leuk hoor sya! zag de auto al klaar staan vandaag met een heleboel spullen erin ben benieuwd hoe t gaat bevallen. veel succes!
Ik ben blij 4 dansers van SYTYCD gaan workshops geven in Groningen.. en ik heb me opgegeven Dus 22 januari zie ik de theatershow met de top 10... en 4 maart krijg ik workshops van Nina, Anthony, Meysam en Juvat...
Ja hoor... moet je ff via Facebook een kaartje kopen... https://www.facebook.com/pages/IDance/2 ... 4052767988
sorry voor mijn late reactie maar heb het hier heel druk, vroeg beginnen laat klaar 7 dagen in de week het is helaas niet zo leuk als ik verwacht had maarja dan moet je dat maar zelf maken
Gefeliciteerd Miran! Sya: jammer dat t tegen valt! Ben je t slaafje dat je heel de dag moet mesten of ben je ook veel met de paarden bezig?
Zelf een naambordje voor Cliché zijn stal gemaakt...Vinden jullie m leuk?? Had helaas geen achtergrond met zand, dus ja, hij loopt op water...
Melis, leuk naambordje, erg creatief.Sya wat jammer dat het tegenvalt. Dan is 4 weken erg lang denk ik. Maak er wat van!
Bedankt Anoes!Wat een gaaf naambordje Melis. Dat wil ik ook nog wel een keer voor Cesa laten maken. En melis alvast heel veel succes dit weekend met je wedstrijd!