RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 16:29

Ik moet helaas stoppen met paardrijden bij Ini Slot omdat we het geld er niet voor hebben heeft Ini besloten. |(
Ik mocht wel weer gewoon beginnen met paardrijden als we weer genoeg geld hebben.

Ik mocht gisteren voor het eerst op Bravoure en wat een slome is dat zeg :P
Hij was wel heel fijn, ik moest er wel een slofje aan hebben dus ik denk dat dat wel heeft geholpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 14:41

marleendv_88 schreef:
*leest soms nog stiekem mee :o*

[***], misschien gaan ze bij Aclo in het begin van het jaar ook wel een jaar sporten aanbieden voor rond de 30...aanbieding. Doen ze veel in begin van het jaar...even goed op stands letten ;)

Haha gezellig dat je nog stiekem meeleest. Hoe is het met je leukerd?
Bedankt voor de tip! Maar ik was al lid, dus ik was eigenlijk te vroeg, hihi. Nou ja, geeft niks :) .

Jammer dat je moet stoppen, Marije! Hoeveel lessen heb je nog te gaan? Leuk dat je op Bravour mocht. Grappig paard vind ik dat, maar wel een met een gebruiksaanwijzing. Hij is inderdaad liever lui dan moe, maar in galop wil hij nog wel eens een sprintje trekken, hihi. Ik vond het altijd wel lastig om hem netjes te rijden, maar als dat lukte dan vond ik hem zo tof 8-) .
Ik heb het nu een beetje druk met van alles en nog wat, maar ik hoop binnenkort even tijd te vinden om alle paarden even een knuffeltje te geven en als het kan weer een keer op stal te komen helpen. Ik heb de veulentjes van dit jaar nog helemaal niet gezien!

En hoe gaat het nu met je knie, Sarah? Al weer op het zwarte draakje geklommen?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:10

Oeh. Dit topic is dood?
Waar zijn alle Ini-verhalen?
Xx

Oamaru

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 14:31

Nouja. Dan meld ik me hier ook maar eventjes. :D

Heb dik 10 jaar bij Ini gereden, jaartje ertussen uit geweest en ga dit jaar weer beginnen. :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 14:42

leuk leuk leuk, wie waren je favoriete paarden?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:46

Prophet, Partyman & Rhapsody. :D

Gister ochtend eventjes langsgeweest, mistte het toch wel. :')

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:03

En al gereden? Zo ja, hoe was het?!

Ik mis het nu toch ook best erg maar als ik dan weer naar de mogelijkheden hier in Groningen dan besef ik me wel dat ik heel erg verwent ben bij Ini. :P En eigenlijk wil ik niks anders dan ini, want alles lijkt zo in het niet te vallen. :P Maar ik ga na me tentamens werk zoeken, waarschijnlijk bij de Appie en wie weet, wordt ik zo rijk dat ik toch weer kan gaan rijden! :D Tot die tijd hou ik de verzorgpaardenpagina hier op bokt in de gaten en wie weet... misschien binnenkort toch weer eens langsgaan.. hm misschien dit weekend, ga toch morgenavond alweer naar thuis huis. ^^ Ach, ik zie wel. :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:59

Ja, heb weer heeeerlijk rondgehobbelt op Partyman. Hele les weer aan de teugel, alsof ik nooit ben weggeweest. :D

Langsgaan betekent wel meer heimwee. :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:34

Hahaha, ja ik weet het. Ik was er al eerder mee gestopt dan me zusje en dan ging ik af en toe ook mee en dan voelde ik toch wel een jaloerse steek toen ik iedereen zo lekker zag rijde en ik zat daar op dat bankje...

Maar leuk Partyman! En echt leuk dat het direct zo lekker ging. :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:18

*Angelface, ik ben niet aan het SOGgen hoor *

Wat ik mij vandaag afvroeg, rij jij alweer Sarah?

*loopt weer fluitend het topic uit en gaat weer verder studeren*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:08

(Kijkt hier ook stiekem terwijl ik eigenlijk keihard zou moeten leren voor m'n tentamen van morgen.. O:) Misschien maar goed dat het hier even zo stil is :o )

Ben ook wel benieuwd of je weer begonnen bent, Sarah! Nog last van je knie? Alweer op Rallywood geklommen?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:08

Nee ik moet nog steeds een keer naar ini toegaan maar kom er elk weekend steeds niet aan toe.... ik ben nog niet weer aan het rijden. Lichamelijk zou het waarschijnlijk wel kunnen maar ik heb momenteel nogal veel aan mn hoofd waardoor ik voorlopig niet de tijd en energie zal hebben om elk weekend te gaan paardrijden. Dus dat zit er voorlopig nog eventjes niet in :(

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:11

Je kan ook gewoon 1x in de 2 weken. Doe ik ook. :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:14

maar je hoofd moet er wel naar staan ;)

Tamara, jouw zusje is toch marije ?is ze gestopt :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:16

Aaah jammer dat het er nog even niet in zit. Heb je zaterdag weer gereden, Wieteke? Op wie? Of ga je dan aanstaande zaterdag weer?
Als het lukt ga ik proberen deze zaterdag even m'n hoofd om de hoek te steken, maar ik weet nog niet of het gaat lukken. Ik mis de paardjes en de rest :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:21

Oeh, activiteit hier! *\o/* Goed voor mijn studieontwijkende gedrag, ghehe.
Om maar even voor Tamara te spreken, Marije is inderdaad haar zusje.

Wie ben jij dan eigenlijk, Yasmine? Heb je ook bij Ini les (gehad) of ben je er op ponykamp geweest? Ben benieuwd of ik je wel eens gezien heb! :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:27

ik ben inderdaad afgelopen jaar op kamp geweest *D beviel me heel erg goed. zeker de friezen (melina+otske). marije was dit jaar mijn kampleiding :)
volgend jaar weer op kamp, vond het zo gezellig. vandaar dat ik hier ook blijf hangen, dan kan ik alles nog een beetje volgen ;)

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:31

loveshadow schreef:
Aaah jammer dat het er nog even niet in zit. Heb je zaterdag weer gereden, Wieteke? Op wie? Of ga je dan aanstaande zaterdag weer?
Als het lukt ga ik proberen deze zaterdag even m'n hoofd om de hoek te steken, maar ik weet nog niet of het gaat lukken. Ik mis de paardjes en de rest :j .

Haha, ja zaterdag op Otske gereden. Niet van Ini zelf, maar wel erg leuk! Deze zaterdag weer rijden, zou leuk zijn als je er bent
heb je echt al heel lang niet gezien joh! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:32

Aaah wat leuk! Nog een fan van de friezen :D . Otske en Melina vond ik ook geweldig allebei.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:39

otske is ook erg grappig om buiten op te rijden, dan wel met slof, galop buiten was van de zomer nog een heel punt. de uitgestrekte draf liet hij prima zien, mijn complimenten.. de galop kreeg ik pas het laatste gedeelte voor elkaar :+

melina had echt mijn voorkeur! daar had ik een gigantische klik mee voor mijn gevoel, met rijden maar ook in stal..
heb maar haar een F6 proefje gereden, en ze was super rustig, vanaf het moment dat ik erop stapte was ze bijna "sloom" :+

weten jullie die site waar je melina en alle andere paarden kon volgen? ini heeft het daar van de zomer over gehad maar nu?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:42

Heb geen idee, zou wel leuk zijn om ze te volgen. :j

Kent iemand alle ''oude'' paarden nog? Had het er laatst met iemand over. Tobias, Wakker en Chimney en nog wel wat. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:51

Ik heb ook geen idee eigenlijk, Yasmine!

En jaaa, ik ken nog wel wat 'oude' paarden! Chimney is er ook nog wel eens, ik weet niet of hij dit jaar ook is geweest omdat ik er al en half jaar niet meer ben geweest, maar afgelopen jaar liep hij nog in de lessen mee :) .

En die lieve grote Wakker was het eerste paard waar ik op heb gegaloppeerd :Y) . En grote Tobias met zijn hanetred :) . Heb je.. Hmm, ik weet eigenlijk niet meer hoe je het schrijft, maar je spreekt het uit als 'Tjoeka.' Heb je die nog gekend? Dat vond ik zo'n lieverd! Maar Ivan en Sas waren toch altijd favoriet :j

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 11:02

Oja! Die had altijd zo'n verbrande neus toch?

Wakker indd. Wat een paard. Op de volte een heel klein beetje teveel binnenhand of hij stopte ermee. :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 12:32

Wakker, die vond ik altijd zoveel op Bram lijken. :P En ik kan me ook wel herinneren (ik heb er maar 1 keer op gereden) dat die altijd leek te bokken bij het aanspringen in de galop. :P

En Chimney is er nog steeds, en ik herinner me ook nog wel Karoesja ofzo, had altijd een verbrande neus (miss bedoel je die wel Wieteke :P ) d ponytje, kastanjebruin en was volgens mij altijd samen met een andere pony waarvan ik de naam niet meer weet. Ik kan me wel heel goed herinneren dat ik daar op reed en ik moest afwenden bij de C en toen gaf die een hele harde bok tegen de bakrand. :P Ini was helemaal verbaasd en moest vet hard lachen. :P

En Jorka! omg, die enorm slome dikke fjord. :P Daar wilde nooit iemand op bij ons in de les. :P Heb er ook een paar keer op mogen rijden maar dat beest was niet vooruit te branden. :P Hij staat nu bij de Otterberg, net zoals CHimney komt die daar vandaan. ^^

En uhm.. dat waren volgens mij de wat 'oudere' paardjes. Oja! Ik ken ook nog wel Ajram ofzo, zelf nooit op gereden. Groot paard, volgens mij ongeveer hetzelfde kleurtje als Ottoline.. vond ik altijd wel een indrukwekkend paard. ^^

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:36

Ik ben toen 7 jaar gelden voor het eerst op kamp geweest, maar toen kende ik alleen Kimmetje en Ivan enzo, ik was toen nog niet zo thuis in de paardjes. :)