Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:49

Jet je zei toen al dat het voor heli misschien een goed zadel zou zijn.
Heb gehoord dat verende bomen beter zijn voor paarden ruggetjes. Tong uitsteken
Nou ben ik zelf heeeeel tevreden hoor met mijn knight rider maar ik wil wel even proberen. (kan ik dan in termijnen van 10 euro per maand betalen??) Bloos
Rij nu tijdelijk op mijn euro riding vz maar wat een K*T zadel is dat zeg!
Nou het zal opzich niet een k*t zadel zijn maar in vergelijking met die andere.
Ik kan hier niet op zitten hoor! Dus als ik ooit nog op donna stap wil ik niet op de euro riding zitten

Dus bij deze...heeft iemand nog intresse in een euro riding vz??? Haha!
O wel voor middelmaat konten (die van mij is er iets te groot voor zeiden ze vanmorgen) Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:57

hallo....waar is iedereen????

Ik heb heeeeerlijk spagetti besteld en kreeg er lekker stokbrood met kruidenboter bij.
Ben alleen dus zit lekker uitgebreid te dineren voor mijn computertje heeeeerlijk!!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:04

Madje, natuurlijk mag je mijn Kentaur proberen, maar ik doe niet aan afbetalingen........ik heb al een bod van ruim 400,- euri binnen!!!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:07

misschien is er voor jou een speciale prijs te bedenken.......als ie past! Knipoog
Onze konten zijn toch evengroot?

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:22

ja ik geloof van wel jettje...onze konten zijn even groot.
En wie is die bieder dan he???? ikke wil weten!!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:27

En dikke konten prijs is nooit weg. Knipoog .want eerlijk is eerlijk die dikke kont heeft al het nodige gekost. Want ja gratis krijg je geen dikke kont daar moet je wel wat voor doen!!!! Haha! Haha! Vingers aflikken Vingers aflikken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:54

Nou ik ben hier vanavond hoofdzakelijk in me eentje aan het l*llen..ga lekker tv kijken in mijn bedje hoor!

Tot morgen allemaal ben er na 3en pas dus doei doei.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 22:03

Hard werken, he, die dikke billen! Leuk om te horen dat het vanochtend gezellig is geweest... Wij hebben in het ziekenhuis ook lol gehad (ja ja, het kan!). Mijn moeder ligt nu vanwege een darminfectie bacterie ding op een eenpersoons kamer, en dat hebben ze geweten... Duivel We hebben heerlijk lawaai gemaakt.

Daarnaast was mijn moeder vermist Knipoog Mijn broer liep naar de afdeling waar ze eerst lag.. Daar kenden ze geen mevrouw Kluin...mmmm, toch maar even opgezocht en naar veel moeilijk kijken, kwamen ze er achter. Ze lag op B24... Dus hij naar B24, daar konden ze mijn moeder niet vinden in de pc. Dus gezegd: die ligt vast op B22. Mensen van de balie even gebeld, nee, daar lag ze niet. Toen de pc gechecked. Oh ja, zeggen ze dan, die is al 'uitgeboekt', dus die is al thuis... Tong uitsteken Nou, zegt mijn broer, denk van niet hoor... Na veel geharrewar (mijn schoonzusje nog net iets te hard bij de balie gemompeld: Goh Pat, ze zijn je moeder kwijt... Was de balie mevrouw niet zo blij mee...hihihi Duivel ) toch maar de centrale balie gebeld en die bleek te weten dat mijn moeder op B44 lag. En dat klopte... Tja, lastig hoor, administratie... Knipoog

Op de vorige kamer lag er tegenover mijn moeder een oude demente vrouw, dat was (hoewel heel zielig) ook wel hilarisch, dus daar kunnen we nu niet meer om lachen... Die vrouw had op een gegeven moment besloten dat ze best het infuus kon doorknippen. Nee, zegt de verpleegster, dat mag U echt niet doen! Nee, zegt die mevrouw, dat doe ik ook niet, maar ik vind vast wel iemand anders die dat voor me doet... Haha! Enne, weet je wat er in het ziekenhuis gaande is: Jehova's getuigen... Haha! Het mensje leefde nog in Beuningen in 1948... Oeps...

Maar nu ben ik gelukkig weer thuis, pfff, dat op en neer crossen is wel wat vermoeidend zeg... Dromen Morgen lekker knolhobbelen...

Dus voor sommigen: tot morgen middag...

Slaap lekker en ciao!

ps. @Fallon: pb gehad, ik zal erover nadenken Knipoog

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 22:28

djinnie schreef:
Hard werken, he, die dikke billen! Leuk om te horen dat het vanochtend gezellig is geweest... Wij hebben in het ziekenhuis ook lol gehad (ja ja, het kan!). Mijn moeder ligt nu vanwege een darminfectie bacterie ding op een eenpersoons kamer, en dat hebben ze geweten... Duivel We hebben heerlijk lawaai gemaakt.

Daarnaast was mijn moeder vermist Knipoog Mijn broer liep naar de afdeling waar ze eerst lag.. Daar kenden ze geen mevrouw Kluin...mmmm, toch maar even opgezocht en naar veel moeilijk kijken, kwamen ze er achter. Ze lag op B24... Dus hij naar B24, daar konden ze mijn moeder niet vinden in de pc. Dus gezegd: die ligt vast op B22. Mensen van de balie even gebeld, nee, daar lag ze niet. Toen de pc gechecked. Oh ja, zeggen ze dan, die is al 'uitgeboekt', dus die is al thuis... Tong uitsteken Nou, zegt mijn broer, denk van niet hoor... Na veel geharrewar (mijn schoonzusje nog net iets te hard bij de balie gemompeld: Goh Pat, ze zijn je moeder kwijt... Was de balie mevrouw niet zo blij mee...hihihi Duivel ) toch maar de centrale balie gebeld en die bleek te weten dat mijn moeder op B44 lag. En dat klopte... Tja, lastig hoor, administratie... Knipoog

Op de vorige kamer lag er tegenover mijn moeder een oude demente vrouw, dat was (hoewel heel zielig) ook wel hilarisch, dus daar kunnen we nu niet meer om lachen... Die vrouw had op een gegeven moment besloten dat ze best het infuus kon doorknippen. Nee, zegt de verpleegster, dat mag U echt niet doen! Nee, zegt die mevrouw, dat doe ik ook niet, maar ik vind vast wel iemand anders die dat voor me doet... Haha! Enne, weet je wat er in het ziekenhuis gaande is: Jehova's getuigen... Haha! Het mensje leefde nog in Beuningen in 1948... Oeps...

Maar nu ben ik gelukkig weer thuis, pfff, dat op en neer crossen is wel wat vermoeidend zeg... Dromen Morgen lekker knolhobbelen...

Dus voor sommigen: tot morgen middag...

Slaap lekker en ciao!

ps. @Fallon: pb gehad, ik zal erover nadenken Knipoog

Is goed Tam.. ik hoor het wel!! En wat fijn dat jullie nog wel hebben gelachen...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 00:35

AAAAAAAAAAA zie jullie daar al helemaal staan Tamaar Haha!
Mama is kwijt, mama is thuis?
Waarom heeft ze dat dan niet even gemeld joh toen ze thuis kwam Haha!
Demente mensjes...mag je eigenlijk niet om lachen...maar ze zijn vaak zo komisch.
En bij deze beloof ik gewoon dat als ik dement ben iedereen mij mag uitlachen, dan mag ik het nu dus ook bij andere.
Denk alleen niet dat ik oud genoeg wordt om dement te worden met al mijn slechte gewoontjes Haha!

Oe Aniet ik doe mijn blauwe pruik op en ga Joer rijden, dan denkt die die is gek en denkt die dat jij het bent en is die braaf Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 08:16

Goedemorgen allemaal.

Kan eindelijk weer op de computer. Was een beetje stuk. Ging steeds uitzichzelf uit enzo of ik had geen contact meer met het beeldscherm. Zat een besturingsfout in in de videocart ofzoiets. Ik weet het ook niet. Vanmiddag zal ik de foto van Caramba er even opplaatsen en de reading erop zetten van Spetter en Blando. Moet nu eerst even werken in de schoonmaak, verder heb ik lekker deze week vakantie.

doei doei.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 08:39

Even een kort verslag van gisteren avond tijdens mijn afsluitronde:

Zoals gewoonlijk loop ik langs iedere box, bij de geit van Izaak aangekomen merkte ik dat het niet goed zat met de geit, Izaak gebeld met de vraag wat te doen. Oke een veearts laten komen.

Ze vertelde al gauw dat dit een keize snee zal worden om in ieder geval moeder geit te redden van een eventuele dood.

Zo gezegd zo gedaan, heb haar waar ik kon geholpen met de keize snee en Izaak die inmiddels ook was aangekomen heeft de geit goed vast gehouden bij haar kop.

Resultaat van de operatie een dood lam en als klap op de vuurpijl uiteindelijk vlak nadat de hechtingen er in zaten en de veearts net weg was een dode moeder geit, ze is onder onze ogen gestorven.

Heel triest allemaal, zeker voor Izaak.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 08:58

Ahh wat zielig.. Nou moeten we allemaal maar een beetje liever voor Izaak zijn de komende dagen!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:03

hoi,

aaaaaaaaaaaach wat erg.
al die moeite voor niets,
jeetje zulke dingen zijn nooit leuk bah.

heb het pas met de poes gehad die heeft de hele nacht met weeen gezeten, uiteindelijk keizersnee met 1tje die al dood was en de andere die het niet gered heeft nog wel geprobeerd .

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:40

Mogguh allemaal!!

Hé Veer, jij kwam gisteren toch van het ruiterpad af met Pina?? Is dat weer een beetje redelijk te rijden?? Bloos

Helaas vandaag geen zonnestraaltjes!! bah helemaal geen lekker weer, maar gelukkig mag ik vandaag de hele dag werken Haha! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:41

Binar schreef:
Mogguh allemaal!!

Hé Veer, jij kwam gisteren toch van het ruiterpad af met Pina?? Is dat weer een beetje redelijk te rijden?? Bloos

Helaas vandaag geen zonnestraaltjes!! bah helemaal geen lekker weer, maar gelukkig mag ik vandaag de hele dag werken Haha! Haha!

jaaaaaaaa zon waar ben je.
volgens mij gaat het weer weer achteruit of niet heb nog geen weermannetje op bokt gezien?

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOHn waar zijn je voorspellingen voor vandaag

gr

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:46

Het is K U T weer Boos! blehhhhhhh goedemorgen Haha!

Tja nou ja wat is te doen niet echt eigenlijk... laatste stukje wel maar met een redelijk gelopje is het wel een beetje te doen Knipoog

De andere paden heb ik niet gedaan hoor...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:11

Sily schreef:
AAAAAAAAAAA zie jullie daar al helemaal staan Tamaar Haha!
Mama is kwijt, mama is thuis?
Waarom heeft ze dat dan niet even gemeld joh toen ze thuis kwam Haha!
Demente mensjes...mag je eigenlijk niet om lachen...maar ze zijn vaak zo komisch.
En bij deze beloof ik gewoon dat als ik dement ben iedereen mij mag uitlachen, dan mag ik het nu dus ook bij andere.
Denk alleen niet dat ik oud genoeg wordt om dement te worden met al mijn slechte gewoontjes Haha!

Oe Aniet ik doe mijn blauwe pruik op en ga Joer rijden, dan denkt die die is gek en denkt die dat jij het bent en is die braaf Haha!

Jij mag Joepi rijden hoor,zeker met pruik hihi.
En demente mensen die lach je niet uit daar lach je doorlopend mee.Daar worden ze zelf ook vrolijk van hoor en is het voor iedereen vol te houden hoor,dus vooral blijven lachen hoor.haha.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:27

Een goede morgen.. ik gaat effe lekker sporten!!! En vanavond les met Champ.. en Aniet idd.. altijd blijven lachen.. dus mensen!! Bedankt voor het lachen!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:31

lacheeee Haha! jij hebt me neit gezien gister heh fal Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:47

heeeeeeeeeeeeeeeeey vera

de zon schijnt zeker weer bij je.

en ehm wanneer ga je weer ukaatje rijden kom ik even langs en nu echt oke.

ben wel erg benieuwd wat voor super knollie je hebt.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:50

haha het is wel een super knol komt er alleen nog niet uit Knipoog Haha!

uhmm nee de zon schijnt niet helaas Verdrietig

Vanavond niet want moet pina ook doen mams is ziek dus heb ik niet veel tijd .. morgen avond heb ik les om half 9 Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:52

1 april pas weer wedstrijd Bloos hihi heb lekker de rest afgezegt en dan gaan we L2 starten hihi ben benieuwd Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:55

vera23 schreef:
1 april pas weer wedstrijd Bloos hihi heb lekker de rest afgezegt en dan gaan we L2 starten hihi ben benieuwd Knipoog

oooooooooowh 1 april en waar moet je?

dan kom ik denk wel effe kijken dan

gr

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:58

haha ja dat zeg je altijd Knipoog in naaldwijk Haha!