Zo men, ik ging net even 10 km skeeleren. Had de heenweg hele harde wind tegen, dacht op een gegeven moment dak echt niet meer vooruit kwam. De terugweg daarentegen ging een stukkie sneller. Maar is wel vermoeiend hoor!
Er komen nog wat toetsen waar ik wel op kan scoren en nog 1 waar ik waarschijnlijk een onvoldoende op ga halen... Maar ik sta nu weer een voldoende op me eind gelukkig en ik heb nu bijles dus met een 5 op grammatica zou ik al blijzijn!
nou dat ik ofmarieke een lijstje maken van bijvoorbeeld marieke schrijft een verhaaltje over kim kim over maren maren over linda linda over ella ella over britt britt over marlous marlous over marieke
en dan iedereen zodat iedereen een verhaaltje maakt over iemand anders ipv over zichzelf dan krijg ej vaak ook leuke voorschutte foto's erbij enzo vet leuk
Ik heb vandaag Fay met spoortje gereden, nou moet ik zeggen dat ze wel behoorlijk fris was, maar nog steeds niet helemaal lekker aan me been. Ze reageerde nu wel veel beter met spoortje, wijken enzo ging ook al veel makkelijker. In het begin was ze heel pittig te rijden, geen aandacht, onder me uitlopen, heel sterk worden enzo maar na een paar rondjes flink galoperen ging ze al veel fijner. Ze liep zelfs heel fijn lang en laag en zocht heel netjes me hand op wat ze eerst nog niet goed kon, en nu zelfs stap en draf !
leuk he, Rookie blue jammergenoeg heb ik die nu op net5 zijn al 10x gezien xD en op 13street blijven ze maar herhalen dus moet nog ff wachten tot er nieuwe op net5 komen
_Linn_
Geplaatst: 23-05-11 22:30
Oowh ja ik kon het nog niet Ik ga naar bed, truste!