Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Voor onze lieve Max, Noble en Spetter…

Esther28 schreef:Andrea, hoe is het met Marlon?
Maat 215? Hmmm weet niet of die op Boris passen....
Wat voor dekens zijn t?
Serada schreef:Ja de bbq was inderdaad ontzettend geslaagd. Bijna iedereen was er en volgens mij waren we gister met een man of 40. Echt supergezellig!![]()
Vanmiddag met Maaike een buitenritje met de paardjes gemaakt. Het was heerlijk om weer over de dijk te rijden ondanks het leenzadeltje waar ik nu op zit haha...Heel gezellig Maaike, moeten we gauw weer doen! Daarna heeft Thomas lekker anderhalf uur op het land gestaan. Noble zijn voetjes gekoeld onder de douche. Vond hij volgens mij best lekker. Daarna de drie paddocks mestvrij gemaakt en de waterbakken gevuld en toen heerlijk naar huis. Ben gewoon helemaal voldaan.![]()
Wil, fijn om te horen dat het goed gaat met Ietsen. Hij zal het daar wel erg goed hebben als hij in dit tempo al van zijn klachten afkomt. Als de bloedtest over twee weken goed uit valt, ga je dan weer voorzichtig beginnen met rijden?

Reentjuh schreef:Nou Wil, het is bijna een wonderstal als hij zo snel weer pijnvrij is
Fijn hoor voor Ietsen!
Snackie schreef:dat is het ook zeker, wel een poedersuiker beslissing,maar ik wil hem de andere pijnen voorkomen.
vorige week liep hij nog hardstikke rad in stap,en nu zelfs kreupel, dus zegt genoeg
Ik weet hoe het voelt.
Esther28 schreef:Maar wat er er dan zo anders daar Wil? Je maakt me nu toch wel heel nieuwsgierig![]()
Esther28 schreef:Ff een vraagje van heel andere orde:
Hebben jullie zin een schrik en obstakeltraining op stal???(politiepaarden training dus)