Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dientje_YaraJarig

Re: Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 11:24

DOor t hoesten geeft hij over en heeft ie een schore keel, brokjes zijn hard en kipfilet en macaroni of rijst niet.
Vannacht heeft ie gelukkig doorgeslapen..

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:15

Je suis en hollande! hihi

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:08

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:31

Jeeeej, welkom thuis Denies! :P

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:57

Welkom thuis Sniesie :D

Dientje_YaraJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:38

Weet niet of iemand all you need is love kijkt en zijn medicijnen bij de delta apotheek haalt??
De zwangere apotheek assistente had haar zusje opgegeven omdat ze lenny van de voice zo leuk vond hihi

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:41

Zit het wel te kijken. Brrrr dat zij die Lenny leuk vind.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 22:01

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:38

Penot :D

Wat een lekker dagje.. Liep om 8 uur al met mn hondje op het strand, toen met Carien en Bart op wedstrijd (die het heeeel goed gedaan hebben :D) Daarna Diffie gereden en uitgestapt in 'het bos' :+ met Snies en Ap, net weer een stuk met mn hond gelopen, nou straks nog stalletje doen en hapje geven en dan doe ik niks meer :+

xXmaaikieXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:40

haha dat meisje in all you need is love is Meike! dat was de verkering van mijn broer jarenlang!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:49

Die Meike van vroeger van de gym Maaik?? Dan ga ik ook ff terug kijken binnekort.

Ik heb ff gesnowboard vandaag met Tessa. Ging jammer genoeg wel ff 1x op mijn knieën (de piste was niet zo goed, redelijk wat ijsplaten, denk door de vele lessen?) maar kun vrij snel weer opduwen en verder gaan. En 1x uit de lift, whahahaa! Ik kreeg een mega zwieper aan het begin en toen stond ie in 1x stil en ik ging gewoon door op mijn board maar dat gaat dus echt niet, haha, dus toen lag ik om. Maar gelukkig kon ik weer gelijk opstaan en een volgende sleeppannekoek pakken om toch nog boven te komen. Ik had zo wie zo beetje ruzie met de liftjes vandaag, mega sporen dus veel moeite om te blijven staan (zelfs Tes met der ski's had er last van).

Zo even bij mijn ouders eten en dan met mijn moeder naar Urinetown. Ik had kaartjes voor haar verjaardag gegeven, ben benieuwd naar de show!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 17:40

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

#6 Lief smoeltje :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

#9 :~
Afbeelding

Afbeelding

Sharonnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:01

Leukee foto's kel!
Ik ben volop samenvattingen aan het maken voor de orun! Echt goed bezig voor de zondagavond... :D

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:32

Sharonnn_ schreef:
Leukee foto's kel!
Ik ben volop samenvattingen aan het maken voor de orun! Echt goed bezig voor de zondagavond... :D

Haha, ik ook!

Leuke foto's kel! :D

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 12:45

Ah leuke foto's! Paardjes zien er tevreden uit!

Dames aan de leer! Goed hoor! Is er al bekend wanneer jullie examen hebben?

Lekker geoefend dus Marije! Hihi hopelijk heb je geen zere bips! Hoe was de musical?

Anniet en ik hebben gister weer eens een buitenritje gemaakt. Paardjes waren lekker fris :D Maar ze hebben zich wel keurig gedragen. Haha maar er had niet iets raars moeten gebeuren want dan had new er vandoor gegaan volgens mij. Ook nog klein stukje gegaloppeerd. Was zo n mooi stukje dat we het toch niet konden laten. Nou dat vonden de heren wel eeergggg lekker! Hihi en wij ook!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 12:55

Gelukkig geen pijn gedaan met vallen (had ook braaf me kniebeschermers om :o ). Maar op de bergen is het toch wel veeeeeeel leuker hoor, de afdaling in zoetermeer is misschien wel 20 seconden, haha! En 1 van de langste afdalingen straks is 20 minuten als ik een beetje opschiet ben ik net zo snel beneden als dat ik met de gondel zou gaan. Nog maar 2 weekjes en dan ben ik al op vakantie, heb er echt zin in!!

De musical was echt hilarisch!!!! Ik heb een paar keer echt dubbel gelegen van het lachen :') _O- . Het verhaal is heel anders dan de meeste musicals (alles wordt heel overdreven gedaan). En het is een musical zonder happy end, ook wel eens leuk voor de verandering. Verder worden er echt heel veel musicals op de hak (nou ja, in de zeik) genomen :Y) . O.a. Tarzan, Zorro, Les Miserable, Evita, Billy Elliot, 3 Musketiers, Aïda en nog veeeeeel meer. Maar er waren behoorlijk wat mensen in de zaal die dat niet door hadden, dus mijn oeder en ik moesten heel vaak als enige in de zaal lachen en werden ook echt een paar keer aangekeken van wat is daar nou grappig aan >;) . Maarja wij hebben het super naar ons zin gehad iig :D !

Wat fijn dat jullie een buitenritje hebben gemaakt met Newie en Edje! Was best koud zeker?

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 12:59

Klink leuk!

Nee viel mee wel als je aan het rijden bent! had het ook kouder verwacht.

Ja lekker bijna op vakantie! Mag ik lekker newie doen de hele week :+

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:04

Was gisteren minder koud dan vanmorgen!!
Sorry, Jo geen uitgemeste stal vandaag :+ Ze zijn wel lekker een half uurtje paddock geweest.
Ik had haast en ik had Chris bij me en die vond het helemaal niet grappig op stal vanmorgen en die had een doel voor ogen en dat was naar Bobby toe.

Ben net met Kim en Bobby naar CHimpie Champ geweest was erg leuk! Ben nu alleen helemaal af ..... We wilde eerst naar het Dolfinarium of Artis maar blij we niet gegaan zijn want het is te :brr: denk ik.

Nu even het huis door werken en vanavond ook met mijn neus in de boeken!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 07:59

Trouwens nog maar 47 pagina's tot het nieuwe topic :D

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 08:45

Ik begrijp wel dat je geen tijd had voor die stallen :D jeminee leken wel varkentjes! Of ze een week niet waren gemest. Heb wel een goede onderlaag laten liggen want werd best koud vannacht. Toch wat warmer.

Ja topic begint alweer op te schieten!

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 08:55

Brr het was idd echt koud op stal! en toen ik dat alle banen waren bevroren werd ik even niet goed.
maargoed gelukkig was de manege klaar in de voorste buitenbaan(die was een beetje gesleept) en kon ik Bran even slingeren in de paddock en konden we er toen op in de buitenbaan!
Hij ging zooooo goed!! Mogen alleen nog maar stappen maar hij liep uit zich zelf lekker door, oortjes erop en lekker met ze koppie naar beneden :):)

ja ja wie gaat het nieuwe topic openen???? 8-)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:01

Brr het is echt weer koud! Moet zeggen dat het met dit weer niet zo erg is om paardloos te zijn.

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:20

Ja, ik vond het ook koud dus die onderlaag hadden ze wel nodig vannacht.....
Gelukkig wordt het eind van de week weer een stuk beter.

Dientje_YaraJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:38

Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ben aangenomen bij csu cleaning services als objectleider van de ING in Amsterdam whaaaaaa
maandag beginnen
Werktijden 6.30 tot 14.30
Ik stuiterrrrr

Tussendoor koster is op vakantie en nu is er maandag om drie uur een gaatje voor fotos alleen geen vervoer heeft iemand zin en tijd???? Pleaseeee alles is voor de komende twee weken vol

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:47

wat goed! gefeliciteerd!