Andalusiers zijn al helemaal wat laatbloeiers, en het had me zo fijn geleken als Fuur later beleerd was.Andalusiers vind ik namelijk al
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Andalusiers zijn al helemaal wat laatbloeiers, en het had me zo fijn geleken als Fuur later beleerd was.

neem ik zon paard

LoisenLouise schreef:nee niet binnengekregen..... zal maandag worden dan denk ik...

Dank je manon ArGieVai schreef:@ furia haha nee joh ga pas over half jaar á jaar er op ligt er eenbeetje aan, maar zijn pezen/spieren rondom zijn knieschijf achter zijn te slap om zijn knieschijf op zijn plaats te houden waardoor hij af en toe opschuift en zijn been op slot komt te staan, op zich neit erg en hij groeit er wel overheen maar moet wel met hem beginnen met longeren heb inmiddels 7 keer gelongeerd en gaat echt super! zal even het topic zoeken (het is trouwens op advies van de dierenarts en ook op de manier dat de DA wil dat ik het doe en hoe ik het ook het fijnst vind)

.
ponydreamer schreef:Ik wil volgend jaar misschien op instructieweek, maar moet je dan zelf een pony/paard kiezen? Want ik ken de pony's/paarden niet. Zo ja, welke pony's/paarden zijn leuk voor de instructieweek?