Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jonge_Monte

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 13:26

En An...... hoe is het gisteravond gegaan? Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:51

Allemaal goed, ben er niet meer op geklommen, niet ip die 3 jarige iig.

eerst goed op de stem laten reageren,en dat gaat nu al super, alleen vind ze de galop niets,en gaat ze scheuren,en wij met 2 man er achteraan skieend Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:52

maar het gaat prima hoor Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:02

Doei!

Ik heb gisteren mijn laatste bosritje met Marlon gemaakt, ik heb geen idee hoe hij over 3 weken loopt, dus ik dacht,laten we het dan nu maar doen....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:46

Mogge allemaal,

Het is alweer vrijdag dus lekker bijna weekend. Eigenlijk was het vanmorgen mijn beurt om de paardjes buiten te zetten maar Sandra doet het voor me, thanks San.. Kusje

Gister is Iris weer voor Thomas geweest. Ze heeft hem weer helemaal gemasseerd en vond dat hij op bepaalde plaatsen al een stuk losser was dan de vorige keer. Hij was alleen wel wat gevoelig in zijn front maar dat kon met het heffen te maken hebben wat hij nog wel eens wil doen als hij lekker actief en daarmee nog wel eens over zijn tempo loopt. Hij vond haar op bepaalde moment ook echt niet leuk en nog wel eens een mep uit. Ik schrok wel even van Thom omdat ik hem zo niet ken maar gelukkig is Iris op dit soort moment voorbereid en zag ze dit allang aankomen! Met longeren komt hij nu al steeds meer rollend over zijn rug stukjes naar beneden. Ben echt super blij met haar! Haha!

Ireen, wat is dat Tietse’s Choice zadel een prachtig zadel. Wat zal jij straks weer een hoop plezier in je rijden gaan krijgen.

Nou, ik ga even wat nuttigs doen! Tong uitsteken

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:22

Iemand interesse in een anky look a like dekjes party?
Via kennis van hoorde ik dat er in Schiedam iemand zit die op stal komt met anky look a like pads, bijpassende bandages/peesjes en dekens....
(ik geloof pads 25, dekens 55)

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:39

Serada schreef:
Ireen, wat is dat Tietse’s Choice zadel een prachtig zadel. Wat zal jij straks weer een hoop plezier in je rijden gaan krijgen.

Ja, ik ben er zo onwijs blij mee Go jij! Go jij! Ik kan nu ook echt niet meer wachten totdat ik hem echt krijg. Kan ik hopelijk eindelijk weer verder met Froukje qua rijden, op dit moment schiet het niet echt op zo!
Het schijnt dus dat Froukje heel breed is Haha! Zou je niet zeggen, maar ze heeft dus een hele brede boommaat nodig, hihi, die niet zo heel veel voorkomt bij Friesche paarden. En ik heb te horen gekregen dat ze niet vet is, maar dat Froukje gewoon één bonk met spieren is, hihihi! Haha!

Hé wat fijn Lin dat Iris weer is geweest. Gaat goed zo hè! Froukje deelde ook ineens een klap uit vorige keer, stond ik ook helemaal versteld van, hihi! Maar gelukkig zag ze het op tijd! En ik nog vlak daarvoor zeggen, nee Froukje trapt nooit, hahahaha!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 10:18

ireen ben wel benieuwd naar je zadel..lekker idee he een nieuw zadel.. nou iris is gister ook voor spetter geweest..ze had een hoop werk..spetter zijn achterkant zit vol met blokkades en taaie spieren. daardoor loopt hij zo rot. volgende week gaat ze weer verder met hem. moet nu iedere dag spetter een kwartier longeren en dan alleen de galop..stappen in en uit lekker op het harde. dus we gaan er voor de volle 100% voor om spetter weer op de been te krijgen..hij had gister met de behandeling wel veel pijn, maar gedroeg zich als een echte heer..was echt trots op hem, want het zal echt geen pretje geweest zijn. hij lag de hele tijd zijn koppie im me nek. zo zie je dat hij toch wel afhankelijk van me is haha. en dus echt wel een gouden karakter heeft. iris zijn dat ze bij sommige paarden als ze dat deed gelijk op moest passen. dus we moeten nog even geduld hebben voor spetter weer de oude is. door de blokkades kan hij zijn afvalstoffen niet kwijt, en dat is ook de oorzaak dat hij dikker is geworden. dus als hij straks weer blokkade vrij is valt hij ook sneller af.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:13

Nou, Debor toch maar goed dat je dit hebt laten doen toch, haha, Iris krijgt het nog druk bij ons!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:49

Reentjuh schreef:
Nou, Debor toch maar goed dat je dit hebt laten doen toch, haha, Iris krijgt het nog druk bij ons!

Jaah he, Manon heeft ook al een afspraak met Iris voor Snow gemaakt! Haha!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:31

Esther28 schreef:
Iemand interesse in een anky look a like dekjes party?
Via kennis van hoorde ik dat er in Schiedam iemand zit die op stal komt met anky look a like pads, bijpassende bandages/peesjes en dekens....
(ik geloof pads 25, dekens 55)

Heb even een mail gestuurd naar die persoon en bij een minimale afname van 5 dekjes komen ze op stal. Dus als iemand interesse heeft stuur ik ze een mailtje of een afspraak te maken. Ik heb er 1 en is zelfde kwaliteit als de Anky pads alleen zonder het merk....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:01

Die nep anky's zijn best fijn, maar op marlon lagen ze niet super, ivm veel schoft.

fijn dat je een beter zadel krijgt ireen! dan komt het helemaal goed!

fijn dat de fysio ook zo goed aanslaat bij allemaal, fysio's hoeven bij mij niet meer zo snel te komen om te masseren..
dat heb ik wel gehad.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:04

Het is geen fysio! Ze masseert puur alleen de spieren! En fysio kan lang niet alles masseren als wat Iris wel doet!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:06

Hé Es, ik hoef niet zo'n dekje hoor! Ik heb al een Anky dekje, maar ik vind hem helemaal niet fijn. Geef mij maar de Harry's Horse pads, die vind ik veeeeel fijner! PK pads vind ik zelf nog fijner dan de Anky pads.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:57

Is dat dat gebroken wit Anky pad?
Wel mooi kleurtje..

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 13:11

Sandra,
Goede reis meid, geniet ervan en tot over tien daagjes!!

Afbeelding
Afbeelding

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 14:40

oohh morgen om deze tijd zit k in t vliegtuig...oh oh.....
San prettige vakantie en niet te bruin worden he.......

Ben nu driftig mn huis aan t kuisen Hyper!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 15:23

Reentjuh schreef:
Het is geen fysio! Ze masseert puur alleen de spieren! En fysio kan lang niet alles masseren als wat Iris wel doet!

Don't eat me!?

maar ik zeg, ik heb genoeg ellende gehad met dat soort dingen, en als het niet nodig is, dan ook echt liever niet.

bij de mijne is er meer slecht als goed gedaan helaas.

maar sommigen noemen zich prof. terwijl ze dat niet zijn Boos!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 15:26

Veel plezier op vakantie meiden!

Bij de friesjes staat ook een shet merrie van een jaar of 5 dacht ik.
die staat alleen maar vet te worden op het land.
tijd voor werken.

Dus vandaag tuigje opgedaan, hoofdstelletje in, en hoppa, door de bak, en dat dier deed het keurig! stond er van te kijken, woensdag weer, en dan mag er een autobandje achter.

mocht ze het goed doen,kan ze mooi de bak slepen in het vervolg.
kost het geen benzine, en heeft ze ook beweging.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:03

hallo allemaal

degene die lekker bruin gaan worden prettige vakantie

en die dekjes hoeven voor mij ook niet, ik vind die anky's namelijk niet fijn, ik heb liever pk want die anky's liggen niet fijn en zijn te kort

hé snackie fijn dat je nog een fijn ritje gemaakt heb

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:46

Pfff vakantie gaat misschien helemaal nie door vanwege een of andere orkaan die vannacht en morgen richting Curacao koerst....
Schijt echt in me broek als we dat vliegtuig gewoon in moeten he.....k wil niet meer........

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 10:02

Esther28 schreef:
Pfff vakantie gaat misschien helemaal nie door vanwege een of andere orkaan die vannacht en morgen richting Curacao koerst....
Schijt echt in me broek als we dat vliegtuig gewoon in moeten he.....k wil niet meer........

Ja Es, ik heb het net ook gelezen en gehoord. Het is storm Felix en raast nu al met bijna 200 km per uur naar de Antillen. Felix zal nog met kracht toenemen maar ze verwachten dat die dan al over de Antillen heen is. Ik denk dat jullie er dan misschien niet eens meer last van hebben. Hoelaat vertrekken jullie en hoelang is het vliegen?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 10:19

Oei Es, ik zou er ook de bibbers van krijgen, succes,en veel plezier op vakantie.

Corina, was een heerlijk ritje, en misschien komt er nog wel 1, dat moet ik nog even bekijken,hoe hj loopt, maar ik verwacht het niet...

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:08

ik hoop het voor je snackie , zou wel leuk zijn

oei es ik hoop toch dat je nu in het vliegtuig zit, en dat de orkaan over is getrokken , je kijkt er zo naar uit en zou het niet doorgaan , maar eng is het wel hoor

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:55

Esther en Imre,

Afbeelding

Volgens de laatste berichten moet het goedkomen met die storm en zullen jullie er niet veel last van hebben.