Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Ireen, wat is dat Tietse’s Choice zadel een prachtig zadel. Wat zal jij straks weer een hoop plezier in je rijden gaan krijgen.
Ik kan nu ook echt niet meer wachten totdat ik hem echt krijg. Kan ik hopelijk eindelijk weer verder met Froukje qua rijden, op dit moment schiet het niet echt op zo!
Zou je niet zeggen, maar ze heeft dus een hele brede boommaat nodig, hihi, die niet zo heel veel voorkomt bij Friesche paarden. En ik heb te horen gekregen dat ze niet vet is, maar dat Froukje gewoon één bonk met spieren is, hihihi!
Reentjuh schreef:Nou, Debor toch maar goed dat je dit hebt laten doen toch, haha, Iris krijgt het nog druk bij ons!
Esther28 schreef:Iemand interesse in een anky look a like dekjes party?
Via kennis van hoorde ik dat er in Schiedam iemand zit die op stal komt met anky look a like pads, bijpassende bandages/peesjes en dekens....
(ik geloof pads 25, dekens 55)

Reentjuh schreef:Het is geen fysio! Ze masseert puur alleen de spieren! En fysio kan lang niet alles masseren als wat Iris wel doet!
Esther28 schreef:Pfff vakantie gaat misschien helemaal nie door vanwege een of andere orkaan die vannacht en morgen richting Curacao koerst....
Schijt echt in me broek als we dat vliegtuig gewoon in moeten he.....k wil niet meer........