Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
banjers schreef:Ireen, was het nou 12 januari dat ik Frouk moet doen?! Hihi ik ben het vergeten in m'n agenda te zetten en nu ga ik twijfelen.
Serada schreef:Het was ook maar een kwestie van tijd dat Ireen ging twijfelen he...
corinatoet schreef:haha ireen ja jij had ook je eigen rodeo stoute frouk maar het was een heerlijk ritje,
nou hé ze was echt goed bezig, petje af voor haar, want ik was toch blij dat ik het niet was
Reentjuh schreef:Ow ja, en van Arjan mochten we nooooooit meer over dat smalle paadje gaan. Hij zegt die vaart is 2 meter diep en auto's kunnen er niet bij komen, hihi! Daar heeftie ook wel gelijk in natuurlijk! Doen we ook noooit meer hè, haha!
Slaap lekker!
Reentjuh schreef:Wat is het weer rustig hier!
Nou, ik ben zo weer weg, dus waarschijnlijk spreek ik jullie hier niet meer op bokt vandaag, dus:
Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling!!
Jonge_Monte schreef:Ik heb hier een aantal honden die nu al verstoppertje spelen![]()
Tja weer vuurwerktijd.

Tonke schreef:Hoi allemaal,
Wat een wilde verhalen allemaal zeg. Doen jullie allemaal wel voorzichtig!!!!
Voor degene met allemaal auwtjes en spierpijnen heel veel sterkte.
En ja zo te horen heeft die vrolijke Frouk er ook lekker veel zin. Nog een paar uurtjes Ireen dan is ze alweer een jaartje van jou.
Peet ik ben blij dat de mok weer beter gaat bij Whis. En leuk he al dat gerommel in die buik. En de reactie van Whis. Geniet er van. Geef der maar een knuf vanavond van me.
Lin hoe gaat het nou? Voel je je alweer een beetje beter?
Debohr wat zal jij genieten op dit moment van je Super spetter. Zo rustig!!!! Is het spetter wel!!!!! ha,ha. Ook jij lekker genieten van deze rustige ritjes.
Verder wens ik iedereen een zalig uiteinde en een gelukkig en gezond 2008 toe.
Doen jullie voorzichtig met het vuurwerk allemaal. En succes met alle bange beestje.
Oh ja Sandy jij ook nog heel veel sterkte met het verlies van je lieve hondje. Het zal wel stil zijn in huis. Nogmaals heel veel sterkte.
Liefs Tonke.
Op zich heeft hij zich goed gedragen met rijden maar was wel moeilijk naar beneden te rijden. Waarschijnlijk toch te veel spannende dingetjes om hem heen.
Al sinds de zomer van dit jaar alleen maar zadelellende zeg! Ik heb Allart gebeld voor een oplossing en hij kon me gelukkig wel meteen vertellen waar het aan moest liggen toen hij mijn verhaal zo hoorde. Nu was het alleen de vraag wanneer kon hij komen en als alternatief hoelang zou het duren met versturen. Tot dat Dave met het goede idee kwam om er vrijdag langs te rijden want dan hebben we de nieuwe auto en die moet natuurlijk wat inrijkilometers maken. Dus vanaf vrijdag heb ik voorlopig weer het leenzadel totdat de mijne weer goed terugkomt.
Zadels he.daar word je pas moe van, ellende altijd.