Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:
Super rijden zo'n grote bak! Echt ideaal!! En daarnaast hebben we één grote wei voor het/de paard(en) waarin dus de bak komt en dan hou je nog een heeeeeul stuk over waar Aiko straks lekker in kan lopen.
Lekkkerrr. Jaa grote bak scheelt hoor, zeker met jong grut is een kleine bak snel funest voor het op eigen benen leren lopen. Je bent toch snel geneigd de hoefslag te pakken!
Ben ik het zeeeeeekeerrrr mee eens!! Met cres vond ik het soms heul lastig dat we zo'n kleine bak hadden, vooral in de galop is het dan heel moeilijk om recht te stellen omdat ze nogal hard ging.. Ging ze alleen maar plakken tegen de bakrand en het was heel moeilijk om haar recht te houden

Die bles en dat oogje, prachtig haha.
) geweest, met heel veel gedoe een nieuwe broek kunnen vinden
Stond eerst bij de horse plaza te passen, had ik van eurostar gewoon een 44 nodig.. Schrok er echt even heel erg van. Broek was nog steeds veel te kort en zat super strak dus ik stond al een beetje moeilijk te doen omdat ik normaal gewoon 38 heb en ja, dan is ineens 4 maten groter toch wel even schrikken. Broek zat ook nog eens niet lekker bij mn kruis en was met afprijzing nog steeds 100 euro dus heb het maar niet gedaan :p Bij de freddy's paste ik gelukkig wel weer in een 38 dus ik weet niet wat er fout ging
Maar goed, nieuwe broek, laarzentas, heb ook nog even staan kwijlen over een paar kalfsleren bruine deniro's dus ik weet waar ik voor ga sparen haha
.
) nog laaaang niet tevreden. Toch waren we eerste met 197 en vijfde met 194! Dus nu officieel L1!