IJp schreef:En alle paarden weer wat hersteld? En eigenaren gerust gesteld?
Nope, Whis was gisteren echt suffig en wou alleen maar knuffelen. Toch maar even de thermometer erbij gepakt en wat bleek: 39,2 graden koorts
Ze had gelukkig wel trek en at goed. En dat terwijl ze de avond dat ze allemaal getemperatuurd waren nog rond of onder de 38 zat, dus het heeft bij haar wat langer geduurd voordat het zich voordeed. Eef heeft me wat Quadrisol gegeven wat ik zonder problemen kon toedienen. Mijn ouders zijn vandaag vrij en voordat ze naar Belgie vertrokken zijn ze snel even naar Whis gegaan omdat zij ook een beetje bezorgd waren
Maar zij vonden haar vrij opgewekt en ze stond heerlijk te eten met haar vriendinnetjes ook al was het prutweer, ook het appeltje wat ze mee hadden genomen ging er zo in. Dus ik neem eigenlijk aan dat de medicatie is aangeslagen en dat de koorts al wat afgezakt zal zijn. Maar ik ga toch vanavond en het weekend even alles in de gaten houden en alleen tutten om haar een beetje uit te laten zieken.@San:
. Mijn baas dacht tot nu toe dat ik alleen maar heel hard om een paar tonnen heen moest rennen 
Magic rijden en vanmiddag maar soppen!!!!
.