Weer eens ouderwets lekker een dagje in mn pyama door het huis heen sloffen
Of eens lekker shoppen zonder voor/achteraf nog op de tijd te moeten letten. Heeeeerlijk! Af en toe gewoon eens een dagje helemaal voor mijzelf alleen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer eens ouderwets lekker een dagje in mn pyama door het huis heen sloffen
Of eens lekker shoppen zonder voor/achteraf nog op de tijd te moeten letten. Heeeeerlijk! Af en toe gewoon eens een dagje helemaal voor mijzelf alleen

Ik denk alleen wel dat ik het beter ga regelen, zodat ik op mn vrije dag tenminste ook echt eens vrij ben ipv alsnog achterlijk vroeg mn bed uit moet xD

Werd ineens door de coördinator van mijn kamer afgeplukt met de vraag of ik wilde inwassen. Normaal heeft de chirurg een arts-assistent bij zich, maar het was een druk dagje, dus niemand voor handen. En ik was nu dus de gelukkige die er met mijn neus bovenop mocht staan
AndreaB schreef:Ik heb vandaag bij een grote buik OK mogen assisterenWerd ineens door de coördinator van mijn kamer afgeplukt met de vraag of ik wilde inwassen. Normaal heeft de chirurg een arts-assistent bij zich, maar het was een druk dagje, dus niemand voor handen. En ik was nu dus de gelukkige die er met mijn neus bovenop mocht staan
En een DA rekening van 75 euro 
Die is al geloof ik iet svan 50 euro...