Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:01

LIQUITA schreef:
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Leuk hoor zo'n halve pagina vol...voel me echt jarig. En dan dat kadootje bij mijn naam Hyper! .

Heb een heel mooi Pandora ketting en armband van Erik gekregen Ja Pling .

Armbans (zonder bedels) en zo'n ketting. Nu sparen voor mooi bedels.
Afbeelding

Leuk he, nu kun je niet aan een winkel voorbijgaan waar ze die bedels hebben (heb nog wel wat adresjes voor je).
Heb ondertussen 2 armbanden (vol) en een ketting. Ben nu dus even uitgeshopt. Zit er wel over te denken om met een nieuwe armband te starten.
Er zijn ook verschillende merken die ook goed op de pandora passen (trollbeads=nog even duurder hebben bedels van honderden euro's per stuk, amore (= iets goedkoper) en zo zijn er nog een paar.
Als je aan de andere kant van het land komt zie je nog weer andere bedels. (en even zoeken en je komt op internet ook van alles tegen)
Ik weet een winkeltje in Duiven, als ik daar ben moet ik gewoon er even heen (en ga ook nooit zonder een bedel de deur uit).
Door met b.v. gekleurde glazen (murano) kralen te combineren heb je steeds weer een ander kleurtje, leuk om af te stemmen op je kleding.
Controleer wel of de stoppertjes goed sluiten, ben al diverse kwijt geraakt.

Geniet van je mooie kado en eet smakelijk!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:03

Mijn tante heeft ze ook, maar is wel leuk weet je altijd wel een cadeautje voor je kerst en (volgend jaar dan Knipoog ) je verjaardag

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:07

http://www.webregio.nl/6010000000000000 ... reek.aspx#

Wat een smakker, een auto over de kop. 2 jaar geleden vouwde hier ook al een auto om de boom.
Twee stilstaande auto's geraakt, waarvan een total loss.
vrouw is gelukkig goed uit de auto gekomen.
de sluipverkeer discussie is weer goed aangewakkerd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:09

Hackie schreef:
Mijn tante heeft ze ook, maar is wel leuk weet je altijd wel een cadeautje voor je kerst en (volgend jaar dan Knipoog ) je verjaardag

en alle andere speciale gelegenheden. Je kunt zelfs een papyrusrol (van zilver) laten graveren met je eigen tekst. Niet goedkoop maar wel erg leuk (als er wat leuks in gegraveerd wordt natuurlijk)

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:31

winnitou schreef:
Liquita van harte gefeliciflapstaart

Ook van mij, gefeliciteerd....

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:46

winnitou schreef:
Hoera, ik ga straks voor het eerst weer eens op de manege kijken, even knuffelen met Napoleon en Xandra en natuurlijk iederpaard die een knuffel van mij wil.

Goed van jou Winnetou. Kom je donderdagochtend nog appeltaart eten????? Pling Pling Pling Pling

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:56

smuidra schreef:
winnitou schreef:
Hoera, ik ga straks voor het eerst weer eens op de manege kijken, even knuffelen met Napoleon en Xandra en natuurlijk iederpaard die een knuffel van mij wil.

Goed van jou Winnetou. Kom je donderdagochtend nog appeltaart eten????? Pling Pling Pling Pling

Wel twe stukken. Moet og wel vervoer regelen. Ga Henk vragen, die heeft ook een hoge auto en gezegd dat ik hem moet bellen als ik naar de manege wil.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:59

@Yinari, je landje gaat steeds verder onder water staan. Reden vanmiddag langs en rowan vond je beestjes wel erg leuk, mama gaan we daar ook een keer naar de pony's. Dus als het weer wat beter wordt en ik kan weer fietsen komen we een keer bij je beestenboel kijken als je het goed vindt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 22:31

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Leuk hoor zo'n halve pagina vol...voel me echt jarig. En dan dat kadootje bij mijn naam Hyper! .

Heb een heel mooi Pandora ketting en armband van Erik gekregen Ja Pling .

Armbans (zonder bedels) en zo'n ketting. Nu sparen voor mooi bedels.
Afbeelding

Leuk he, nu kun je niet aan een winkel voorbijgaan waar ze die bedels hebben (heb nog wel wat adresjes voor je).
Heb ondertussen 2 armbanden (vol) en een ketting. Ben nu dus even uitgeshopt. Zit er wel over te denken om met een nieuwe armband te starten.
Er zijn ook verschillende merken die ook goed op de pandora passen (trollbeads=nog even duurder hebben bedels van honderden euro's per stuk, amore (= iets goedkoper) en zo zijn er nog een paar.
Als je aan de andere kant van het land komt zie je nog weer andere bedels. (en even zoeken en je komt op internet ook van alles tegen)
Ik weet een winkeltje in Duiven, als ik daar ben moet ik gewoon er even heen (en ga ook nooit zonder een bedel de deur uit).
Door met b.v. gekleurde glazen (murano) kralen te combineren heb je steeds weer een ander kleurtje, leuk om af te stemmen op je kleding.

Wat leuk!! Ik heb al op internet gekeken, zag inderdaad ook dat er andere merken bedels bestaan. Op het foldertje van Pandora staat, dat je geen andere merken moet gebruiken omdat die je ketting kunnen beschadigen. Ik begrijp goed dat ze dat zeggen, maar zou het ook waar zijn?

Je hebt trouwens erg mooi gezongen voor mij. LEUK...THANKS!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:17

meelen schreef:
ATE schreef:
vandaag ook goed nieuws gehad mijn broer krijgt de woning toegewezen zijn ex vrouw moet er met 14 dagen uit en dan mag hij daar wonen gelukkig ook voor mijn ouders die zijn toch al iets ouder en kunnen straks gewoon weer met ze n tween wonen

Heh? Je broer gaat toch (of woont ondertussen al) op Legerland wonen?

mijn jongere broer is dit ik heb 4 broers Haha!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:31

ATE schreef:
meelen schreef:

Heh? Je broer gaat toch (of woont ondertussen al) op Legerland wonen?

Zo hee, dan heeft je pa hem ook niet met piessen versleten whahahaha

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:36

Tytje schreef:
gefeliciteerd Liquita, wij zijn even oud, nou ja ik ben drie maanden ouder. Niet ziek worden hoorrrrr.
Jee, Meelen wat een naar verhaal van je broer.
Ate, ik ben wel benieuwd over welke broer je het hebt!!
o, ja Meelen, staat jullie ex paardje te koop? Ik zag een advertentie op Marktplaats.
Xan, leuk dat je meedoet bij de officiële wedstrijd bij Veldt, laat even weten hoelaat je moet rijden, misschien kan ik komen kijken.

Volgens mij is die 1 maand geleden al verkocht, maar ik zal ook wel even kijken op Marktplaats.

En ja, dat van mijn broer is naar en ook al lang geleden.
Is naar voor ons (helemaal voor mijn ouders) maar was beter voor hem. Anders had hij nu een kasplantje geweest.
Die 2 gebroken benen hadden wel goed gekomen natuurlijk, maar er was een klontje in zijn bloed gekomen die naar zijn hersenen was gestegen. (zo is mij verteld dat ik 11 was).
Mis hem nog steeds, we waren altijd samen en beide gek op beesten. Het was bij ons thuis ook net een kinderboerderij.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:36

nee niet echt en mijn jongste broer die is van een tweeling dus mijn ma zei nee en kreeg er twee

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:46

ATE schreef:
nee niet echt en mijn jongste broer die is van een tweeling dus mijn ma zei nee en kreeg er twee

Hihihi

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:49

Nou, het was even zoeken op Marktplaats omdat ze hem onder paarden hebben geplaatst.....maar ik heb Bruno gevonden.
Dan vind ik het wel weer zielig voor Bruno, was een lieve pony.
Maar volgens mij had ze tegen Sanne gezegd dat ze hem om dezelfde reden als Sanne weg wilde doen, dus helemaal begrijpen doe ik het niet.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:51

Oh ja, ik weet ondertussen ook waarom er zo'n drukte was van de week met de traumaheli enz.
Er was een baby van 8 maanden met een hartstilstand.
Ik weet niet hoe het is afgelopen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:58

meelen schreef:
Oh ja, ik weet ondertussen ook waarom er zo'n drukte was van de week met de traumaheli enz.
Er was een baby van 8 maanden met een hartstilstand.
Ik weet niet hoe het is afgelopen.

hee jakkes Huilen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:05

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Wat leuk!! Ik heb al op internet gekeken, zag inderdaad ook dat er andere merken bedels bestaan. Op het foldertje van Pandora staat, dat je geen andere merken moet gebruiken omdat die je ketting kunnen beschadigen. Ik begrijp goed dat ze dat zeggen, maar zou het ook waar zijn?

Je hebt trouwens erg mooi gezongen voor mij. LEUK...THANKS!!!

Als je voor een bedel van een ander merk gaat, altijd je armband mee nemen om te passen. De bedel moet er makkelijk overheen gaan. sommige bedels zijn wat krapper, maar dit geldt net zo goed voor de pandora bedels (dus ook je armband meenemen).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:08

meelen schreef:
ATE schreef:

Zo hee, dan heeft je pa hem ook niet met piessen versleten whahahaha

Zo je minder urineren als je meerder kinderen hebt verwekt, dat onderzoek heb ik nog nooit gelezen. ben benieuwd hoe dat zit. Heb toch jaren op de urologie afdeling gewerkt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 11:12

winnitou schreef:
Als je voor een bedel van een ander merk gaat, altijd je armband mee nemen om te passen. De bedel moet er makkelijk overheen gaan. sommige bedels zijn wat krapper, maar dit geldt net zo goed voor de pandora bedels (dus ook je armband meenemen).
Bedankt voor de tip Ja.
We gaan straks even naar de juwelier Go jij! Go jij! .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:15

Ik kwam Mirte gisteren tegen bij de fysiotherapie, wat heeft die meid een tegenslag zeg.
Misschien leuk om iets voor haar te organiseren!!!! een "video"boodschap, Heel holland help, noem maar op.
Wie doet er mee en heeft een leuk idee......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:16

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Bedankt voor de tip Ja.
We gaan straks even naar de juwelier Go jij! Go jij! .

Leuk.....mag je wat uitzoeken....

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 11:19

Ik ben gelukkig niet ziek geworden, voel me kiplekker Haha! .

Heb helemaal zin in vanavond Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:20

LIQUITA schreef:
Ik ben gelukkig niet ziek geworden, voel me kiplekker Haha! .

Heb helemaal zin in vanavond Afbeelding

Nou mooi dat je je goed voelt, een hele gezellige verjaardag gewenst en zorg dat je je morgen ok nog goed voelt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 11:22

winnitou schreef:
Ik kwam Mirte gisteren tegen bij de fysiotherapie, wat heeft die meid een tegenslag zeg.
Misschien leuk om iets voor haar te organiseren!!!! een "video"boodschap, Heel holland help, noem maar op.
Wie doet er mee en heeft een leuk idee......
Jaaah, goed idee Pling ...lijkt me heel leuk!!! Ik heb bij haar eerste operatie al eens een video gemaakt van Oscar en mooie foto´s van hem gemaakt. Ik zal even meedenken Ja.