Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:ben n u net thuis van stal, pony weer beetje gedresseerd m'n knappe tut pakt het eindelijk goed aan jeej!
Je hoort steeds vaker dat ze de diagnose stellen voor ernstige dingen als reuma(en alle vormen ervan) etc...zal het een rage zijn om alles het toe te kennen? net als een hele tijd met de burn-out, stress, depressie, rsi etc etc?
Ik ben namelijk vorig jaar naar de HA geweest met meerdere gewrichtklachten van lange duur(10 jaar is wel lang mag ik zeggen) en kreeg een scala aan onderzoeken dikke pijnstillers waardoor ik niet eens meer met wind mee naar huis kon fietsen. Ik werd door de reumatoloog gebelt met het bericht dat er niks op een MRI te zien was dus ik mankeerde maar niks en die pillen hoefde ik ook niet meer slikken...inplaats van verder gaan met andere onderzoeken waarom ik dus wel overal last van heb.
Soms weet ik het niet wat bepaalde dingen betrefd, vraag me dan ook af óf ik wel wil weten waar m'n klachten vandaan komen...
taverno schreef:Mosselen getver!
taverno schreef:Er is hier steeds een politiehelicopter aan het rondcirkelen,hij vliegt erg laag en geeft best wel herrie.
Heb nog niet kunnen ontdekken of er wat gebeurd is.