Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Zoo. Andrea doet het weerZaterdagavond een shotje en een cosmo op en zondag leek ik uit elkaar te vallen
haha Lekker vroeg naar bed gegaan dus.
Straks ga ik trailertje ophalen en dan ga ik gezellig met Levinia naar het strandBeetje jammer dat er niet echt lekker weer op het programma staat voor vandaag
Flurk schreef:AndreaB schreef:Zoo. Andrea doet het weerZaterdagavond een shotje en een cosmo op en zondag leek ik uit elkaar te vallen
haha Lekker vroeg naar bed gegaan dus.
Straks ga ik trailertje ophalen en dan ga ik gezellig met Levinia naar het strandBeetje jammer dat er niet echt lekker weer op het programma staat voor vandaag
wees daar blij om, dan is het niet zo druk.
VEEL PLEZIER
AndreaB schreef:Weer viel hartstikke mee vandaag! Het had op zich wel beter gekund, maar gezien ik had gerekend op flinke hoosbuienDan valt stevige wind en wat gemiezer reuze mee!
Laden verliep vanochtend niet helemaal soepeltjesL. dr paarden stonden met 35 minuten op de trailer en Kick moest er natuurlijk weer een drama van maken en deed er maar liefst een heel uur over in dr eentje
Terugweg ging gelukkig beter en hebben we er plm. 15 min over gedaan, maar wederom met dezelfde hoeveelheid gezeik van madame
Op het strand zelf was ze best braaf te noemen. Eerst was het witte zand eng, daarna het donkere zand en water is al helemaal not done
Gelukkig was het spannende er met 10 minuten weer vanaf en zijn we uiteindelijk zelfs nog door het water geweest
ik = super trots!!
Afgelopen zomer heeft ze echt zulke grote drama's omtrent water gemaakt dat ik het eigenlijk niet meer voor mogelijk hield
Toen kreeg ik haar met pijn en moeite (lees: gaat ongeveer hetzelfde als trailerladen
) door het water heen als ik zelf voorop ging
![]()
Ach... we zijn weer een ervaring rijker en over een paar jaar galoperen we gewoon door de branding heenhaha
Nu mn bedje opzoeken want ik ben echt helemaal gesloopt van deze dag
Welterustenn!!
AndreaB schreef:Inmiddels al meer bekend over je collega? Klinkt niet echt lekker
Heb voor 3 mei een afspraak staan met de zadelmaker voor een nieuw zadel aan te laten metenEnn de MacRiderCup mailt net dat de selectiewedstrijd van komende zaterdag niet doorgaat.
AndreaB schreef:En wat was er nu met hem aan de hand dat hij ineens instortte??