Oja, ik wil hierbij een bruine cap, dus mijn zwarte cap moet ook weg, maat 54/55? Intresse?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

En gelukkig was het leuk in het bos

ik vind dat altijd een leuk stuk om te rijden vanuit de manege

geweldige opmerking.
josewoos schreef:Ik moest vanmiddag ook zo lachen
Komt er een gehandicapte vrouw naar Ismay en bewondert het lange haar van Ismay. Vraagt ze: "Is dat van jou ook zo dik? Dat heb ik ook, ik vind het altijd zo lastig opsteken......"
Het grappige was, dat die vrouw dus heel kort haar had, die had niks om op te steken
En zo waren er nog wel wat dingen. Ik vind die mensen toch zo aandoenlijk en ze zijn ook zo dankbaar!
En wat zijn alle paarden lief zeg, geweldig!
Maar wat zeiden jullie nou? 'Uhm, wij gaan even bij de bandages kijken?' Hahaha. Maar klopt, het was ontzettend aandoenlijk om te zien hoe lief de paardjes deden. Volgens mij was het ook allemaal heel goed gegaan en er hing ook een leuke sfeer. Wat hebben we toch een topmanege. 
Zelfs in draf, wat we toch alle twee een hele moeilijke gang vinden. Dus heb vandaag toch nog lekker gereden!
josewoos schreef:En hoe ze ook aan je haar zat
Haha ja we moesten bij de bandages kijken, we hebben een bandage mysterie op de manege
Jammer dat je niet mee kon met het rondje, paardjes waren super braaf natuurlijk, maar ja, wie weet een andere keer