Ja, ik was 1e (en4e) en had de dagprijs omdat ik gem de hoogste score had!
Netjes hoor Jetske, vaak springen wordt t ook neter van
Hoe ging het met jou El, waren de kopers enthousiast?
Elbrich
Geplaatst: 03-10-10 09:19
Gefeliciteerd
Ja, ging wel redelijk. Had een winstpunt in de L2. (niet flitsend) En toen er 3 uur op gezeten omdat springen gi-gan-tisch uit liep!! Achteraf gezien hadden we even een box moeten huren... Ze was dus helemaal op. Dus 1e parcours een weigering en 2e parcours een balkje. Wel even balen, maar ja de energy van ons beide was helemaal op .. De mensen die belangstelling hadden laten nog van hun horen.
Ja dude, ik had perongeluk mn compu aangelaten, terwijl ik dus gewoon niet thuis sliep vanacht. En op het moment dat je wat zei (2 uur 's nachts ) was ik nog hard aan het feesten in de stad.
Goedzo Antal! Jammer Elbrich, maar toch nog netjes.
Rijden ging gister wel fijn, vandaag is mn mama geweest Niet zoveel geslapen vanacht
Lekker jetske! Gefeliciteerd Antal Balen van Ermelo Elbrich, maarach.
Hebben jullie paarden ook al last van hun vacht? Mijne zit er echt al behoorlijk dik in, en met die 22 graden van vandaag had hij het na een halfuur wel gezien Maar het is nog zo vroeg om te scheren..
Hier op stal zijn er vorige week een stel geschoren Mist heb ik van de week snel van de 100g naar de 200g moeten wisselen, maar vandaag weer zonder dekentje en vanacht wel weer de 100g om. Vorige 2 winters niet hoeven te scheren, en ben het dit jaar weer niet van plan eigenlijk..
Woow 200 gram Mijne heeft nog geen deken opgehad, aangezien dat bij ons niet kan/mag als het weideseizoen nog bezig is. Nu is dat afgelopen, alleen nu is het 20 graden
Jetske
Geplaatst: 03-10-10 19:51
200 .. jeetje Las staat nu onder een dun katoennen dekentje en vandaag zonder omdat het zo warm was.
Pff een vriendin zit me nu uit te horen waarom ik morgen niet mee uit ga ...
'ik ga niet maandags' - "waarom niet?" 'geen zin en ik heb het druk zat' -"waarom geen zin?"
Hahaha wat een belachelijk idee. Niet dat ik het nooit gedaan heb, maar dan moet je wel de consequenties overwegen, want een dag als een zombie door de school lopen is geen pretje...