Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:44

AnitaJoeri schreef:
wees voorzichtig anous straks kan je diddle niet meer vinden in zijn grote stal

Hij kan er bijna in galopperen! hahaha Haha!

Anita, joer vond het wel best geloof ik dat donna tegenover hem stond. Af en toe even een bijt beweging en zijn oortjes in zijn nek, maar donna was daar niet echt van onder de indruk! Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:48

Ik ga weer ff offline, wel jammer, net nu het zo druk is Clown wil nog ff tv kijken Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:49

ff gepikt van weeronline Verdrietig
Citaat:
Morgen blijft het wisselvallig. Er is veel bewolking en een constante aanvoer van buien, mogelijk met onweer. Af en toe is er een glimpje zon te zien. Het enige positieve is dat de temperatuur misschien in het noordoosten van Groningen op 20 graden uitkomt. Er is niet veel wind in het binnenland, maar aan de kust staat een vrij krachtige tot krachtige noordenwind.

Zondag ligt het lagedrukgebied dat ons al een aantal dagen de parten speelt over het zuiden van het land. Daardoor verandert er in de weersituatie niet veel. Vanuit het noorden komen de buien weer in grote getale over ons land. Af en toe zien we even de zon. De temperatuur komt uit tussen de 19-22 graden bij een matige noordenwind.

Maandag verandert er weinig. Het blijft bewolkt en de talrijke buien blijven ons weerbeeld bepalen. Er staat een matige noordwesten wind. De temperatuur komt uit op 20-22 graden.

Daarna blijft het wisselvallig. Voorlopig is de zomer met vakantie. Pas op donderdag lijkt de temperatuur richting de 25 graden te gaan.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:50

ik heb nog geen woord met je gewisseld hahaah en je gaat nu al weer weg!!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:52

Ik heb een nieuwe baaaaaaaannnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippieeeeeeeeeeee

Nu het moeilijke gedeelte nog! mijn andere baan opzeggen dat vind ik echt niet leuk!!!
Maar ja ik heb wel iets gevonden wat ik echt helemaal gaaf vind weer met een gehandicapt meisje, en waar ik minder kan werken voor meer geld Haha! Niet geheel onbelangrijk he hihihihihi!!!!

dank je wel voor het binnen halen! sorry madelon maar ik was mijn contract aan het tekenen en invullen dus ik kon niet opnemen! maar onwijs bedankt ik hoop dat hij ook iets te eten krijgt maar dat zal wel anders vind John hem niet meer zo lief hihihi dan breekt hij de boel af hihihi oeps verder is hij heel lief hoor ja toch john??!!

nou ik ga ff naar mijn ouders die zijn net terug van 4 weken vakantie !!
doeidoeiiiiii
Laatst bijgewerkt door Fardos op 11-08-06 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:52

madelon31 schreef:
ik heb nog geen woord met je gewisseld hahaah en je gaat nu al weer weg!!!

hoi madelon!!

dag madelon!! Haha!
Heb je toch al gesproken op stal, dan hoeft't hier toch niet meer???

Maar nu ga ik echt hoor Tong uitsteken kom dalijk missch nog wel ffies Knipoog

Doei!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:53

Maar nog even een vraagje...blijven de paarden morgen gewoon binnen????? Anders kom ik in de ochtend helpen met buiten zetten maar dan moet ik wel weten of ze weer naar buiten gaan??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:54

madelon31 schreef:
Maar nog even een vraagje...blijven de paarden morgen gewoon binnen????? Anders kom ik in de ochtend helpen met buiten zetten maar dan moet ik wel weten of ze weer naar buiten gaan??

Dat weet ik nog niet, kun je beter morgenochtend ff bellen Pling
Enneh, als de wedstrijd doorgaat, dan kunnen de paarden die meedoen t beste binnenblijven., scheelt hoop poetswerk Haha!

Renee, gefeliciteerd!!!!
oh ja, Bart heeft wat brok gehad hoor Pling

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:54

nou nous dan ben ik weg, maar als ze naar buiten gaan sms je mij dan even....dan kom ik helpen oke!
Ik moet zo echt van die laptop af hij krijgt de kriebels dat ik hem sloop hoor!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:57

oliebol ik kan weer niet komen als de paarden dan s'ochtend naar buiten gaan Boos!
*schaam schaam*
ik heb nog bijna nooit geholpen
sorry daarvoor !!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:59

maar xeen het is ook niet zeker of ze naar buiten gaan. en we begrijpen allemaal waarom je niet hebt kunnen helpen met buiten zetten en niemand neemt je dat kwalijk hoor!
Dus geen sorry's meer oke! Knipoog

Jij mag volgend jaar elke dag komen buiten zetten. hoe vindt je dat?? Haha! Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:03

nou ik ben weg...zie jullie morgen weer ik hoop dat de wedstrijd door gaat. Het is toch wel gezellig zo met z'n alle.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:10

iedereen volgende week heel veel plezier met de wedstrijd anietje komt dan wel kijken hihi

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:11

Gelukkig Bloos
maar tog heb k een schuld gevoel !!

dag madelon Lachen

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:56

AnitaJoeri schreef:
haha praat me niet meer over regen,kwam na me werk helemaal verzopen op stal heb met john en nog wat mensen 2 landen leeggehaald een aantal stonden helemaal te bibberen ook helemaal verzopen

En wat was het NAT vanmiddag

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 23:45

Nou ik ben weer stoer mee geweest naar de kermis....BLEGHHHH...ook daarwas het nat, maar ja beloofd is beloofd he.
Daarvoor naar de kapster, ben weer hoogblond (snoliieboliieeeeeee Haha! ) maar kreeg vanavond wel een boel positieve reacties dus ergens zal dat sl*tterige me wel staan Clown

Ik ga nu naar bed, het is nog droog buiten en ik ga duimen dat dat morgen ook het grootste gedeelte van de dag zo blijft zodat jullie wedstrijd niet letterlijk en figuurlijk in het water valt.

Madelon tanx voor het binnenhalen van mijn kleine grote vent en ik had niets anders van hem verwacht dan dat die braaf was Haha! Hij moet immers trainen voor zijn colle boscrosspony houding Clown
Zou wel leuk zijn als die morgen over zijn staldeurtje heen gesprongen is en dan alsnog losloopt Haha!
Par is een domme doos....geen ijzers en dan schrapen.....ga haar morgenavond eens flink de les lezen want maak me iedere keer zorgen over die domme muts Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 07:55

Goedemorgen

De ochtend is voor mij weer heel goed begonnen hoor Huilen (maar niet heus). Kom ik terug van de honden uitlaten staat de buurman van beneden voor de deur.
Buurvrouw....Kan het het zijn dat er een kat van u beneden ligt in de tuin. Ik een broek en een jas aangetrokken en ja hoor ligt Vlekje beneden Ach gut . In een hoekje met bloed uit zijn neusje en aan de voorkant van zijn bekje. Grote ogen. Ik heb in zijn nekvel gepakt (had nog geen bak koffie op) en heb hem even vluchtig onderzocht. Geen gebroken ledematen, alleen een klein beetje bloed. Je kan altijd wel gelijk in paniek naar een dierenarts rennen maar ik heb door de jaren heen geleerd dat ze toch rust voorschrijven vaak met katten en dat ze er toch niet veel aan kunnen doen. Hij zit nu in de hondenbench in de slaapkamer een beetje bij te komen en zal wel pijn hebben. Ik moet nu alleen nog even kijken of er geen bloed in zijn plas zit dus heb ik er nog een kattebak ingezet met wit wc-papier. Als hij wel bloed heeft kan ik dus vanmiddag naar de dierenarts en anders kijk ik het nog even aan. Katten zijn zulke rare dieren en hebben echt zeven levens hoor. Dus echt veel zorgen maak ik me nog niet. Welke kat gaat er dan ook proberen water te drinken van de vensterbank op 4 hoog Gestoord ?Vlekje is 10 jaar en is voor de eerste keer in zijn leven gevallen....de l.u.l.

Dit is hem dan, foto is nog genomen in den haag
Afbeelding

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 08:57

Goedemorgen Tong uitsteken

omg Karin Bloos
arme Vlekje Lachen

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:01

Nou mensen veel succes straks met jullie wedstrijd.

gr shirley

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:04

[quote="spettertjuh"]
Goedemorgen

De ochtend is voor mij weer heel goed begonnen hoor Huilen (maar niet heus). Kom ik terug van de honden uitlaten staat de buurman van beneden voor de deur.
Buurvrouw....Kan het het zijn dat er een kat van u beneden ligt in de tuin. Ik een broek en een jas aangetrokken en ja hoor ligt Vlekje beneden Ach gut . In een hoekje met bloed uit zijn neusje en aan de voorkant van zijn bekje. Grote ogen. Ik heb in zijn nekvel gepakt (had nog geen bak koffie op) en heb hem even vluchtig onderzocht. Geen gebroken ledematen, alleen een klein beetje bloed. Je kan altijd wel gelijk in paniek naar een dierenarts rennen maar ik heb door de jaren heen geleerd dat ze toch rust voorschrijven vaak met katten en dat ze er toch niet veel aan kunnen doen. Hij zit nu in de hondenbench in de slaapkamer een beetje bij te komen en zal wel pijn hebben. Ik moet nu alleen nog even kijken of er geen bloed in zijn plas zit dus heb ik er nog een kattebak ingezet met wit wc-papier. Als hij wel bloed heeft kan ik dus vanmiddag naar de dierenarts en anders kijk ik het nog even aan. Katten zijn zulke rare dieren en hebben echt zeven levens hoor. Dus echt veel zorgen maak ik me nog niet. Welke kat gaat er dan ook proberen water te drinken van de vensterbank op 4 hoog Gestoord ?Vlekje is 10 jaar en is voor de eerste keer in zijn leven gevallen....de l.u.l.

jij hebt wel pech zeg.
nou beterschap met je poesje

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:08

Jeeej de wedstrijd gaat dus door Pling
leuuk om te komen kijken Ja
En natuurlijk iedereen en alles op de foto zetten Cool

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:17

haaj haaj

joepie de wedstrijd gaat door Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

maar karin wat erg zielige vlekje ik hoop echt voor je dat hij weer snel beter wordt
hij ziet er trouwens echt zo schattig uit Knipoog

van wie kan ik een ruiterjasje lenen???

xXx

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:20

en handschoenen en een plastron anders ben je niet kompleet

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:20

Het bloeden is gestopt zowel uit zijn neusje en aan de voorkant van zijn bekje. Kaak is verder niets mee aan de hand en ook in zijn bekje niet. Verder doen alle pootjes het nog. Geen bloed uit zijn oren enz. dus het lijkt allemaal nog wel mee te vallen, ook geen opgezette buik van een eventuele inwendige bloeding. Hij is geschrokken natuurlijk en zal huis wel spierpijn hebben. Het enigste dat ik moet weten is of hij nog bloed krijgt/heeft in zijn plas. Hij is ook niet dusdanig afwezig dat het op een hersenbeschadiging lijkt. Geschrokken ja dat wel maar dat ben ik ook.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:21

huis = heus