@ Jolanda: Woo dit is wel een heel raar verhaal! Ben benieuwd hoe het afloopt @ Lisa: Dankjewel! Ook super lief dat jullie hadden geholpen desondanks jullie niet zoveel konden doen zaterdag @ Milou, Suzanne: Leuk dat het zo goed ging met Apaché! Heb nog steeds een zwak voor hem haha!
Mooi dat alle buitenritjes geslaagd waren En jammer, maar begrijpelijk dat je niet meekon Ismay, gelukkig heb je nog wel lekker gereden! En idd raar van die bandages
Feest gister was wel leuk! Waren niet zo veel mensen maarja! Vanavond/vannacht heb ik een schuurfeest! Blijf daar dus ook slapen! Hoop dat dat wat leuker gaat worden!
Zaterdag 21 augustus ga ik meedoen aan het soort wedstrijd op Klein Heijligenberg! Het is een stalfeest en ga daar een B proefje rijden met Lily! Anita had me gewoon opgegeven! Vind het wel heel leuk!!
Ik heb volgende week maandag nog 1 les. Misschien in het najaar nog een cursusje van 3 lessen, ik denk wel dat ik me daar ook voor op ga geven. Volgend jaar wil ik ook weer mee doen met deze cursus en dan wilt Ashley ook wel mee doen
Ik heb volgende week maandag nog 1 les. Misschien in het najaar nog een cursusje van 3 lessen, ik denk wel dat ik me daar ook voor op ga geven. Volgend jaar wil ik ook weer mee doen met deze cursus en dan wilt Ashley ook wel mee doen