Olympia schreef:Is inclusief verdoving van de DADie is al geloof ik iet svan 50 euro...
En ach, ze is wel goed
Ik dacht al He?
Zeker kronen gekregen, hihi.
fijn dat alles naar wens is gegaan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Ik ga zondag al mee op wedstrijd, dus ik hou mn zaterdag even voor mezelfMoet nog 2 opdrachten voor school uitwerken en mn kamer is echt 1 grote zwijnenstal
Het is bijna zo erg dat ik twijfel of ik niet beter op de bank kan gaan slapen
hahaha
AndreaB schreef:Maaarrr... leuke nieuwtje van de dag!!Vanmiddag heb ik mijn springzadel EINDELIJK eens opgelegd om uit te testen of mn nieuwe singel wel past. Ook zo zonde als ie niet past en ik hem straks niet meer terug kan brengen. Heb er eerst even lekker mee gedressuurd en daarna kwam L. langs en die vroeg of ze iets voor me neer moest leggen. Dus we zijn maar gewoon heel simpel met wat drafbalken begonnen
In het begin liep ze voor de balken ineens onder me uit, maar de laatste keren bleef ze heel netjes onder me lopen. Netjes afgesloten dus! Binnenkort nog maar eens doen om het springen er een beetje in te gaan houden.
AndreaB schreef:Jammer van je punten, maar gelukkig wel een goed gevoel aan je proefjes overgehoudenDat is uiteindelijk toch het belangrijkste!