Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:hahaha nou missschieeeen sabien.. wil joyce er voor deze gelegenheid nog wel iets aan veranderenik vind het een goede reden
jaa leuk fem! ben benieuwd![]()
Sabien, blijft die nog de eerste weken bij je stage staan? omdat je daar nog een paar weken moet lopen? en neem je hem dan mee naar huis? wel gaad hoor! moeten we met zijn alle maar een keertje een bokt-gaat-naar-sabine-der-nieuwe-paardje-kijken-meeting houden
Fe_m_ke schreef:Dorus, wat een duffe naamheb je hem/haar al gezien?
aatjuh12 schreef:wel jammer vond dat je weer naar een friezenstal ging
Reformer schreef:Haha ja humor he! Heb ook altijd als hardst geroepen dat ik er nooooit een zou nemen, maar dit is serieus een kwpn'er in een friezenlijfHij heeft alles wat een doorsnee fries in mijn ogen niet heeft, hij is groot, langgelijnd, liever vlug dan lui, werkwillig en leert erg snel. Nou, complete pakket toch
Reformer schreef:Haha ja humor he! Heb ook altijd als hardst geroepen dat ik er nooooit een zou nemen, maar dit is serieus een kwpn'er in een friezenlijfHij heeft alles wat een doorsnee fries in mijn ogen niet heeft, hij is groot, langgelijnd, liever vlug dan lui, werkwillig en leert erg snel. Nou, complete pakket toch