Ik zag Elvis nog Marlon, stoer kapsel! Merk je ook verschil met rijden? Er is toch een stuk 'belasting' weg nu
lief op de veluwe, wou niet meer op de foto
nikkielvis
Geplaatst: 21-09-11 08:53
Nog niet heel erg maar hij heeft het ook nog niet al te lang en tja nog niet veel gereden eerlijkgezegd. Maar het is nu al weer lang aan het worden.... Groeit als kool dat haar niet normaal.
De trec is toch komende zaterdag? Iemand die misschien niet mee doet en zin heeft om mee te gaan op buitenrit?
nikkielvis
Geplaatst: 21-09-11 13:00
nienkepienke schreef:
De trec is toch komende zaterdag? Iemand die misschien niet mee doet en zin heeft om mee te gaan op buitenrit?
Ik vind het leuk om even te kijken. Maar opzich kan ik wel mee. Hoe laat had je in gedachten?
cykie
Geplaatst: 21-09-11 13:02
nienkepienke schreef:
Ik doe wel mee zaterdag, maar wil zondag wel een buitenrit maken.
Gisteren weer even in de bak gereden. Wat een zeikweer was het. Het regende niet hard, maar het miezerde met veel wind erbij. Was niet echt lekker. Maar Fa reed wel lekker. Dat is weer een voordeel.
Lekker hoor dat het met de TREC mooi weer wordt. Dat is echt geluk hebben. Heb er ook zin in. Ben erg benieuwd wat ons te wachten staat. Wat voor onderdelen het worden.
cykie
Geplaatst: 21-09-11 13:04
nikkielvis schreef:
nienkepienke schreef:
Ik vind het leuk om even te kijken. Maar opzich kan ik wel mee. Hoe laat had je in gedachten?
Leuk Marlon! Zeg jij maar een tijd hoor....maakt me niks uit Niet allll te vroeg, want ik heb vrijdag een bruiloft en ik denk dat het een erggg gezellig feestje word
Zondag kan ik helaas niet, moet werken. Ik kom dan pas na werktijd en dan word het al donker.
Wil iemand anders toevallig zondag ook een buitenritje maken?
secricible
Geplaatst: 21-09-11 17:51
Ik dacht dat de trechter de 25ste was, zondag dus. Geen idee hoe dat in mijn hoofd kwam... Als we het houden bij een niet te lange staprit en beetjes draven wil ik wel mee? Zover ik weet heb ik geen plannen. Hill leek iets beter, alhoewel dat moeilijk te bepalen is als ik niet rijd. Morgen weer voor het eerst er op. Ben benieuwd
taverno
Geplaatst: 21-09-11 19:49
Wat een dag vandaag zeg,druk op het werk en kom je op stal regent het.
Heb maar besloten weinig met ventje te doen.Morgen weer een dag maar dan heb ik cursus,jekkie de hele dag zitten.
ieuw, moet je toch niet aan denken? Ik zit ook de hele dag te zitten ,maar dan met allemaal patienten, weer lekker dagje doen waar ik voor opgeleid ben ipv klantenservice spelen
Ok gezellig! Ik ben er sowieso vanavond, mocht ik je niet meer zien...tot zaterdag!
secricible
Geplaatst: 22-09-11 21:12
Vandaag eventjes gereden en niet een kuch. Wel een aantal keer briesen, maar geen hoesten. Ook op stal niet. Hoorde nog wel van de buurvrouw dat ze hem gisteren had gehoord, maar het lijkt dus de goede kant op te gaan
Prymera heeft een dik been...Ze heeft nu 3 benen gehad, behalve linksvoor heeft ze nog nooit wat aan gehad. *zucht* Dit keer links achter, morgen maar weer lekker stappen, koelen en geduld hebben. Denk niks ernstigs, eerder verstuiking door gekke sprong in paddock ofzo. Wel een pechpaard heb ik hoor...boeoeoeoeoe
@Sec. Fijn dat het weer de goede kant op gaat! Ik weet niet of ik je morgen nog zie bij de TREC, maar zullen we zondag om 14.00 uur afspreken? Of wil je liever eerder? Het maakt mij niet zo veel uit.
Wat een aparte terugreis van mn werk naar huis zeg. Eerst rij ik over de A20 heen, zie ik naast me dat op de A20 een auto dwars over de weg heen staat en die zat helemaal in elkaar. Rij ik verder over de N219, zie ik veel auto's in de berm staan, lag er een auto op de kop in de sloot. De mensen lagen in het water en omstanders waren ze aan het helpen het water uit te komen. Bizar hoor. En in Zoetermeer moest ik opzij voor een ambulance. Ik dacht echt wat is dit nou weer voor avond....
Gelukkig was het op stal weer heerlijk rustig. Kon ik weer even bijkomen.
Even een weekje niet gepost. Vriendin van mij (een jaar jonger dan ik) ligt op de IC. Hebben haar maandag twee uur moeten reanimeren Longembolie en vervolgens een hartinfarct. Hoe bizar allemaal. Gisteren weer een bloeding ergens bij haar maag. Ik hoop nog steeds dat het goed komt. Hoop doet leven. Wel zin in morgen. Moet wel eerst naar school en ben er hoop ik op tijd. Tot morgen en het is gelukkig wel mooi weer.
wow, dat is echt niet goed... Heel veel sterkte en ik zal voor haar duimen...
taverno
Geplaatst: 24-09-11 18:58
Wat een leuke maar vreselijk vermoeiende TREC dag was het vandaag.Ik ben helemaal gesloopt,heb het tot het einde meegemaakt.
Maar het was heerlijk weer,leuk gedaan van Wendy,het ziet er zo makkelijk uit maar het is het niet heb ik ondervonden.
Tence zal Tence weer eens niet zijn door te besluiten niet in de buurt van de takkenbossenhindernis en het hek te komen en hard achteruit te gaan. Hij werd nadat hij op gang was gekomen wel een beetje druk ervan.De rest van de oefeningen heeft hij wel gedaan al ging het met oefenen wel wat beter dan in het echie,hij had het wel een beetje gehad toen.
Ik ben blij dat ik meegedaan heb,zo leert hij ook nog eens iets anders,een super dag
Bedankt voor jullie medeleven. Ook vandaag gaat het niet goed. Ze wordt overgebracht naar LUMC. Ze heeft nl bloedverdunners nodig (ivm longembolie) en bleodverdikkers om een lek ergens in de buikholte tegen te gaan. Tja....dat is een beetje tegenstrijdig. LUMC heeft hier meer ervaring in. Zo....en dan nu de leuke dingen WAUW wat ben ik giga trots op mijn meisje . Wat deed ze alles braaf en wat kan ze hoog springen. Hahaha ik kan er nog steeds niet over uit. Mooi weer, Goed georganiseerd (bedankt Cathy), Braaf paard en zelfs Freya in de springmodus en o ja...het was ook wel leuk op school