stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 17:35

Heerlijk weer thuis en ik had maar 2 fout in proeftoets, hopenlijk volgende week ook zo

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 20:20

Netjes! Waarvoor is het eigenlijk :o

Oef, had een wiskunde toets ingehaald, had eerst een 4,7 heb hem nog omhoog kunnen werken tot een 7,3 :). Achteraf had ik hele kleine 'domme' foutjes gemaakt, anders had ik gewoon een 10 kunnen hebben :') haha. Maar dat hoort er nu eenmaal bij die kleine foutjes :) haha.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 14:21

O wat ben ik blij! Vandaag wedstrijd gereden in nootdorp en iemand met een haflinger meegenomen. We hebben elkaar geholpen en onze paarden konden het goed vinden. We hebben allebij een winstpunt gereden en heel veel plezier gehad

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:39

Gefeliciteerd Flurk!! Leuk nieuws +:)+

Is er vanavond nog iemand op stal die misschien mijn paardje een half uurtje in de molen zou willen parkeren? :o

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:40

Ik ben er niet, Esther geeft Wally straks nog haar medicijnen, dus hoef niet terug gelukkig.. :)

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:44

Ik ben al geweest :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 19:15

ik heb voor jullie nog paar foto's van vorig weekend.
Echter door scannen en uploaden zijn ze wel stuk minder mooi geworden.
Toch wilde ik, ze graag met jullie delen.
Op zaterdag 31 maart Vaardigheid
Afbeelding
En op zondag 1 april de marathon en dat gaat ongeveer zo
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 09:42

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 08:44

Ik hélemaal blij dat ik een geschikte wedstrijdpartner heb gevonden, wat denk je? Krijgen we onze agenda,s niet op elkaar afgestemd

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 08:47

Goedemorgen!!

Het is echt hoog tijd dat ik toch maar eens op gordijnenjacht ga. Nu het 's ochtends al zo verschrikkelijk vroeg licht is wordt het er niet makkelijker op om 'normale' tijden wakker te worden :')

Balen van je wedstrijdpartner Flurk. Wel zo fijn om samen met iemand op pad te kunnen gaan :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 08:57

Gisteren lekker in de tuin van mn zus bezig geweest. Alle bomen en struiken zijn eruit, de klimop is weg en de nieuwe schutting staat!! :D Het is nog best mooi geworden ook zo +:)+ Nu alleen nog de tuin tegelen en dan kunnen we daar lekker van het zonnetje gaan genieten!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 13:11

Oeff, ik heb gister een piercing laten zetten, achteraf niet zo heel slim :'). Want de achterkant blijft hangen aan me beugel, gelukkig is ie der over 9 dagen uit, de ortho mensen gaan me vervloeken :') Komt mooi uit want ik vervloek hun ook na elk pijnlijk bezoek :') haha

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 07:07

Zoo. Andrea doet het weer :D Zaterdagavond een shotje en een cosmo op en zondag leek ik uit elkaar te vallen :') haha Lekker vroeg naar bed gegaan dus.

Straks ga ik trailertje ophalen en dan ga ik gezellig met Levinia naar het strand :) Beetje jammer dat er niet echt lekker weer op het programma staat voor vandaag :n

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 09:35

AndreaB schreef:
Zoo. Andrea doet het weer :D Zaterdagavond een shotje en een cosmo op en zondag leek ik uit elkaar te vallen :') haha Lekker vroeg naar bed gegaan dus.

Straks ga ik trailertje ophalen en dan ga ik gezellig met Levinia naar het strand :) Beetje jammer dat er niet echt lekker weer op het programma staat voor vandaag :n

wees daar blij om, dan is het niet zo druk.
VEEL PLEZIER

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 10:33

Flurk schreef:
AndreaB schreef:

wees daar blij om, dan is het niet zo druk.
VEEL PLEZIER

Idd! Is het lekker rustig en kan je ook lekker stukken vooruit zonder dat je ineens op iemand anders rug zit hihi.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:49

Weer viel hartstikke mee vandaag! Het had op zich wel beter gekund, maar gezien ik had gerekend op flinke hoosbuien := Dan valt stevige wind en wat gemiezer reuze mee! :o

Laden verliep vanochtend niet helemaal soepeltjes :o L. dr paarden stonden met 35 minuten op de trailer en Kick moest er natuurlijk weer een drama van maken en deed er maar liefst een heel uur over in dr eentje :roll: Terugweg ging gelukkig beter en hebben we er plm. 15 min over gedaan, maar wederom met dezelfde hoeveelheid gezeik van madame :Z Op het strand zelf was ze best braaf te noemen. Eerst was het witte zand eng, daarna het donkere zand en water is al helemaal not done :+ Gelukkig was het spannende er met 10 minuten weer vanaf en zijn we uiteindelijk zelfs nog door het water geweest :D ik = super trots!! :D Afgelopen zomer heeft ze echt zulke grote drama's omtrent water gemaakt dat ik het eigenlijk niet meer voor mogelijk hield :') Toen kreeg ik haar met pijn en moeite (lees: gaat ongeveer hetzelfde als trailerladen :') ) door het water heen als ik zelf voorop ging 8)7

Ach... we zijn weer een ervaring rijker en over een paar jaar galoperen we gewoon door de branding heen :+ haha

Nu mn bedje opzoeken want ik ben echt helemaal gesloopt van deze dag :=

Welterustenn!! :wave:

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 12:15

AndreaB schreef:
Weer viel hartstikke mee vandaag! Het had op zich wel beter gekund, maar gezien ik had gerekend op flinke hoosbuien := Dan valt stevige wind en wat gemiezer reuze mee! :o

Laden verliep vanochtend niet helemaal soepeltjes :o L. dr paarden stonden met 35 minuten op de trailer en Kick moest er natuurlijk weer een drama van maken en deed er maar liefst een heel uur over in dr eentje :roll: Terugweg ging gelukkig beter en hebben we er plm. 15 min over gedaan, maar wederom met dezelfde hoeveelheid gezeik van madame :Z Op het strand zelf was ze best braaf te noemen. Eerst was het witte zand eng, daarna het donkere zand en water is al helemaal not done :+ Gelukkig was het spannende er met 10 minuten weer vanaf en zijn we uiteindelijk zelfs nog door het water geweest :D ik = super trots!! :D Afgelopen zomer heeft ze echt zulke grote drama's omtrent water gemaakt dat ik het eigenlijk niet meer voor mogelijk hield :') Toen kreeg ik haar met pijn en moeite (lees: gaat ongeveer hetzelfde als trailerladen :') ) door het water heen als ik zelf voorop ging 8)7

Ach... we zijn weer een ervaring rijker en over een paar jaar galoperen we gewoon door de branding heen :+ haha

Nu mn bedje opzoeken want ik ben echt helemaal gesloopt van deze dag :=

Welterustenn!! :wave:

Bedankt voor je verslagje
klinkt als LEERZAME dag en je hebt 3x gewonnen.
2x met laden en 1x met te water gaan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 12:21

vandaag toch iets meegemaakt.
Mijn collega komt binnen en zegt dat hij tijdens het uitstappen uit zijn auto een verkeerde beweging heeft gemaakt en er iets in zijn rug is geschoten.
Nu is het een echte bikkel dus als hij zoiets zegt dan is het ernstig.
Nou dat bleek want binnen 10 minuten kon hij zich niet meer verroeren.
Daar zat hij dan in een stoel.
Het ZH is hiernaast maar ja als je niet kunt lopen is het een heel eind.
Dus via de 'achteringang' 112 gesproken.
Die stuurden een AMBU en daarna ging het redelijk snel.
Collega is met veel moeite uit stoel gekregen en op brancard meegenomen.
Dat is vast het kortste ritje ooit. (300 meter) Hij kwam inderdaad bij het ZH hiernaast.
Na paar uur toch maar even naar SEH gelopen maar hij was al 'vertrokken' .
En toen was het stil omtrent deze collega.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:48

Inmiddels al meer bekend over je collega? Klinkt niet echt lekker :n

Heb voor 3 mei een afspraak staan met de zadelmaker voor een nieuw zadel aan te laten meten :D Enn de MacRiderCup mailt net dat de selectiewedstrijd van komende zaterdag niet doorgaat.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 19:02

AndreaB schreef:
Inmiddels al meer bekend over je collega? Klinkt niet echt lekker :n

Heb voor 3 mei een afspraak staan met de zadelmaker voor een nieuw zadel aan te laten meten :D Enn de MacRiderCup mailt net dat de selectiewedstrijd van komende zaterdag niet doorgaat.

ja die ...... heeft niks van zich laten horen en is dus onder invloed van medicijn en ZELF met de auto naar huis gegaan.
Sukkel want hij zou ons bellen en dan zouden we hem brengen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:01

En wat was er nu met hem aan de hand dat hij ineens instortte??

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 19:03

AndreaB schreef:
En wat was er nu met hem aan de hand dat hij ineens instortte??

Hij had verkeerde beweging gemaakt bij het verlaten van zijn auto en toen was het in zijn rug geschoten. Vandaag heeft hij gebeld en excuus gemaakt dat hij gisteren niets meer van zich heeft laten horen. Hij zei ik werd wakker op een ziekenhuisbed en weet dat ik veel pijn heb en had. Daar stuurden ze me naar de apotheek en zeiden dat ik rustig naar huis moet rijden. Dat heb ik gedaan en ben naar bed gegaan en kon niet helder denken. Hoe ik thuisgekomen ben weet ik niet.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:11

Handig := Gelukkig doet hij het nu in ieder geval weer :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:15

Vanavond is het verzorgmeisje weer langs geweest en ik vond het weer ontzettend leuk dat ze er was! :) Vrijdag komt ze weer, dan doen we weer even samen rijden en zondag gaat ze haar voor het eerst alleen doen. Ze kan echt ontzettend netjes rijden, dus ik hoop dat ze snel wat meer vertrouwen krijgt. Maar ik ben er vrij zeker van dat dat wel goed zal komen. Nu zelf een beetje 'afkicken' ((he, leuke woordspeling! :P ) van ieder dag naar stal gaan en dingen uit handen leren geven. Zal wel even wennen zijn na zo'n lange tijd iedere dag zelf te komen :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:18

Maar het is wel lekker :D