HVA schreef:Het Kohnstammhuis (Wibautstraat 2-4) ligt vlak bij het Weesperplein. Hier vind je de opleidingen uit de interessegebieden 'Maatschappij en Recht' en 'Onderwijs en Opvoeding'.
voila

Bij mij doet intranet het iig gewoon!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

HVA schreef:Het Kohnstammhuis (Wibautstraat 2-4) ligt vlak bij het Weesperplein. Hier vind je de opleidingen uit de interessegebieden 'Maatschappij en Recht' en 'Onderwijs en Opvoeding'.

Bonte schreef:Zullen we de groepsfoto maar naar volgende week zaterdag verschuiven??? heb er niets meer over gezien, dan ga ik morgen even langs Spaarnwoude. Kijken of ik nog van wat foto's af kom.
))
Moet ik wel even weten hoeveel er komen
Mendi schreef:Bonte schreef:Zullen we de groepsfoto maar naar volgende week zaterdag verschuiven??? heb er niets meer over gezien, dan ga ik morgen even langs Spaarnwoude. Kijken of ik nog van wat foto's af kom.
Goed plan Bonte! Hebben jullie nog een week de tijd om cadeautjes voor mij te kopen (ben echt niet hebberig hoor![]()
))
En zoals beloofd neem ik wat lekkers meeMoet ik wel even weten hoeveel er komen
Mendi schreef:Niet te vroeg nee, uurtje of 13.00??
Is er morgen iets te doen op Spaarnwoude? Anders kom ik ook nog even langs. Heel misschien hoor!
Lavandula schreef:Whoehoehoe!! TOMPOEZEN!!!
Mendi schreef:Hebben ze die bij de Hema?

Lavandula schreef:Ja allebei
Moorkoppen zijn ook goed hoor!!
Zita en ik eten ze wel op
Lavandula schreef:Nou wij gaan naar bed toe.
Welterusten allemaal!!

Wie is Dé Pels