Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Ik ga ook mijn bedje op zoeken
Slaap lekker, met of zonder poppetje, ik moet het helaas zonder doen, maar een voorgewarmd bedje is ook lekker hoor mijn electrische deken staat al weer dik een uur aan
madelon31 schreef:o ik zie marieke nog ff online...
Marieke bedankt voor het meenemen van mijn sleutels en nog meer bedankt voor het terug brengen ervan![]()
![]()
![]()
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Ik ga ook mijn bedje op zoeken
Slaap lekker, met of zonder poppetje, ik moet het helaas zonder doen, maar een voorgewarmd bedje is ook lekker hoor mijn electrische deken staat al weer dik een uur aan
tjonge jonge wicky elektrische deken haha oud wijf zeg nou truste dan maar nous en madje
Ik ga nu ff tandenpoetsen en echt naar bed, tis alweer laat zat
Binar schreef:madelon31 schreef:o ik zie marieke nog ff online...
Marieke bedankt voor het meenemen van mijn sleutels en nog meer bedankt voor het terug brengen ervan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zoek voor donderdag nog vriendjes voor een mini/stapritje
Oh ja, Kim, Kolientje moet over 1,5 week terug naar de kliniek. Mike ziet ook niets aan onregelmatigheid en ik ook niet met longeren enzo, ik verwacht dat het nu dus wel goed moet zijn, dus hopelijk wordt dat met Ko de laatste rit naar Raaphorst.. nu Bizzie nog....
djinnie schreef:Zo, ben ook thuis. Moonie staat nu rustig te slapen.
De dierenarts was er rond half 11. Dat Moon zo stond te rillen, was niet zo gek. Meneer had 40,7 graden koorts. Ik had dus een verkeerde meting met mijn thermometer. De dierenarts stond een tijdje te twijfelen of ie nu wel weer antibiotica moest geven, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Nu heeft ie een andere antibiotica gegeven, een met een breder spectrum. Verder goed naar longen en dergelijke geluisterd en benen gevoeld. Daar was eigenlijk niets mis mee. Wel heeft hij ook bloed afgenomen. Hij weet zeker dat er ergens een ontsteking zit, maar weet niet zeker hoe, wie, wat of waar... Tandvlees en vooral oogwit is wat gelig, dus zou mogelijk een infectie in zijn lever kunnen zijn. Maar dat gekke kauwen en gekke bekken trekken zou ook op een maagzweer/ maag infectie kunnen duiden. Moon heeft dan ook geen pijnstiller gekregen, omdat dat weer niet goed is voor een maagzweer. Waarschijnlijk had de D.A. morgen om 11 uur de uitslag, anders misschien iets later. Hopenlijk weten we dan wat meer.
Toen ik weg ging stond meneer lekker te slapen en was het trillen eigenlijk over. Het kon in principe gewoon weer terug komen, maar het trillen zelf is niet gevaarlijk of zo. Gewoon een symptoom van de erg hoge koorts, die potverdorie alleen maar oploopt....
To be continued!
Dus als jullie mijn kereltje dan extra in de gaten houden....graag!
djinnie schreef:Zo, goedemorgen.... Slapen Sil, wat is dat? Damn, ik heb wallen tot mijn oksels en geloof dat ik de hele slaapkamer, alle muren wel tig keer heb gezien. Om half 6 toch maar opgegeven. Nu zit ik aan de koffie, hopende dat ik vandaag nog wel wakker blijf... Als Roel strakjes (half 7) wakker is, even ontbijten, douchen, enzovoorts en dan naar Moonie...
moskaichamp schreef:goedemorgen allemaal![]()
ga straks naar een huisje kijken![]()
en daarna komen we naar stal,![]()
eerst ook nog ff slobber halen voor shampoo zn maagje![]()
tot straks!

zoiets zei ze.
Eerste indruk van bloedbeeld was niets schokkends. Er is een ontstekingsbeeld, zoals verwacht en hij heeft wat bloedarmoede. De organen lieten volgens die mevrouw niets heel raars zien. Maar mogen komt de dierenarts weer en dan krijg ik meer te horen. Want nu had mijn dierenarts de bloedwaardes nog niet onder ogen gehad (ik ben wat snel, hahaha).

had ik maar beter bokt moeten bij houden