Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Snackie schreef:Nou, Ik zal het hier maar meteen vertellen...
Ik heb het een week geleden al besloten,en sommigen wisten het al.
Maar 21 september, breng ik samen met Sannie Marlon weg.
We zijn al aan het aankloten geweest,eigenlijk vanaf april (met fysio's etc) en daarna de uithof in juli.
En ik vind dat het goed geweest is nu.
Hij loopt nu ook al niet meer rad in de stap.
Ik heb 3 jaar lang plezier van hem gehad (afgelopen vrijdag, de 24-8, had ik hem 3 jaar alweer)
Jaren vol plezier, Paard gaat door het vuur voor me.
en ik vind dat ik nu eerlijk moet zijn voor hem. en hem niet langer met pijn moet laten lopen.
Esther28 schreef:hahaha ik dus ook touwtje gekocht he...is tie dunner dan die van jou...ach zal niet heel veel uitmaken denk...
Esther28 schreef:Karwei...hadden alleen vanaf 10 meter, ach heb ik in ieder geval een reserve.....Heb geen idee hoelang k moet maken, maar dat meet ik wel als k Boris weer ga slingeren.....
Serada schreef:Esther28 schreef:Maar wat er er dan zo anders daar Wil? Je maakt me nu toch wel heel nieuwsgierig![]()
Ja vertel Wil, dat wil ik ook wel weten...
Jonge_Monte schreef:Tja moeilijk uit te leggen, je kan dat beter met je eigen ogen en oren komen bekijken.![]()
Als je komt krijg je een hele rondleiding![]()
Iedere stal is anders.![]()
Maar moet nog steeds wel wennen.
Jonge_Monte schreef:Tja moeilijk uit te leggen, je kan dat beter met je eigen ogen en oren komen bekijken.![]()
Als je komt krijg je een hele rondleiding![]()
Iedere stal is anders.![]()
Maar moet nog steeds wel wennen.
Serada schreef:By the way, wat ben jij vroeg....
Snackie schreef:![]()
vandaag 3 verschillende friezen gereden.
oa 1 3 jarige, en die gaf me een rodeo weg toen ik er opklimde, was de 1e keer dat er iemand op de rug ging zitten,maar heb het uitgezeten