[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:01

Ha ha ..Blan kan wel wat hebben gelukkig ;)
En na de goede zorgen van Mirjam stond hij weer happy op stal :D

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:04

jee wat ben ik toch blij met mijn huidige stal .... ;)

Toppie voor allen !~ :D

spettertjuh

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:41

Ja dat doet Mirjam prima, laat Blando ook altijd met een gerust hart aan haar over. Het is een leuk stel, samen..............

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:44

o fantastisch , kim smte al vanmiddag , dus ik weer een sms terug dat ze het da wel eve tegen je moest zeggen ;)
is ook weer zo wat als jij ze ook nog eens zou losgooien :) moet niet te dol worden ;)

mirjam is ee lieve meid!! En een bikkel zo rijden in die regen ;)

deed ik op smd ook nog wel eens :p weet je nog kaar met de bliksem, boos dat je was hahaha
dom stads meisje die pres :p

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:55

Aah die arme poes haha. Las het op hyves al moest stiekem ook wel lachen erom. Ach kan iedereen gebeuren toch :)

Braaf van pup zeg. Hoe groot is ze nu?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:56

Ben ook benieuwd naar foto's van Storm!!

Yade heeft gezwommen vandaag :( In de boeren sloot... Dus ze was pikzwart in plaats van wit, en dat blijft ze nog wel even want ik ga haar niet wassen met dit weer :\
Ze is koppie onder geweest dus ze moet even een paar dagen medicijnen om longontsteking te voorkomen, maar ze klonken nu goed schoon gelukkig.

En onze kat (van mijn ouders, niet Otje) heeft gisteren zomaar zijn poot gebroken.. waarschijnlijk door een bottumor. Waarschijnlijk moet zijn voorpootje geamputeerd worden ;(

Leuk, die beesten :(:)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:06

Jeetje zeg, dat schiet allemaal niet op.
Succes met yade en vooral met de kat :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:15

ahhh meissie!! Dat valt allemaal niet mee zo opeens!!

Zet je yade lekker dik in de dekentjes vannacht, ze zal wel last van haar spieren hebben morgen door die koude sloot
sterkte!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:20

Ja ze staat lekker warm :)
Gelukkig heeft ze er niet lang in gelegen. Mijn stalgenootje zag dat ze aan het rennen waren in de bak, ze zag een witte Yade voorbij komen en even later een zwarte Yade. Ze is er dus handig als ze is ook zelf weer uitgeklommen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:42

o gelukkig! Dat zal wel een heel stuk schelen!!!
Geef haar maar een dikke knuf morgen ;) (na een flinke poetsbeurt ben ik bang :P )

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:46

Pres, in de regen is wel iets anders om te rijden dan in het onweer dat is echt gevaarlijk. Dan wordt Kaartje dus wel een tikkie boos........

Jeetje wat rot om te lezen dat de kat waarschijnlijk botkanker heeft. Is de kat al een beetje op leeftijd?

Ahhh arme mooie Yade. Nu is ze even een "black beauty" Wel knap van haar dat ze er zelf weer uitgeklommen is. Zijn de sloten daar niet zo blubberig als bij ons hier? Of met die hoge slootkanten?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:47

Trouwens leuk om weer wat van je te horen Irene

Aleen van Regien horen we niet zo heel veel das jammer

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:55

Nee de kanten zijn heel vlak.. dat scheelt. En Yade is best wel handig :) Er stond ook een mooi lijntje voor, omdat er 2 paarden het ijs op waren gegaan. Maar die was dus weer weggehaald helaas!

De kat is bijna 12.. dus ja, lastige beslissing.. Als hij geen uitzaaiingen heeft dan is het waarschijnlijk wel het proberen waard, inslapen kan nog als het niet blijkt te werken. Katten schijnen het goed te kunnen leren om op 3 pootjes te lopen, maar heel erg sneu is het wel.

Ik lees vaak wel mee hoor, maar heb helaas niet zo heel veel tijd om veel te bokken en veel te kunnen plaatsen. Volgende etentje ga ik ook graag mee!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:59

Ja dat is leuk Irene als je ook bij het volgende etentje bent.

Katten kunnen prima op 3 pootjes lopen en misschien met wat ondersteunende medicijnen (als die er zijn)

Ik ga even voor de tv hangen. Wat ben ik lui hè?

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:34

lekker lui zijn kaar! Is toch heerlijk!! Neem het ervan!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 09:04

Goedemorgen stelletje slaapkoppen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 09:37

guten morgen.
Kippen los,katten en paarden eten gegeven.Alleen de honden zo uitlaten,maar nu eerst aan de koffie.

Ruubje slaapt nog, lees snurkt zijn roes uit haha.
Was zware avond.
5 huizen af om te borrelen pffffffffffffffffff.
Ruubje had op zeker teveel schnaps op en grappig bij mij alles prima gevallen.Gemixd bier, prosecco met scheut sterke drank er nog eens in [doen ze hier veel] en wijn.Tussendoor dan nog veel schnaps.
Bij het eerste huis gegeten en verder overal hapjes.
Bij ons dus aan de mini kaassouflees en gemengde frituurhapjes [bitterballen,bami en nassihapjes en mini frikandellen]
Dat kennen ze hier niet.
Was in iedergeval een geslaagde en erg gezellige avond.

Ga je nog buiten rijden Kaar.
Ik ga vanmiddag met Aiko naar buiten met Norbert. ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 09:44

Zo dat klinkt als een zware avond Anita maar heerlijk die frituurhapjes. Dat ze dat niet kennen in Duitsland?
Hondjes heb ik net uitgelaten en zit nu aan de waldkorn (bruin brood) met saksische leverworst en nog een kop koffie.

Marion en ik gaan idd nog naar buiten met de paarden, als we terugkomen krijgen ze nog een lekker slobbertje en een heerlijke schone stal.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 10:02

spettertjuh schreef:
Zo dat klinkt als een zware avond Anita maar heerlijk die frituurhapjes. Dat ze dat niet kennen in Duitsland?
Hondjes heb ik net uitgelaten en zit nu aan de waldkorn (bruin brood) met saksische leverworst en nog een kop koffie.

Marion en ik gaan idd nog naar buiten met de paarden, als we terugkomen krijgen ze nog een lekker slobbertje en een heerlijke schone stal.

Je bent geweest dus je weet hoe het hier gaat hè haha, toen viel je met de straatvertellingen gepaard gaand met alle schnaps toch ook met je neus in de boter.
Moet je nog maar eens over doen hoor met Jetje.
Het is hier best veilig om weer thuis te komen zonder sloten. ;)
Frituurhapjes kennen ze wel maar niet die ik gemaakt heb.

Nou ik ga de honden uitlaten

Iedereen slaapt verder op bokt ook nog,eet ze nog hoor :9

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 10:25

morgee !!
Ben al ff wakker maar lig nog lekker op bed :P
strax naar paardje toe.. Ff kijke wt k ga doen en drna sporte met vriend lief en dan als t goed is nog leren ook en alles is liefde kijke..
Best drukke dag nog :P hihihihi..
En dn is t weekend alweer bijna om :(

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 10:31

AnitaJoeri schreef:
spettertjuh schreef:

Je bent geweest dus je weet hoe het hier gaat hè haha, toen viel je met de straatvertellingen gepaard gaand met alle schnaps toch ook met je neus in de boter.
Moet je nog maar eens over doen hoor met Jetje.
Het is hier best veilig om weer thuis te komen zonder sloten. ;)
Frituurhapjes kennen ze wel maar niet die ik gemaakt heb.

Nou ik ga de honden uitlaten

Iedereen slaapt verder op bokt ook nog,eet ze nog hoor :9

Ja dat staat me nog helder voor de geest al die schnaps van de verhalen van de huizen. We gaan het ook overdoen.

Gelukkig geen sloten bij jullie en geen strepen op de weg die ik dan kan volgen hahaha.......

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 13:06

Ach wat zielig voor de kat, Irene! En een zwarte Yade.....vond ze het alweer warm genoeg om een slootbad te nemen?
Anietje, wat een zwaar leven heb je toch met die schnapsavondjes! Ja, dat was leuk met die straatvertelling! Lekkere schnaps, zwiebelkuche en bier toe....en dan die oude man die het wel een beste tijd vond met H. aan de macht....ohoh!

Ik ben benieuwd wat Storm van de zomer doet met de sloot.....zo'n Brabander kent wel droge greppeltjes, maar die zompige slootjes hier, da's weer nieuw voor hem. Hij is niet bang voor water, dendert lekker door diepe plassen heen...splish splash!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 15:41

jeetje ireen wel bale zeg gelukkg gaat het goed met jade. de moeder van een vriendin van my heeft ook een kat met drie poten gaat erg goed

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 17:07

oh Ireen was je helemaal vergeten, maar als Yade snel uit de sloot was denk ik dat het wel mee gaat vallen hoor en de poes vind ik echt rot, maar ja ik zou het ook proberen denk ik.

Jet als Stormpje niet kan wennen aan de sloten breng je hem maar hier.Wat ik al zei hier geen sloten haha en storm vind ik leuk genoeg om mijn lege stal mee te vullen.

Kaar ben je nog naar biten geweest?

Ik ben 2 en een half uur weggeweest met Aiko en met Norbert, mijn paardenvriend en moet zeggen Aiko was echt super braaf, liet zich zo rustig galoperen.
Zijn weer eens naar een heel ander stuk bos geweest, hebben dus ook nog wel ff om de weg terug moeten zoeken, maar het was echt heerlijk. 12 graden met zon, echt ongelovelijk.Het wordt nu wel weer kouder merk ik.
Hoop dat het bij jullie ook zulk lekker weer is.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 17:28

Yade kende ook nog geen sloten.. nu wel dus ;) Ze was wel geschrokken gisteren. Maar het gaat allemaal prima, vandaag had ze een beetje spierpijn (ik mocht niet te hard poetsen) en ze was wat stijf. Lekker een beetje laten lopen aan de longeerlijn en daarna er op alleen even gestapt. Op 1 been had ze een schaafwondje en die was een beetje dik, maar dat heeft ze al gauw en kan geen kwaad, ze liep helemaal goed.

Hier was het ook lekker warm en zonnig vandaag!