En na de goede zorgen van Mirjam stond hij weer happy op stal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moet niet te dol worden 

In de boeren sloot... Dus ze was pikzwart in plaats van wit, en dat blijft ze nog wel even want ik ga haar niet wassen met dit weer 
(na een flinke poetsbeurt ben ik bang
)
Er stond ook een mooi lijntje voor, omdat er 2 paarden het ijs op waren gegaan. Maar die was dus weer weggehaald helaas!
spettertjuh schreef:Zo dat klinkt als een zware avond Anita maar heerlijk die frituurhapjes. Dat ze dat niet kennen in Duitsland?
Hondjes heb ik net uitgelaten en zit nu aan de waldkorn (bruin brood) met saksische leverworst en nog een kop koffie.
Marion en ik gaan idd nog naar buiten met de paarden, als we terugkomen krijgen ze nog een lekker slobbertje en een heerlijke schone stal.

hihihihi..
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Zo dat klinkt als een zware avond Anita maar heerlijk die frituurhapjes. Dat ze dat niet kennen in Duitsland?
Hondjes heb ik net uitgelaten en zit nu aan de waldkorn (bruin brood) met saksische leverworst en nog een kop koffie.
Marion en ik gaan idd nog naar buiten met de paarden, als we terugkomen krijgen ze nog een lekker slobbertje en een heerlijke schone stal.
Je bent geweest dus je weet hoe het hier gaat hè haha, toen viel je met de straatvertellingen gepaard gaand met alle schnaps toch ook met je neus in de boter.
Moet je nog maar eens over doen hoor met Jetje.
Het is hier best veilig om weer thuis te komen zonder sloten.![]()
Frituurhapjes kennen ze wel maar niet die ik gemaakt heb.
Nou ik ga de honden uitlaten
Iedereen slaapt verder op bokt ook nog,eet ze nog hoor
Ze was wel geschrokken gisteren. Maar het gaat allemaal prima, vandaag had ze een beetje spierpijn (ik mocht niet te hard poetsen) en ze was wat stijf. Lekker een beetje laten lopen aan de longeerlijn en daarna er op alleen even gestapt. Op 1 been had ze een schaafwondje en die was een beetje dik, maar dat heeft ze al gauw en kan geen kwaad, ze liep helemaal goed.