Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Daarna Diffie gereden en uitgestapt in 'het bos'
met Snies en Ap, net weer een stuk met mn hond gelopen, nou straks nog stalletje doen en hapje geven en dan doe ik niks meer

Maar ze hebben zich wel keurig gedragen. Haha maar er had niet iets raars moeten gebeuren want dan had new er vandoor gegaan volgens mij. Ook nog klein stukje gegaloppeerd. Was zo n mooi stukje dat we het toch niet konden laten. Nou dat vonden de heren wel eeergggg lekker! Hihi en wij ook!
). Maar op de bergen is het toch wel veeeeeeel leuker hoor, de afdaling in zoetermeer is misschien wel 20 seconden, haha! En 1 van de langste afdalingen straks is 20 minuten als ik een beetje opschiet ben ik net zo snel beneden als dat ik met de gondel zou gaan. Nog maar 2 weekjes en dan ben ik al op vakantie, heb er echt zin in!!
. Het verhaal is heel anders dan de meeste musicals (alles wordt heel overdreven gedaan). En het is een musical zonder happy end, ook wel eens leuk voor de verandering. Verder worden er echt heel veel musicals op de hak (nou ja, in de zeik) genomen
. O.a. Tarzan, Zorro, Les Miserable, Evita, Billy Elliot, 3 Musketiers, Aïda en nog veeeeeel meer. Maar er waren behoorlijk wat mensen in de zaal die dat niet door hadden, dus mijn oeder en ik moesten heel vaak als enige in de zaal lachen en werden ook echt een paar keer aangekeken van wat is daar nou grappig aan
. Maarja wij hebben het super naar ons zin gehad iig
!
Ze zijn wel lekker een half uurtje paddock geweest.
denk ik.