Ow ok, super! Hij is er geloof ik meestal overdag he? Dan zal ik een keer overdag gaan (ben er altijd sávonds) en een afspraak maken met hem. Hartstikke bedankt!
Hij is er `s avonds meestal van 17.00u tot ong.19.00u
taverno
Geplaatst: 19-09-11 21:18
Iedereen druk geweest vandaag?
Ik heb zowaar weer eens in de bak gereden.Wel nadat ik eerst een rondje baan had gedaan en toen een kwartiertje al stappend gekletst met een stalgenootje.Toen was Tence wel lekker los en heb ik lekker gedressuurd(of wat er op leek )
Xantha
Geplaatst: 19-09-11 21:48
nienkepienke schreef:
Vraagje....ik denk dat Prymera naar de tandarts moet. Weet iemand een goeie en wie weet moeten er nog meer zodat we voorrijkosten kunnen delen?
Doc heeft een paar weken geleden Xantha's tandjes gedaan. Echt super, hij is heel geduldig en heel secuur, ik zou zeggen doen!!
Marion, lekker gereden!! Was weer gezellig op stal, we kwamen bijna niet meer weg
taverno
Geplaatst: 19-09-11 21:51
Jullie kletsen ook heel wat af zeg!
En onze bokt lezende stalgenoot moet even wat berichtjes gaan plaatsen hoor!
EsvanEs
Geplaatst: 19-09-11 22:05
Hahah ja het is ook zo gezellig bij ons.... Denk dat we maar een barretje moeten plaatsen bij Xantha dr stal
Morgen weer lessss!! Heb dr zin an!
Slaap lekker alvast iedereen!
Xantha
Geplaatst: 19-09-11 22:13
Jaaaaaa Mo je moet berichtjes plaatsen, dan kan je ook gezellig meekletsen!
secricible
Geplaatst: 20-09-11 05:54
Nou, Meursing was iets positiever. Vergeleken met normaal vond hij hem redelijk, dus hij wilde eerst 5 dagen hoestdrank en slijmoplossers geven voor we gaan kiezen voor antibiotica e.d. Wel al een spuit corticosteroïden gehad. Daarnaast licht werk blijven geven. Over 5 dagen weten we meer! Wel heeft hij een hartruis gehoord. Dat hoeft niets te betekenen, kunnen we ook verder niets aan doen. Volgens Meursing kan hij er 40 mee worden, of er morgen dood van neervallen.
Pfff, jullie hadden natuurlijk gelijk, loop me weer dagen druk te maken om niets... Doemdenker die ik ben..
cassandra84
Geplaatst: 20-09-11 08:11
Goedemorgen allemaal.
Sec je bent er vroeg bij zeg. Gelukkig ben je nu wat geruster, maar ik begrijp best dat je je zorgen maakt.
Ik moet aan de slag. Werkse iedereen of geniet van je vrije dag.
Is Dundy een ex-groene meer paard? Ik heb er niets van gezien, hele dag gewerkt vandaag.
Hier is het altijd vroeg idd. Wekker gaat iedere ochtend om 5 uur!
Hill heeft vandaag een lekkere knuffel gehad, durfde er nog niet op te klimmen, daar begin ik donderdag voor het eerst mee denk ik. Rustig aan...
taverno
Geplaatst: 20-09-11 20:22
secricible schreef:
Is Dundy een ex-groene meer paard?
Ja dat klopt.
Xantha
Geplaatst: 21-09-11 07:35
Goedemorgen!!!! Ik heb gehoord dat het in het weekeind mooi weer wordt!!!!!! Waarschijnlijk komt een vriendin van mij foto's maken tijdens de trec!!!!! Heb er zin in!!
nikkielvis
Geplaatst: 21-09-11 07:51
Kan me voorstellen dat jullie er veel zin in hebben. En het wordt inderdaad erg mooi weer heb ik begrepen.