Haha!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
' mwhahaa, ik dacht echt sjittt, ze houd me noooooooooooit !
En toen ging ik gillen dat ik eraf wilde
mwhaha

Astor schreef:Whahahaaha
Wat kan sabina toch lekker gek doen
(hihi grapje
) Iriis_ schreef:fff tussendoor, jullie weten Sabina stal hulp toch.. nouw ik stond op het trappetje om op je paard te stappen.. En ik zat een beetje rond te kijken.
Zegt ze inees 'ga is op me rug zitten' mwhahaa, ik dacht echt sjittt, ze houd me noooooooooooit !
![]()
Mwhaha maar was wel lachen
hahaha maar soms ook een beeeeeeeeeeeeeeeetje bot
! Haha
ben er weer... Lisette en mijn nichtje kwamen er even tussendoor.

Melanieetjuh schreef:Precies.
Ze kan idd aardig zijn.
en KAN bot zijn!
fallenangel3 schreef:ok okben er weer... Lisette en mijn nichtje kwamen er even tussendoor.
Ok.. ik kopieer de bestanden meestal. Heb het eigenlijk nooit anders geprobeerd.
Dan ga je naar bewerken/edit (heb jij ook de engelse versie)..
en dan paste/plakken. Dan kan je als het goed is kiezen: paste after, paste before current image. En dan komt hij wel in dezelfde animatie.
Weet je wel al hoe je die overgangen tussen foto's kan maken? en zeg ff of het gelukt is
DAT KAN IK
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Precies.
Ze kan idd aardig zijn.
Neee ze IS aardigen KAN bot zijn!
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:ok okben er weer... Lisette en mijn nichtje kwamen er even tussendoor.
Ok.. ik kopieer de bestanden meestal. Heb het eigenlijk nooit anders geprobeerd.
Dan ga je naar bewerken/edit (heb jij ook de engelse versie)..
en dan paste/plakken. Dan kan je als het goed is kiezen: paste after, paste before current image. En dan komt hij wel in dezelfde animatie.
Weet je wel al hoe je die overgangen tussen foto's kan maken? en zeg ff of het gelukt is
Ik ben benieuwd naar je nieuwe ava!!!
JIPPIEEEE!DAT KAN IK
en KAN bot zijn!
[/quote]
[/quote]
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Precies.
Ze kan idd aardig zijn.
Neee ze IS aardigen KAN bot zijn!
fallenangel3 schreef:oh blond..
ik heb het commentaar weer een tussen de quotes gezet
Hoe kan je die plaatjes rustiger na elkaar laten komen?