To en Diff gaan idd goed samen, op de wei iets te goed, dan zijn ze de hele dag aan het spelen en stoeien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heerlijk is dat, dat wil ik natuurlijk niet elke dag.
maar ik denk het wel anders is stal helemaal niet beschikbaar..
cassandravh schreef:hello girls!
voor degene die vandaag niet op stal waren,
of die 't niet hebben gelezen in de kantine :
morgen van 06.45 tot 16.00 zijn ze de dijk aan het asfalteren.
maar volgensmij alleen het stukje van de hillegommerdijk zegmaar bij de Hillegommerbrug.
dus ik denk dat je alleen via hillegom op die tijden niet kan komen,
maar of 't wel via zwaanshoek/bennebroek/hoofddorp kan weet ik eigenlijk nietmaar ik denk het wel anders is stal helemaal niet beschikbaar..
over 3 daagjes ga ik op vakantie,
naar zuid-afrika

JoNew schreef:Wat een gedoe zo hè.. Maar het is gelukkig maar eens in de tien jaar ofzo en straks hebben we weer een mooie weg.
Cassandra je kan toch ook bij vervloed het bos in fietsen? Dan valt het omrijden wellicht mee.. Maar denk dat lopen dan nog sneller is..
Ben net lopend naar het dorp geweest en Remco sliep nog lekker toen ik weer terug was dus heb m maar lekker in de wagen buiten laten liggen. Haha hij slaapt als een roos want was om kwart voor drie al thuis. Frisse lucht doet blijkbaar goed! Zo m toch maar naar binnen halen want zonnetje is weg en koelt denk zo wel af. Ook al ligt hij lekker ingepakt..