Hahaha nou ach, je mist vast niks. Ik kan niet eens springen met een tonnetje in de bak, laat staan over het tonnetje heen
xShanty
Geplaatst: 03-10-10 20:39
Ik wilde eigenlijk ook nog geen 200 g op.. Maar ze werd te wollig, houd helemaal niet van die 200g al zo vroeg in het seizoen, al had ik wel het idee dat de deken minder dik was dan vorig jaar.. (gewassen). Maar vandaag had ze weer geen deken om en alleen vanacht even dekentje. Overigens heeft ze mn zomerdeken gesloopt dus die kan helaas niet meer op..
Ik haaaaat het dat ze vandaag geen 3 okt vieren en dat we morgen vrij hebben en dat er morgen weer allemaal leuke dingen zijn terwijl we dinsdag weer naar school moeten.. Ik heb ook nog eens een enorm drukke week.. met 3 toetsen, truien ophalen, inpakken voor londen en wedstrijd. Ik zou vandaag de stad in gaan, maar met maar 3 uur slaap en eigenlijk helemaal niets leuks dacht ik maar even niet.
Ik moet zondag vroeg, wie weet kan ik mijn ouders overhalen om nog even te gaan kijken in stompwijk
Onee.. ik moet pakken voor londen , hmm moet dat zaterdag maar
Jaaaaa! Supertof als dat bij iemand zou kunnen. We sliepen gister ook met 5 bij een vrindin, dr ouders waren er niet
Hoe kan het dat ik zaterdag 8 uur wakker was, heb gelest, tot 3 uur 's nachts in de stad ben geweest. om 5 uur sliep, om 8 uur wakker werd, en totaal niet moe ben.
Elvis zit nog niet echt in zijn haar, verwacht ook niet dat ie er echt dik in komt. Vorig jaar had hij ook amper wintervacht. Elvis staat onder een 0 grams regendeken die van Amigo. Omdat hij vaak gewoon buiten staat overdag en het wil nog wel eens regenen
ik zit er aan te denken om aankomend jaar de SGW trainingen van Regio West (Noord en Zuid Holland) te doen
Ik ben echt al heel lang niet uitgeweest Met zn allen is wel leuk om een keer te doen!
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb Vitalis de vorige drie winters geen dekens opgehad. Maar ik zit erover te denken om het nu maar wel te doen. Ik heb nog twee sgw's en hij krijgt nu al een beetje wintervacht. Maar waar moet ik dan mee beginnen en wanneer? Ik ben ook niet van plan om dan een hele zooi dekens te kopen maar gewoon eentje of twee. Moeders vind het maar niks en ik moet het allemaal zelf betalen..
Jill_
Geplaatst: 03-10-10 21:44
xShanty schreef:
Niet aardig
Hmm lastig henrike, met twee dekens red je het wel hoor. 1tje van 350 gram ofzo en 1tje van 200 oid, dan kan je evt nog over elkaar doen als het weer zo koud word als afgelopen winter.
edit: oohh ik las niet goed, je gaat hem niet scheren? Nou dan red je het wel met 1 deken
Vitalis_
Geplaatst: 03-10-10 21:53
Ik denk niet dat ik hem ga scheren, nee. De vorige drie jaar is het helemaal goed gegaan, alleen ik wil nu niet de ontzettend dikke vacht omdat we toch wat fanatieker bezig zijn. Zoals het nu is, is niet erg want dan kunnen we nog gewoon trainen. Iemand van stal zei ook al een 0 grams regendeken en bijvoorbeeld eentje van 200. Maar ik denk dat ik er dan wel nu mee moet beginnen. Jullie paarden hebben zeker allemaal al dekens op?
Jill_
Geplaatst: 03-10-10 21:57
Ja precies, dan moet het wel lukken. Mijne heeft nog geen deken op omdat het weideseizoen nu net afgelopen is. En met deze 20 graden heeft die deken ook geen nut. Maar ik wil hem nu zo snel mogelijk scheren, hij zweet normaal echt nooit. Maar nu doordat het 3 graden is geweest en nu opeens weer 20 is heel zijn vacht in de war
Elvis staat onder een 0 grams regendeken maar als het kouders wordt wil ik nog even een 100 grams deken aanschaffen, maar van Amigo of Rhino kan ik geen 100 grams buitendekens vinden