Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Broccoli schreef:Haha, me 2! Alleen heb ik zondag pas wedstrijd. Ik ga ervan uit dat het niks wordt. Ze is zo ongelooflijk fris. Maar het boeit me ook niet meer. Ik weet niet of ik nog wel doorga met die wedstrijden. Aan de ene kant is het leuk, aan de andere kant vind ik het ook niet leuk. Hoop gedoe en geregel. Ik weet wat we kunnen samen. Is het belangrijk om me te moeten bewijzen? Nee... Daarnaast wordt mijn lieve Merania alweer 18 en hebben we samen zoveel meegemaakt. Dat is belangrijk: die band die wij samen hebben. Ach, ik zie wel. Ik ga gewoon lekker rijden zondag en als de jury het niet kan waarderen: dan niet. Ik weet dat we het kunnen.
Zo. Even iets delen met jullie.

hahaha
Maar ik begrijp je wel hoor! Als ik mensen hoor 'klagen' over hun ouders denk ik van nou had ik ze nog maar.
Echt te vet! Als ik foto's moet maken voor je verslag moet je maar een gil geven hoor haha!

Tja, ze was nooit echt een lieverdje maar echt gericht bokken/trappen deed ze niet.. Zelfde met Wendy, dat was eerst ook echt een lief dier op stal en na een tijdje kon je amper de stal in zonder dat ze gelijk d'r kont naar je toe draaide..
.
.
.
.