Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SannevdM schreef:Ik begin af te kicken!

ook nog voor nieuwe All Stars gekeken alleen er waren geen leuke, ga gewoon hier nog ff kijken
AnnemiekvM schreef:SannevdM schreef:Ik begin af te kicken!
Dat klopt, zie je niet meer zo vaak langskomen.
Maar als de vakantie weer voorbij is ben ik hier ook nog maar weinig. Dan heb ik namelijk chronisch tijdgebrek
nu ook wel wat toetsen maar dat is niet zoveel als op schooldagen.... AnnemiekvM schreef:SannevdM schreef:Ik begin af te kicken!
Maar als de vakantie weer voorbij is ben ik hier ook nog maar weinig. Dan heb ik namelijk chronisch tijdgebrek
AnnemiekvM schreef:Ik ook hoor! Ik ga meestal tot 5 uur naar huiswerkinstituut en dan daarna eten en daarna nog ff computeren maar ik ben de laatste tijd nogal moe dus ik ga nu vroeg slapen!SannevdM schreef:Ik begin af te kicken!
AnnemiekvM schreef:Wacht maar tot je echt aan het werk moet hihi..
AnnemiekvM schreef:Hij is gratis maar ik heb de mobiel die ik heb nu pas een half jaar maar hij is zooo stom! Ik kan er gewoon letterlijk niks mee!Leg hem uit dat je er goed voor gespaart hebt!

dan moet je gewoon zeggen dat een abo veel voordeliger voor jou is
en dan begin je over die leuke telefoon die je er nu bij krijgt.. SannevdM schreef:AnnemiekvM schreef:Wacht maar tot je echt aan het werk moet hihi..
Nou ik denk dat ik dat bijna liever doe, haha.
Nu moet ik om 06:40 de deur uit en kom ik rond 18:00/ 18:30 thuis en dan nog fijn HW.
Je bent altijd meer tijd kwijt dan je verwacht. Al krijg je dan wel geld

x_kelsey_x schreef:Ja ik heb nu Prepaid maar ik heb een idee want je hoeft maar 9,95 te betalen per maand en je krijgt dan 20 euro beltegoed dus je bespaard 240 euro en die mobiel kost eigenlijk 294 euro dus ik zeg dan gewoon ja je krijgt zoveel euro beltegeod en de telefoon erbij en daarmee bespaar je ook 294 euro mee en dan hoef je alleen maar 25 euro verdendkosten te betalen! Zoiets ga ik zeggenGa je van prepaid naar abo?dan moet je gewoon zeggen dat een abo veel voordeliger voor jou is
en dan begin je over die leuke telefoon die je er nu bij krijgt..
)...

SuusKiiss schreef:x_kelsey_x schreef:Ja ik heb nu Prepaid maar ik heb een idee want je hoeft maar 9,95 te betalen per maand en je krijgt dan 20 euro beltegoed dus je bespaard 240 euro en die mobiel kost eigenlijk 294 euro dus ik zeg dan gewoon ja je krijgt zoveel euro beltegeod en de telefoon erbij en daarmee bespaar je ook 294 euro mee en dan hoef je alleen maar 25 euro verdendkosten te betalen! Zoiets ga ik zeggenGa je van prepaid naar abo?dan moet je gewoon zeggen dat een abo veel voordeliger voor jou is
en dan begin je over die leuke telefoon die je er nu bij krijgt..
Succes.