Dan moeten ze maar luisteren, dan hoef ik niet te slaan met de zweep, maar daar isie toch voor? Er mee aaien heeft weinig effect bij Bowie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan moeten ze maar luisteren, dan hoef ik niet te slaan met de zweep, maar daar isie toch voor?
Ik ben verliefd op zijn hoofd, mag dat ook?
. ze zien dr ook zo lief uit.... bij ons op stal staat ook zo'n leuke drie jarige haflinger....
.
.
soms werkt been, soms de zweep en anders boos worden.
) dan heeft ie ineens wel tempo hoor...
. En al die kinderen aan de zijkant bowie bowie ohhh hij is zo leuk (enige wat bowie denkt ik hoor mijn naam... ETEN!!!!! en dan stond ie weer stil bij de bakrand...)
.
.
. ik kan me ook nog een keer herinneren dat aad zonder zadel op bowie ging rijden omdat ie ergens last van had... dat was ook hilarisch
. ruiter zit iets minder stevig... probeerd bowie natuurlijk van te profiteren.... (niet gelukt uiteindelijk helaas...) 
Horsefreak schreef:Dat kan ook ja. Of heel lief zijn voor hem. Eten werkt altijd wel, daar doet hij alles voor.
Fen, nog even vraagje, aangezien jij Mazzel vast regelmatig gedaan hebt deze week, geven ze nou met voeren ook die bakken wortels?
Op de laan was hij heel goed te doen, ik had m'n teugel in één handje helemaal lang en hij stuurde prima op gewicht.

antoinetje schreef:@ Sas, is Koos van zijn goddelijke troon gevallen???![]()
D
(Je moet niet alle roddels geloven
)
(maar wel bijna weekend
)
. ben ik er weer gaat sas weg dat vindt ik nu niet kunnen!!!
)