LIQUITA schreef:Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Leuk hoor zo'n halve pagina vol...voel me echt jarig. En dan dat kadootje bij mijn naam.
Heb een heel mooi Pandora ketting en armband van Erik gekregen![]()
.
Armbans (zonder bedels) en zo'n ketting. Nu sparen voor mooi bedels.
Leuk he, nu kun je niet aan een winkel voorbijgaan waar ze die bedels hebben (heb nog wel wat adresjes voor je).
Heb ondertussen 2 armbanden (vol) en een ketting. Ben nu dus even uitgeshopt. Zit er wel over te denken om met een nieuwe armband te starten.
Er zijn ook verschillende merken die ook goed op de pandora passen (trollbeads=nog even duurder hebben bedels van honderden euro's per stuk, amore (= iets goedkoper) en zo zijn er nog een paar.
Als je aan de andere kant van het land komt zie je nog weer andere bedels. (en even zoeken en je komt op internet ook van alles tegen)
Ik weet een winkeltje in Duiven, als ik daar ben moet ik gewoon er even heen (en ga ook nooit zonder een bedel de deur uit).
Door met b.v. gekleurde glazen (murano) kralen te combineren heb je steeds weer een ander kleurtje, leuk om af te stemmen op je kleding.
Controleer wel of de stoppertjes goed sluiten, ben al diverse kwijt geraakt.
Geniet van je mooie kado en eet smakelijk!
.
.
) je verjaardag

.
...lijkt me heel leuk!!! Ik heb bij haar eerste operatie al eens een video gemaakt van Oscar en mooie foto´s van hem gemaakt. Ik zal even meedenken