nou, ik heb sint gezien.hij was helemaal niet zo eng.. ja af een toe schrok je ff, maar niet echt eng ofzo, meer heel erg om te lachen maar hij was wel leuk
jammer marlous, dan morgen maar verslag ui brengen ik ga nog even lezen in bed en dan slapen, heb hoofdpijn..slaap lekker!
Wij hebben hier in Leeuwarden ook een hema, ga dr morgen ook maar ff kijken.....aangezien ik al bang word van de -11 vrijdag op stage
ze hebben ook shirts hahahaha en ik moet zeggen dat ik binnen echt hele warme benen had, echt lekker hihi dus ben benieuwd morgen
NinTaJeer schreef:Ik vind ze allemaal niet echt bijzonder bij popstars!Ik vind vooral Simone egt heeel goed, en die uhm Durien ofzo is ook goed
ik vind ze echt allemaal slechtalleen die simone en negervrouw kunnen er mee door.en die ene jongen misschien ook welmaar verder slecht
Ff fotospam van mij en Coco Hihi charmant Lief!Uhm....... Met ze peuk.... bah SgaaaattiiiggggOke sorry, die moest ik ff spammen
Ik weet niet hoe ze haar eerst was dus dat zou ik niet weten En ja, mijn trui is leuk hea, is uniek in ze soort
jah ik ben ook moe!kan ook al de hele tijd mn bed niet uit komen..nouja, zo maar ff eten en naar school toe tot 4uur..en vanavond wokken echt zin in!!!
Krijg vanmiddag dan toch echt de uitslag van het urine onderzoek. Hoop zo dat ik niet aan de antibiotoca hoef. Dat is echt gemeen spul...