Eigenlijk ben ik wel blij dat ik nog niet F10 heb gehaald, is best moeilijke proef en F11 wordt maar moeilijker.
DJoysDesignz schreef:Ik heb liever dat ik vol vertrouwen aan F11 begin, dan van ja omdat ik F10 3x heb gehaald.Zeker, slim van je !
Vindt het ook opzich neit zo heel erg nog een keer f6, ben nu beetje lale paarden nog aan het uittesten enzo ! Hoop dat ik hem zaterdag haal op Sophie.
Ja steef foto krijg je zo van mij eentje van de wedstrijd vandaag .... Ook gezakt hier met 200, dacht dat het wel goed ging
oh jullie ook gezakt kaar en joyce ? Ik ga over een paar uur voor een week naar MILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Mallow schreef:oh jullie ook gezakt kaar en joyce ? Ik ga over een paar uur voor een week naar MILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ZOOOOOOO en ons laat je hier
gaaaaaaaaaaaaaf eef, is echt stoer daar kaar&Joyce: vindt het echt raar dat jullie (met die punten) gezakt zijn. Had 210 wel oke gevonden, maar dascht echt 215 oid... hmm raar.
KarinW86 schreef:Ja steef foto krijg je zo van mij eentje van de wedstrijd vandaag .... Ook gezakt hier met 200, dacht dat het wel goed gingIk vond dat jij echt een nette proef reed. Heb die van Joyce niet gezien, maar vond jou netjes rijden hoor!
Ach ja ik kan er niet zo meezitten , maar sommige proeven snapte ik de punten niet echt van maar zal wel aan mij liggen
Zullen we het zo doen, die vandaag hebben gehaald halen zaterdag niet. En die niet hebben gehaald mogen het zaterdag halen