Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 22:58

Miss moet je ook kijken naar de manier hoe je longeert manon, te veel ernaast remt af namelijk. Lichaamstaal speelt onbewust een hele belangrijke rol. Je kan ook balkes neerleggen, dat ze wel ruim moet blijven draven. Weet niet hoe ver je van izzy af staat maar als je het touw wat korter neemt kan je beter corrigeren. Als ze niet luisterd met de zweep, mag je ook heus laten merken dat het menens is, dan steeds zwiepen zonder resultaar. Maar het komt wel goed, gewoon lekker dingen uitproberen, op een gegeven moment vind je zelf een oplossing.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 08:39

Morguh...

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 08:59

Goedemorgeee.

@ Kirsten: Ik ben idd ook al verschillende dingen aan het uitproberen.
Ik sta vooral veel met mijn lichaam naar haar achterkant.
Sta dan zeg maar beetje achter haar maar dan op afstand.
Weet niet hoe ik het duidelijk kan uitleggen :P .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 10:31

Goede morgen!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 10:45

laatste dagje aan de bak! en morgen knalllllluuuuhhhh!!!!!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 12:54

Haha, me 2! Alleen heb ik zondag pas wedstrijd. Ik ga ervan uit dat het niks wordt. Ze is zo ongelooflijk fris. Maar het boeit me ook niet meer. Ik weet niet of ik nog wel doorga met die wedstrijden. Aan de ene kant is het leuk, aan de andere kant vind ik het ook niet leuk. Hoop gedoe en geregel. Ik weet wat we kunnen samen. Is het belangrijk om me te moeten bewijzen? Nee... Daarnaast wordt mijn lieve Merania alweer 18 en hebben we samen zoveel meegemaakt. Dat is belangrijk: die band die wij samen hebben. Ach, ik zie wel. Ik ga gewoon lekker rijden zondag en als de jury het niet kan waarderen: dan niet. Ik weet dat we het kunnen.

Zo. Even iets delen met jullie. :)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 12:57

_/-\o_

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:00

Hihi, dank je wel. :o

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:11

Gelijk heb je nadien! Het moet wel leuk blijven! Voor jezelf maar ook voor het paard! Misschien dejk je over een paar jaar ik ga met zamora starten :D

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:17

Merania vindt het best leuk. Zeg ook niet dat ik per direct stop, wil graag nog naar de M rijden met haar. Maar ik ga er anders in. Als ik maar weet wat we kunnen. En natuurlijk is het leuk als we geregistreerd M rijden, maar belangrijk? Nee. Ik hoef er mijn brood niet mee te verdienen, wil ik ook niet, het moet gewoon een leuke hobby blijven. En daar kwam ik laatst weer achter. Ik moet mezelf soms even toespreken :P

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:20

Broccoli schreef:
Haha, me 2! Alleen heb ik zondag pas wedstrijd. Ik ga ervan uit dat het niks wordt. Ze is zo ongelooflijk fris. Maar het boeit me ook niet meer. Ik weet niet of ik nog wel doorga met die wedstrijden. Aan de ene kant is het leuk, aan de andere kant vind ik het ook niet leuk. Hoop gedoe en geregel. Ik weet wat we kunnen samen. Is het belangrijk om me te moeten bewijzen? Nee... Daarnaast wordt mijn lieve Merania alweer 18 en hebben we samen zoveel meegemaakt. Dat is belangrijk: die band die wij samen hebben. Ach, ik zie wel. Ik ga gewoon lekker rijden zondag en als de jury het niet kan waarderen: dan niet. Ik weet dat we het kunnen.

Zo. Even iets delen met jullie. :)

Mooi gezegd!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:25

Dank je wel. :o

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:38

Inderdaad, Nadien! Mooi gezegd! Ik heb ook heel lang nagedacht of ik nog wedstrijden wilden starten!

Mijn laarzen zijn binnen! (GOEIE MAAT dit keer!) Ze zitten goed! Dus ik ben benieuwd hoe ze rijden, kan ze vanavond uittesten! :)

Oeh net Fast & the Furious gekeken, wat is die Vin Diesel toch HOT! <3 hahaha

@ Nooor; volgende week ben ik hele week vrij! Dan kan ik eindelijk weer een keer mee naar Xandertje.. Good idea???

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:26

Hello.
Binnenkort foto's maken van een paard die voor jullie vast wel bekend is.. Hij wordt helaas niet meer beter....
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater

Heb weer even bijgelezen.

Elja, Dikke knuffel voor jou meis :(:) Maar ik begrijp je wel hoor! Als ik mensen hoor 'klagen' over hun ouders denk ik van nou had ik ze nog maar.
En ik had liever ouders PLUS gezeur gehad dan helemaal geen ouders.. Maja mensen weten niet hoe wij ons voelen. En denk dat wij hetzelfde hadden gedaan als we ze nog wel hadden.
Iedereen heeft zijn eigen problemen en die zijn stuk voor stuk even erg als elkaar. Wij kunnen niet voor hun beslissen of het net zo erg is als een ouder verliezen.

Gina, Zo leuk dat je op Ushi hebt gereden en dat het zo lekker ging. Leuk dat Frans ook zo tevreden was. Was voor leuke complimenten had hij gegeven?
Vraag me echt af hoe Ush nu is zeg maar. Is ze erg veranderd kwa doen en laten en vooral met het rijden?

Channah, Je had een hele leuk naam verzonnen voor het topic maar kan hem niet meer vinden... Deze was het niet: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17'

Jiska, Rijd je zus eigenlijk ook op Robin? Heb haar uberhaupt nog nooit gezien op stal. Misschien 1 keertje als ik het goed heb :P

Lisette, Zoo vet dat je stage gaat lopen bij Sollenburg :D Echt te vet! Als ik foto's moet maken voor je verslag moet je maar een gil geven hoor haha! *D

Manon, Je weet niet hoe vaak regelmatig is geweest bij de vorige eigenaar. Kan inderdaad net wat Sabien zeg 4 keer in de maand gebeurd zijn ofzo...
Ik zou het gewoon lekker afwachten en door gaan trainen. En niet al te veel van haar vragen want misschien is het toch een kwestie van conditie.
Of dat ze je daarbij gewoon nog echt aan het uitproberen is. Az wordt ook steeds actiever met longeren omdat Jen streng voor der is en ik ben ook strenger geworden met longeren.
Ze houd je dan gewoon in de maling (dat is wat az deed) en az is gewoon lui :P

Nadine, Gelijk heb je meis! Gewoon kijken of je zin hebt en anders zeg je het gewoon af. Het moet wel leuk blijven.
En het is fijn dat je zelf kan zeggen van nu is het genoeg geweest en rekening met haar houd.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:38

@ Meliss: Wat is er met Valentino dan ?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:46

Van wie is valentino ook al weer?
@Melissa: gewoon de hele tijd 'goed zo' en 'zo moet het' en 'keurig'. Rijden gaat voor mij nu beter. Je kan haar nu echt voorwaarts neerwaarts rijden en dat ze dan ook haar rug gaat gebruiken en los door het lijf word. Ze bouwt wel heel veel spanning op tijdens het rijden en je moet haar nu echt eerst aan de teugel hebben en ontspannen, voordat je aanspringt. Anders word het rondjes crossen met een weg gedrukte rug. Op stal is ze echt een bitch geworden. Ze probeert nu cht gericht naar je te bokken/trappen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:13

Valentino is van Iris toch?

@Gina, wat zonde dat Ushi zo stom doet op stal nou. -O- Tja, ze was nooit echt een lieverdje maar echt gericht bokken/trappen deed ze niet.. Zelfde met Wendy, dat was eerst ook echt een lief dier op stal en na een tijdje kon je amper de stal in zonder dat ze gelijk d'r kont naar je toe draaide..

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:18

Sabinee__ schreef:
Ohh oke, vroeg het me al af. Zie der vaak buiten lopen met heeel veel reflecterende spullen haha :D .
Leuk dier!

Zag jullie ook snowboarden er achter aan met de sneeuw haha

Ja idd, ze heeft altijd enorm veel reflecterende spullen. Snowboarden, oja dat was idd wel leuk :')

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:26

Ushi deed altijd eigenlijk wel een beetje onaardig op stal. Maar als je nu al voor der box langs loopt komt ze naar buiten stormen om je te pakken :P

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:55

Valentino is inderdaad van Iris.

@ Melissa; Jeetje, wat erg!! Wat heeft ie dan?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:55

Maar niet zo erg. Kan ook zijn dat ze haar dag niet had, maar ze zqt te bokken instal...

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:16

Had vandaag met Izzy heeeeeel eventjes gelongeerd.
Daarna had ik dressuur aan lange teugels geoefend.

Had nog teugels van een hoofdstel liggen en deze aan haar halster bevestigd.
Ze vond het echt vreemd die druk aan de zijkanten en ik die achter haar liep :P .
Maar op een gegeven moment deed ze het heel netjes!

Stap op commando en draf ook op commando met mij er schuin achter.
Sturen ging nog niet helemaal soepel maarja met bit in zal dit wel makkelijker gaan als ze er aan gewend is.
Was makkelijker geweest als ze al onder het zadel liep want dan kende ze het sturen wel :P .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:17

EN ik ben klaar met mijn stageverslag jippieee :P .
Deze straks even laten tekenen bij mijn stagebegeleider en dan ben ik daar ook weer klaar mee.
Moet het namelijk maandag inleveren op de finishdag :+ .

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:20

Astor schreef:
Ushi deed altijd eigenlijk wel een beetje onaardig op stal. Maar als je nu al voor der box langs loopt komt ze naar buiten stormen om je te pakken :P

Hahaha. Het is niet leuk, maar zoals je het schrijft. Ghihi.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:52

Heeft iemand hier toevallig het nummer van Pricilla? Ik heb een probleem want mn telefoon is stuk en ik heb geen vervoer naar Gina =O!