Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)) Daarna kwam de andere combi binnen, een sterke haf van het ouderwetse type (mijn bijrijdpony van toen..) echt een leuk beessie die redelijk wat kon, maar volgens hem reed zij met te veel kracht (ja hij is sterk, maar het was al een stuk minder) hij ging er zelf op zitten maar er gebeurde niets.. tuurlijk hoeft het niet a la minute super te gaan, maar je moet wel enigsinds in 5 min kunnen zien dat er IETS verbeterd.. dat was niet zo.. Ook kreeg ik min of meer de indruk dat hij gewoon zn geld stond te verdienen inplaats van dat hij het echt leuk vond om ons te helpen. Maargoed, verder denk ik ziet, dat je eruug vele gaat betalen dan, want meneer woont in belgie.. maar heeft wel lesklanten hier. 
heel lief paard is dat en ook aardige mensen. muiszje schreef:je moet het oog beter uitknippen, zit nog een stukje "lucht" aan..
muiszje schreef:hooooi!
ik vertik het om bij te lezen, zag wel wat langskomen: 26ste is ok!
Ziet: david de wispeleare: ik heb een clinic bijgewoond van hem, bij ons op stal.. (toen nog bij Braam) in een woord: niet wat ik had verwacht. Het kan natuurlijk 1malig zijn, maargoed: meneer komt in een rode ferrari het terrein op tuffen, gaat in de bak staan, 1e combinatie komt binnen. Ging allemaal prima, zag er goed uit maar meer omdat dat meisje gewoon goed kon rijden dan dat hij echt wat nieuws voor haar zei en er dus iets te leren viel voor haar. (trouwens anneriet met Iron (voor sally)) Daarna kwam de andere combi binnen, een sterke haf van het ouderwetse type (mijn bijrijdpony van toen..) echt een leuk beessie die redelijk wat kon, maar volgens hem reed zij met te veel kracht (ja hij is sterk, maar het was al een stuk minder) hij ging er zelf op zitten maar er gebeurde niets.. tuurlijk hoeft het niet a la minute super te gaan, maar je moet wel enigsinds in 5 min kunnen zien dat er IETS verbeterd.. dat was niet zo.. Ook kreeg ik min of meer de indruk dat hij gewoon zn geld stond te verdienen inplaats van dat hij het echt leuk vond om ons te helpen. Maargoed, verder denk ik ziet, dat je eruug vele gaat betalen dan, want meneer woont in belgie.. maar heeft wel lesklanten hier.
Lavandula schreef:Ligt het aan mij of doet je schenk/schep je mix functie niet?
Krijg wel uitleg, maar geen bestel mogelijkheden..
Banner vind ik niet zo... iets té opzichtig.. Maar het idee is wel héél erg leuk!
(de laatste zin) alano schreef:mendi: volgensmij heet dat paard wat je tegen kwam karinaheel lief paard is dat en ook aardige mensen.
Klopt! Heb heel gezellig gekletst met dat vrouwtje, al haar verhalen aangehoord over Karina en haar medisch verleden

). Was wel gezellig. Heb alleen maar 4 uurtjes geslapen en ben nu errug moe.
Ik weet niet wat het is, maar ik kan gewoon nergens anders slapen dan in mijn eigen bed en zelfs dat is vaak nog moeilijk. Mendi schreef:Je hebt het wel erg bont gemaakt, LJ! Maar als het leuk en gezellig was heb je het goed gedaan![]()
Vier uurtjes slapen is voor mij nog veel... Ik heb afgelopen nacht helemaal geen oog dicht gedaanIk weet niet wat het is, maar ik kan gewoon nergens anders slapen dan in mijn eigen bed en zelfs dat is vaak nog moeilijk.
Fijn dat je huis zo opschiet, alhoewel er nog veel gedaan moet worden. Hebben jullie nog lieve vrienden of familie die je helpen?
Bonte schreef:Zullen we de groepsfoto maar naar volgende week zaterdag verschuiven??? heb er niets meer over gezien, dan ga ik morgen even langs Spaarnwoude. Kijken of ik nog van wat foto's af kom.