Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Talida schreef:Oh wat schattig, die oogjes ook zo dichtgeknepen van Appie.
Sniesie jij kan niet schrijven hoor als je kunt schrijven, wie moet me anders aanlsingeren
Basic_ schreef:UHm Fiek, k moet zelf starten
_Fieke schreef:hmm schrijven is niet echt mijn ding vooral M/Z niet.![]()
Ik lees lieverMAAR als jullie echt echt echt niemand kunnen vinden dan zou ik dat wel willen om jullie uit de brand te helpen
Maar alsjeblieft als ik jullie laatste hoop ben, of is dat teveel gevraagt![]()
Caar, jij schrijven, ik lezen?![]()

_Rijkie_ schreef:Zonder schrijfster geen M....
Hoop dus wel dat we iemand vinden
En aangezien in toch wel heeeeeeeeel erg graag nog wil lessen voor het weekend, sta ik nu op vrijdag om 21.00 uur.
JoNew schreef:En niet in een dipje komen nu he met die wedstrijden! Mientje en jij zijn een top combi!!! Komt helemaal goed zaterdag![]()
Talida schreef:precies, je moet niet zeuren! 4x (dus eigenlijk 8x) net niks terwijl je varierend heel slecht en goed rijdt doet ook geen goed, geloof me!

_Rijkie_ schreef:Weet iemand wie er op Vrijdag de laatste 2 lessen van Eric rijdt?
Nico belt net af voor morgenEn aangezien in toch wel heeeeeeeeel erg graag nog wil lessen voor het weekend, sta ik nu op vrijdag om 21.00 uur.
Ben ik heeeeeelemaal niet blij mee want ik rij nooit de dag voor mijn wedstrijd.
Nou rijden de meeste toch binnen, dus voor 1 keer zal het geen ramp zijn als er in 2 bakken gelest wordt
_Rijkie_ schreef:Die uitslagenlijst van Bakker komt ook maar niet online
Waarschijnlijk is die jury zo tekeer getrokken dat ze het de ruiters niet aan willen doen de punten openbaar te maken

_Rijkie_ schreef:Ja dat is het ook, mits we iets van madam vragen waar ze geen zin in heeft...
Dan heb ik daar de volgende dag echt last van....
_Rijkie_ schreef:Oh
Dan kijk ik niet goed.... op startlijsten?