ben ik het dan al lang en breed weer vergeten.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:13

Soms zit het gewoon echt niet mee!! -O- Gisteren naar de manege gereden, 3 auto's doorgespeurd en to de ontdekking dat de set bij mn zus ligt. Rij ik vandaag naar Spijkenisse om de set op te halen... liggen er maar 3 onderdelen, terwijl het er 4 horen te zijn :? Heb ook echt geen flauw idee waar dat laatste onderdeel zou kunnen liggen?! pfff