Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mendi

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:01

Ja zoiets, ik dacht van 1 tot 4. Ben er morgen in de middag zowiezo! Kan je Chantal ook even ontmoeten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:01

Gaat die ook mee naar het bos? of niet?

Maarre ik ga even douchen en mn pyjama aantrekken, ben enigszins een beetje dood geloof ik Lachen
Dus toedels!! Doei, doei

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:02

Fjoew, gelukkig zeg! Schrok me dood toen ik zag dat ik het naar haar had gestuurd Bloos!
Dankjewel! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:03

graag gedaan Knipoog
Nu ga ik echt, baaibaai! Doei, doei

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:04

hooooi!
ik vertik het om bij te lezen, zag wel wat langskomen: 26ste is ok!
Ziet: david de wispeleare: ik heb een clinic bijgewoond van hem, bij ons op stal.. (toen nog bij Braam) in een woord: niet wat ik had verwacht. Het kan natuurlijk 1malig zijn, maargoed: meneer komt in een rode ferrari het terrein op tuffen, gaat in de bak staan, 1e combinatie komt binnen. Ging allemaal prima, zag er goed uit maar meer omdat dat meisje gewoon goed kon rijden dan dat hij echt wat nieuws voor haar zei en er dus iets te leren viel voor haar. (trouwens anneriet met Iron (voor sally Tong uitsteken )) Daarna kwam de andere combi binnen, een sterke haf van het ouderwetse type (mijn bijrijdpony van toen..) echt een leuk beessie die redelijk wat kon, maar volgens hem reed zij met te veel kracht (ja hij is sterk, maar het was al een stuk minder) hij ging er zelf op zitten maar er gebeurde niets.. tuurlijk hoeft het niet a la minute super te gaan, maar je moet wel enigsinds in 5 min kunnen zien dat er IETS verbeterd.. dat was niet zo.. Ook kreeg ik min of meer de indruk dat hij gewoon zn geld stond te verdienen inplaats van dat hij het echt leuk vond om ons te helpen. Maargoed, verder denk ik ziet, dat je eruug vele gaat betalen dan, want meneer woont in belgie.. maar heeft wel lesklanten hier.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:07

Ik ga ook even off line. Eten, buishangen etc. Tot later, denk dat ik nog wel even terugkom!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 19:29

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:32

Haha, hij is leuk Schim!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 19:33

Hij wordt nog verbeterd! Haha!
Dat duurt alleen even, hihi.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:42

je moet het oog beter uitknippen, zit nog een stukje "lucht" aan.. Tong uitsteken

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:51

mendi: volgensmij heet dat paard wat je tegen kwam karina Knipoog heel lief paard is dat en ook aardige mensen.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 19:57

muiszje schreef:
je moet het oog beter uitknippen, zit nog een stukje "lucht" aan.. Tong uitsteken

Haha, zelf niet gemaakt. Vriendinnetje van mij. Ik moet mijn 'eisen' even op een mail zetten, dan past zij hem aan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:04

Ligt het aan mij of doet je schenk/schep je mix functie niet?
Krijg wel uitleg, maar geen bestel mogelijkheden..
Banner vind ik niet zo... iets té opzichtig.. Maar het idee is wel héél erg leuk!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:09

muiszje schreef:
hooooi!
ik vertik het om bij te lezen, zag wel wat langskomen: 26ste is ok!
Ziet: david de wispeleare: ik heb een clinic bijgewoond van hem, bij ons op stal.. (toen nog bij Braam) in een woord: niet wat ik had verwacht. Het kan natuurlijk 1malig zijn, maargoed: meneer komt in een rode ferrari het terrein op tuffen, gaat in de bak staan, 1e combinatie komt binnen. Ging allemaal prima, zag er goed uit maar meer omdat dat meisje gewoon goed kon rijden dan dat hij echt wat nieuws voor haar zei en er dus iets te leren viel voor haar. (trouwens anneriet met Iron (voor sally Tong uitsteken )) Daarna kwam de andere combi binnen, een sterke haf van het ouderwetse type (mijn bijrijdpony van toen..) echt een leuk beessie die redelijk wat kon, maar volgens hem reed zij met te veel kracht (ja hij is sterk, maar het was al een stuk minder) hij ging er zelf op zitten maar er gebeurde niets.. tuurlijk hoeft het niet a la minute super te gaan, maar je moet wel enigsinds in 5 min kunnen zien dat er IETS verbeterd.. dat was niet zo.. Ook kreeg ik min of meer de indruk dat hij gewoon zn geld stond te verdienen inplaats van dat hij het echt leuk vond om ons te helpen. Maargoed, verder denk ik ziet, dat je eruug vele gaat betalen dan, want meneer woont in belgie.. maar heeft wel lesklanten hier.

hij komt toch uit duitsland? maargoed....ik hoor alleen maar goede verhalen over hem....ik heb les van een leerling van hem en zij is betaalbaar en super goed...

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:10

Lavandula schreef:
Ligt het aan mij of doet je schenk/schep je mix functie niet?
Krijg wel uitleg, maar geen bestel mogelijkheden..
Banner vind ik niet zo... iets té opzichtig.. Maar het idee is wel héél erg leuk!

ik ga met lav mee Clown (de laatste zin)

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:26

alano schreef:
mendi: volgensmij heet dat paard wat je tegen kwam karina Knipoog heel lief paard is dat en ook aardige mensen.

Ja Klopt! Heb heel gezellig gekletst met dat vrouwtje, al haar verhalen aangehoord over Karina en haar medisch verleden Ach gut
Ik hoop dat ik nog een keertje met haar kan afspreken, lijkt me wel een goede match voor mij en Mendi!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:50

Hallo! Ben ik ook weer Lachen
Gisteravond/nacht uitgeweest en daarna bij m'n vriend geslapen (kwam daar om 7 uur 's ochtends binnen strompelen Tong uitsteken). Was wel gezellig. Heb alleen maar 4 uurtjes geslapen en ben nu errug moe.
Vandaag de hele dag in het huis gewerkt: op één muur na zijn nu alle muren in het huis geschilderd (nu is de verf -22 liter muurverf- op!). Alle deuren moeten nog en nog 6 deurposten. En verder ligt er 3/4 van de woonkamer laminaat! Lachen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:20

Je hebt het wel erg bont gemaakt, LJ! Maar als het leuk en gezellig was heb je het goed gedaan Clown
Vier uurtjes slapen is voor mij nog veel... Ik heb afgelopen nacht helemaal geen oog dicht gedaan Bloos Ik weet niet wat het is, maar ik kan gewoon nergens anders slapen dan in mijn eigen bed en zelfs dat is vaak nog moeilijk.
Fijn dat je huis zo opschiet, alhoewel er nog veel gedaan moet worden. Hebben jullie nog lieve vrienden of familie die je helpen?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:24

Ja, vreselijk, ik kan ook heel moeilijk slapen ergens anders en thuis soms ook niet. In Boedapest heb ik ook de eerste nacht wakker geleden, de 2de nacht was ik gelukkig zo moe dat ik wel kon slapen.

De banner... Hum, ik weet het niet...

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:31

Zullen we de groepsfoto maar naar volgende week zaterdag verschuiven??? heb er niets meer over gezien, dan ga ik morgen even langs Spaarnwoude. Kijken of ik nog van wat foto's af kom.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:43

Mendi schreef:
Je hebt het wel erg bont gemaakt, LJ! Maar als het leuk en gezellig was heb je het goed gedaan Clown
Vier uurtjes slapen is voor mij nog veel... Ik heb afgelopen nacht helemaal geen oog dicht gedaan Bloos Ik weet niet wat het is, maar ik kan gewoon nergens anders slapen dan in mijn eigen bed en zelfs dat is vaak nog moeilijk.
Fijn dat je huis zo opschiet, alhoewel er nog veel gedaan moet worden. Hebben jullie nog lieve vrienden of familie die je helpen?

Hihihi! Vind je? Ach ja, ik ben nog jong he Haha!
4 uurtje slapen vind ik wel erg weinig, maar als je hélemaal niet hebt geslapen, is het wel 'veel'. Ik kan ook altijd zo moeilijk bij anderen (behalve bij mn vriend) slapen. Echt erg. Toen Pluut en ik op Outdoor Gelderland sliepen, heb ik bijna de hele eerste nacht wakker gelegen (op zo'n 1.5 uur na).

Helaas niet. We hebben nu een man die ons laminaat legt, maar we moeten hem gewoon betalen. Verder zeggen vrienden allemaal te komen helpen, maar tot nu toe is er maar 1 iemand geweest en nu hoeft er ook niemand meer te komen. De laatste loodjes doen we ook wel zelf. Mijn vader komt volgende week wel de lampen aansluiten en een paar stopcontacten vervangen.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:44

wie zat er hier nou nog meer op de hoge school??
zietje jij ofzo??
ik weet t niet meer
of casjuh
nouja anyway het intranet doet t niet
vroeg me af of dat alleen bij mijwas

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:45

Bonte schreef:
Zullen we de groepsfoto maar naar volgende week zaterdag verschuiven??? heb er niets meer over gezien, dan ga ik morgen even langs Spaarnwoude. Kijken of ik nog van wat foto's af kom.

Ik kan dan zowieso niet. Voor mij dus de 'groepsfoto' van 26 nov Lachen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:56

Joehoe!!

Nou poonie staat in de knotten, morgen zijn eerste wedstrijd met de eigenaaresse!

Maja, ik studeer aan de HVA, maar volgens mij is er voor elk gebouw een ander systeembeheerd oid.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:04

ja ik zit op de EHVA
wibautstraat dus
weet niet welke richtingne daar allemaal onder vallen