Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:winnitou schreef:das Jeroen, de adjunct directeur, jullie zijn er nu bijna
jeroen poep aan zijn schoen
LIQUITA schreef:
ATE schreef:OepsLIQUITA schreef:
dat is een vrouw ;iquita
LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:Er waren toch maar 5 vrouwen???ATE schreef:Oepsdat is een vrouw ;iquita
winnitou schreef:YEAHLIQUITA schreef:
Jaaaaah, dat is SERGE, wat zal hij deze aandacht leuk vinden,
Goed gedaan hoor Ate en Liquita.......Jullie hebben gewonnen.
je mag hem toevoegen op je hyves........
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Er waren toch maar 5 vrouwen???Oeps
winnitou schreef:Ate, heeft niet gewonnen...die dacht dat het een vrouw was.Jaaaaah, dat is SERGE, wat zal hij deze aandacht leuk vinden,
Goed gedaan hoor Ate en Liquita.......Jullie hebben gewonnen.
je mag hem toevoegen op je hyves........
winnitou schreef:ik ga nu echt naar bed (eerst nog de andere dingen doen, even terug lezen wat het ook al weer was)
Welterusten dames
ATE schreef:Heb je zo veel kleding dan, hihi.;iquita jij heb de wasmachine gewonnen neem de was mee met je verjaardaghahahahaha
winnitou schreef:ik ga nu echt naar bed (eerst nog de andere dingen doen, even terug lezen wat het ook al weer was)
Welterusten dames
WELTERUSTEN
. LIQUITA schreef:ATE schreef:Heb je zo veel kleding dan, hihi.;iquita jij heb de wasmachine gewonnen neem de was mee met je verjaardaghahahahaha
LIQUITA schreef:ATE schreef:Heb je zo veel kleding dan, hihi.;iquita jij heb de wasmachine gewonnen neem de was mee met je verjaardaghahahahaha
ATE schreef:Ik bedoel dat je zo lang kan wachten tot je kleding gewassen kan wordennou 5 personen dat loopt op hoor
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik bedoel dat je zo lang kan wachten tot je kleding gewassen kan worden"]
nou 5 personen dat loopt op hoor