Hard werken, he, die dikke billen! Leuk om te horen dat het vanochtend gezellig is geweest... Wij hebben in het ziekenhuis ook lol gehad (ja ja, het kan!). Mijn moeder ligt nu vanwege een darminfectie bacterie ding op een eenpersoons kamer, en dat hebben ze geweten...

We hebben heerlijk lawaai gemaakt.
Daarnaast was mijn moeder vermist

Mijn broer liep naar de afdeling waar ze eerst lag.. Daar kenden ze geen mevrouw Kluin...mmmm, toch maar even opgezocht en naar veel moeilijk kijken, kwamen ze er achter. Ze lag op B24... Dus hij naar B24, daar konden ze mijn moeder niet vinden in de pc. Dus gezegd: die ligt vast op B22. Mensen van de balie even gebeld, nee, daar lag ze niet. Toen de pc gechecked. Oh ja, zeggen ze dan, die is al 'uitgeboekt', dus die is al thuis...

Nou, zegt mijn broer, denk van niet hoor... Na veel geharrewar (mijn schoonzusje nog net iets te hard bij de balie gemompeld: Goh Pat, ze zijn je moeder kwijt... Was de balie mevrouw niet zo blij mee...hihihi

) toch maar de centrale balie gebeld en die bleek te weten dat mijn moeder op B44 lag. En dat klopte... Tja, lastig hoor, administratie...
Op de vorige kamer lag er tegenover mijn moeder een oude demente vrouw, dat was (hoewel heel zielig) ook wel hilarisch, dus daar kunnen we nu niet meer om lachen... Die vrouw had op een gegeven moment besloten dat ze best het infuus kon doorknippen. Nee, zegt de verpleegster, dat mag U echt niet doen! Nee, zegt die mevrouw, dat doe ik ook niet, maar ik vind vast wel iemand anders die dat voor me doet...

Enne, weet je wat er in het ziekenhuis gaande is: Jehova's getuigen...

Het mensje leefde nog in Beuningen in 1948... Oeps...
Maar nu ben ik gelukkig weer thuis, pfff, dat op en neer crossen is wel wat vermoeidend zeg...

Morgen lekker knolhobbelen...
Dus voor sommigen: tot morgen middag...
Slaap lekker en ciao!
ps. @Fallon: pb gehad, ik zal erover nadenken