Pebbs schreef:Ach ik zie er iig niets kwaads inZe leert het wel weer af
Dat hoop ik wel voor je.. Proberen het te vermijden als ze zo doet..
Want eenmaal aangeleerd is moeilijker af te leren..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Tis niet aangeleerd, ze doet het zelf.
Maar morgen gaan we gewoon serieus rijden dus komt vast wel goed. Ze is niet verpest ofzo
hahahaah Broccoli schreef:Pony is pas vijf.
Ze vindt het allemaal nog moeilijk en dan kan het zijn dat, dat door dit soort dingen tot uiting komt. Hoe meer er getraind wordt, hoe beter het zal worden. Pony is uit haarzelf al heel voorwaarts ook. Dan moet Noortje, in dit geval, dus wel begrenzen. Dat is moeilijk voor de pony dus doet ze dit. Maar naarmate de scholing vordert zal het probleem zich steeds minder laten zien.
thanks voor de tips iig..

hahahaha, maar ach we hebben veel punten om aan te werken en daar zijn we ook hard mee bezig !
Pebbs schreef:Weet ik Jane ! Ik neem je ook niets kwalijk hoor !
Phil loopt wel beterhahahaha, maar ach we hebben veel punten om aan te werken en daar zijn we ook hard mee bezig !

dat is ook waar, ik rij der nu paar maanden, geloof sinds december ofzo ? dussee dat is 3 maanden ongeveer. Is ook nog erruugg kort, maar het gaat al steeds beter

ff bloemetje halen voor Wim en dan naar stage tot 5, en daarna nog Rarando & Babs rijden