Stal Langelaan praat DEEL 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:00

Zooo, daar ben ik ook weer!!! Wat wordt er gelult zeg! Nou het was inderdaad vliegdag dan vandaag! Ik ben ook voor het eerst echt BIJNA gelanceerd door Froukje, god kanonne wat had die er zin in zeg, die gaf me toch een bok buiten, ik zag de grond al bijna op me af komen, pfffff... scheelde echt niet veel, maar gelukkig bleef ik net aan zitten, hihi!

Ja, die Ashwin! Maar echt petje af hoor voor Yvonne (zo heet ze toch??) Wat reageerde zij snel op Ashwin zeg! Echt super knap vond ik dat! En hij ging echt aan rodeo doen. In stal was het op dat moment best druk, maar inderdaad niemand had het verder door! En dat is denk ik ook maar goed geweest, hihi!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:01

haha ireen ja jij had ook je eigen rodeo stoute frouk maar het was een heerlijk ritje,

nou hé ze was echt goed bezig, petje af voor haar, want ik was toch blij dat ik het niet was

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:02

banjers schreef:
Ireen, was het nou 12 januari dat ik Frouk moet doen?! Hihi ik ben het vergeten in m'n agenda te zetten en nu ga ik twijfelen Schijnheilig .

Ja, de 12e inderdaad op de zaterdag en dan doe ik haar vrijdag de 11e zelf nog!
Heel veel sterkte met het verlies van Lucky San! Het zal inderdaad wel heel stil in huis zijn!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:07

Serada schreef:
Het was ook maar een kwestie van tijd dat Ireen ging twijfelen he... Schijnheilig

Tja... dat hoort er bij toch en dat houdt het ook wel leuk vind ik! Als je de keuze hebt uit iets van 88 dekhengsten, dan wordt de keuze toch reuse, haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:09

mensen ik gaat douchen en afsluiten, doeiiiiiiiiiiiii

en voorzichtig met het vuurwerk allemaal, een fijne jaarwisseling

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:09

corinatoet schreef:
haha ireen ja jij had ook je eigen rodeo stoute frouk maar het was een heerlijk ritje,

nou hé ze was echt goed bezig, petje af voor haar, want ik was toch blij dat ik het niet was

Nou, ik denk dat je inderdaad maar blij moet wezen dat je het niet zelf gedaan hebt, want zij heeft geloof ik best een goeie zit en als zij het niet uit kan zitten, kunnen wij het al helemaal niet uitzitten, hihi! En zij is toch doorgegaan, dat is ook super! Ze had ook geen angst geloof ik ook, echt knap hoor!

Haha, ja Froukje was stout vandaag, de hele week al, haha! Ze is zo overdreven vrolijk al de hele week. Ik had mijn handen vol aan d'r, haha! Maar ja, ik moet dan ook wel weer erg om d'r lachen hoor! Heel wild met d'r hoofd schudden, net of ze een stoere hengst is, haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:10

Ow ja, en van Arjan mochten we nooooooit meer over dat smalle paadje gaan. Hij zegt die vaart is 2 meter diep en auto's kunnen er niet bij komen, hihi! Daar heeftie ook wel gelijk in natuurlijk! Doen we ook noooit meer hè, haha!

Slaap lekker!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 23:14

Ja dan is het erg gevaarlijk als er wat gebeurt en er kan niemand bij komen.
Ik denk dat het ook wel door het weer komt hoor.
Whis is ook aardig bij de tijd de laaste dagen whahah

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:18

whaha nou dat gaat lekker met die paarden. Duivel
Ze waren allemaal zo stout vandaag...de een na de ander werd bijna of helemaal gelanceerd......

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:18

Reentjuh schreef:
Ow ja, en van Arjan mochten we nooooooit meer over dat smalle paadje gaan. Hij zegt die vaart is 2 meter diep en auto's kunnen er niet bij komen, hihi! Daar heeftie ook wel gelijk in natuurlijk! Doen we ook noooit meer hè, haha!

Slaap lekker!

nee echt dan doen we nooit meer, dat was eng, nu ging het goed, maar dat was 1x nooit meer

welterusten doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 23:19

truste meid

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:30

Wat is het weer rustig hier!

Nou, ik ben zo weer weg, dus waarschijnlijk spreek ik jullie hier niet meer op bokt vandaag, dus:

Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling!!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:45

Ireen, hebben we nog een nieuwjaarsreceptie op stal? Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:51

Reentjuh schreef:
Wat is het weer rustig hier!

Nou, ik ben zo weer weg, dus waarschijnlijk spreek ik jullie hier niet meer op bokt vandaag, dus:

Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling!!

Bedankt, voor iedereeen hetzelfde gewenst!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:57

IEDEREEN EEN FIJNE JAARWISSELING EN EEN SPORTIEF, BLESSUREVRIJ 2008 MET VEEL WP'S Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:22

fijne jaarwisseling, en een gezond 2008 Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:56

ohjee allemaal stoute paarden, daar kan ik niet meer over meepraten. ik heb tegenwoordig een engeltje haha. gister heerlijk gereden, spetter heeft goed zijn best gedaan, en het was aardig druk op het fietspad met paarden enzo die voorbij komen. maar daar reageerd spetter niet meer op. die kijkt wel ff, maar als ik dan zijn aandacht vraagt luisterd die weer gelijk. dus bij mij ons hing het niet in de lucht, al hoewel spetter sòchtens wel heel druk met zijn vriendjes heeft gespeeld, dus die raakt zo wel zijn energie kwijt.
wens iedereen een hele prettige jaarwisseling, en veel geuk, liefde, gezondheid en paardenplezier in 2008!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:15

Jonge_Monte schreef:
Ik heb hier een aantal honden die nu al verstoppertje spelen Nagelbijten / Gniffelen
Tja weer vuurwerktijd. Boos!

Bij ons knalt het vuurwerk ook alweer alle kanten op zeg. Echt gigaknallers, dat kan nooit goedgekeurd vuurwerk zijn. Hoe gek het ook klinkt en ik mis hem nog verschrikkelijk maar ik ben blij dat onze Max dit niet meer hoeft mee te maken. Hier zou hij nu echt te oud en te ziek voor zijn geweest... Scheve mond

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 16:16

Afbeelding

Veel liefs petra ruud en orlando

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:47

Hoi allemaal,

Wat een wilde verhalen allemaal zeg. Doen jullie allemaal wel voorzichtig!!!!
Voor degene met allemaal auwtjes en spierpijnen heel veel sterkte.

En ja zo te horen heeft die vrolijke Frouk er ook lekker veel zin. Nog een paar uurtjes Ireen dan is ze alweer een jaartje van jou.

Peet ik ben blij dat de mok weer beter gaat bij Whis. En leuk he al dat gerommel in die buik. En de reactie van Whis. Geniet er van. Geef der maar een knuf vanavond van me.

Lin hoe gaat het nou? Voel je je alweer een beetje beter?

Debohr wat zal jij genieten op dit moment van je Super spetter. Zo rustig!!!! Is het spetter wel!!!!! ha,ha. Ook jij lekker genieten van deze rustige ritjes.

Verder wens ik iedereen een zalig uiteinde en een gelukkig en gezond 2008 toe.

Doen jullie voorzichtig met het vuurwerk allemaal. En succes met alle bange beestje.

Oh ja Sandy jij ook nog heel veel sterkte met het verlies van je lieve hondje. Het zal wel stil zijn in huis. Nogmaals heel veel sterkte.

Liefs Tonke.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:55

Tonke schreef:
Hoi allemaal,

Wat een wilde verhalen allemaal zeg. Doen jullie allemaal wel voorzichtig!!!!
Voor degene met allemaal auwtjes en spierpijnen heel veel sterkte.

En ja zo te horen heeft die vrolijke Frouk er ook lekker veel zin. Nog een paar uurtjes Ireen dan is ze alweer een jaartje van jou.

Peet ik ben blij dat de mok weer beter gaat bij Whis. En leuk he al dat gerommel in die buik. En de reactie van Whis. Geniet er van. Geef der maar een knuf vanavond van me.

Lin hoe gaat het nou? Voel je je alweer een beetje beter?

Debohr wat zal jij genieten op dit moment van je Super spetter. Zo rustig!!!! Is het spetter wel!!!!! ha,ha. Ook jij lekker genieten van deze rustige ritjes.

Verder wens ik iedereen een zalig uiteinde en een gelukkig en gezond 2008 toe.

Doen jullie voorzichtig met het vuurwerk allemaal. En succes met alle bange beestje.

Oh ja Sandy jij ook nog heel veel sterkte met het verlies van je lieve hondje. Het zal wel stil zijn in huis. Nogmaals heel veel sterkte.

Liefs Tonke.

Hai Tonke, met mij gaat het inmiddels alweer een heel stuk beter dank je wel! Alles goed met jou en Sanne? Gaan jullie nog wat leuks doen met het oud en nieuw vieren?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:05

Vanmorgen weer sinds ruim een week met Thom in de bak gereden. Ik voel me alweer een stuk beter dus Thom was meteen de l.ul Haha! Op zich heeft hij zich goed gedragen met rijden maar was wel moeilijk naar beneden te rijden. Waarschijnlijk toch te veel spannende dingetjes om hem heen.

Helaas ligt het zadel ook weer niet goed, ik word er gewoon een beetje moedeloos van. Verdrietig Al sinds de zomer van dit jaar alleen maar zadelellende zeg! Ik heb Allart gebeld voor een oplossing en hij kon me gelukkig wel meteen vertellen waar het aan moest liggen toen hij mijn verhaal zo hoorde. Nu was het alleen de vraag wanneer kon hij komen en als alternatief hoelang zou het duren met versturen. Tot dat Dave met het goede idee kwam om er vrijdag langs te rijden want dan hebben we de nieuwe auto en die moet natuurlijk wat inrijkilometers maken. Dus vanaf vrijdag heb ik voorlopig weer het leenzadel totdat de mijne weer goed terugkomt.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:08

Ach gut Zadels he.daar word je pas moe van, ellende altijd.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:27

hey tonke hoop dat 2008 een beter jaar voor je wordt! soms lijkt het wel eens of dat ik een nieuwe spetter heb hoor haha, heb in 8 jaar tijd nog nooit zo relax paard gehad. ik geniet nu elke dag nog meer van hem. over een tijdje komt er een vrouw op stal die readings bij paarden doet, laat spetter ook doen. ben zo benieuwd wat hij me allemaal te vertellen heeft.misschien zegt hij wel sorry van al die winters dat ik zo vervelend was haha. ik weet wel dat ik hem hiermee dat hij elke dag kan gaan en staan waar hij wil heel gelukkig mee heb gemaakt.als ik hem zo zie spelen met zijn vriendjes en zo ontzettend lief voor mij is weet ik dat hij zijn plekje gevonden heeft.ook wil ik van de zomer met hem gaan starten, dus 2008 wordt een sportief jaar voor ons haha.
lekker lin dat je weer heb kunnen rijden en dat je je weer beter voeld.
peet ook 2008 wordt voor jouw een super jaar met een whisie baby!
sandy veel sterkte met het verlies, zijn vervelende dingen en als is het beter leuk is het nooit.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:30

esther hoopt dat 2008 ook voor jouw en boreas een super jaar wordt en dat je lekker van hem kan genieten zonder angst. maar volgens mij gaat het al weer beter met jullie he? wens jullie veel plezier in 2008 meid.