Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:08

nou jammer hoor geen vrienden morgen...nou dan of maar in het bakkie of alleen ligt ook een beetje aan het weer hoor!

Als het echt super slecht is kom ik misschien wel weer uit mijn werk morgen.
Maar goed ik kijk nog wel
Ben nu denk ik wel echt weg hoor!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:09

Ik heb waterbed...is altijd lekker warm...nooit koud bedje lekker hoor!!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:09

Binar schreef:
Ik ga ook mijn bedje op zoeken
Slaap lekker, met of zonder poppetje, ik moet het helaas zonder doen, maar een voorgewarmd bedje is ook lekker hoor mijn electrische deken staat al weer dik een uur aan Bloos

tjonge jonge wicky elektrische deken haha oud wijf zeg nou truste dan maar nous en madje

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:10

madelon31 schreef:
o ik zie marieke nog ff online...

Marieke bedankt voor het meenemen van mijn sleutels en nog meer bedankt voor het terug brengen ervan Clown Koe Koe Koe

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! *LOL*

Ik zoek voor donderdag nog vriendjes voor een mini/stapritje

Oh ja, Kim, Kolientje moet over 1,5 week terug naar de kliniek. Mike ziet ook niets aan onregelmatigheid en ik ook niet met longeren enzo, ik verwacht dat het nu dus wel goed moet zijn, dus hopelijk wordt dat met Ko de laatste rit naar Raaphorst.. nu Bizzie nog....

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:10

hoop dat met moonie alles goed gaat Huilen

Arme moon zo zielig te trillen.... Huilen Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:12

AnitaJoeri schreef:
Binar schreef:
Ik ga ook mijn bedje op zoeken
Slaap lekker, met of zonder poppetje, ik moet het helaas zonder doen, maar een voorgewarmd bedje is ook lekker hoor mijn electrische deken staat al weer dik een uur aan Bloos

tjonge jonge wicky elektrische deken haha oud wijf zeg nou truste dan maar nous en madje

wicky is voor de kids, en weet je wel hoe lekker die elektrische deken is!!! Cool Ik ga nu ff tandenpoetsen en echt naar bed, tis alweer laat zat

tot morgen!!! Dromen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:12

Binar schreef:
madelon31 schreef:
o ik zie marieke nog ff online...

Marieke bedankt voor het meenemen van mijn sleutels en nog meer bedankt voor het terug brengen ervan Clown Koe Koe Koe

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! *LOL*

Ik zoek voor donderdag nog vriendjes voor een mini/stapritje

Oh ja, Kim, Kolientje moet over 1,5 week terug naar de kliniek. Mike ziet ook niets aan onregelmatigheid en ik ook niet met longeren enzo, ik verwacht dat het nu dus wel goed moet zijn, dus hopelijk wordt dat met Ko de laatste rit naar Raaphorst.. nu Bizzie nog....

Nou ik wil wel hoor...maar helaas ik moet werken dus ik val af.... Huilen Huilen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:13

nou weltusten dames...tot ????

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:16

ik zal aan jullie denken als ik morgenvroeg ff ga plassen truste hoor meiden

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:27

Zo, ben ook thuis. Moonie staat nu rustig te slapen.

De dierenarts was er rond half 11. Dat Moon zo stond te rillen, was niet zo gek. Meneer had 40,7 graden koorts. Ik had dus een verkeerde meting met mijn thermometer. De dierenarts stond een tijdje te twijfelen of ie nu wel weer antibiotica moest geven, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Nu heeft ie een andere antibiotica gegeven, een met een breder spectrum. Verder goed naar longen en dergelijke geluisterd en benen gevoeld. Daar was eigenlijk niets mis mee. Wel heeft hij ook bloed afgenomen. Hij weet zeker dat er ergens een ontsteking zit, maar weet niet zeker hoe, wie, wat of waar... Tandvlees en vooral oogwit is wat gelig, dus zou mogelijk een infectie in zijn lever kunnen zijn. Maar dat gekke kauwen en gekke bekken trekken zou ook op een maagzweer/ maag infectie kunnen duiden. Moon heeft dan ook geen pijnstiller gekregen, omdat dat weer niet goed is voor een maagzweer. Waarschijnlijk had de D.A. morgen om 11 uur de uitslag, anders misschien iets later. Hopenlijk weten we dan wat meer.

Toen ik weg ging stond meneer lekker te slapen en was het trillen eigenlijk over. Het kon in principe gewoon weer terug komen, maar het trillen zelf is niet gevaarlijk of zo. Gewoon een symptoom van de erg hoge koorts, die potverdorie alleen maar oploopt....

To be continued!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:32

djinnie schreef:
Zo, ben ook thuis. Moonie staat nu rustig te slapen.

De dierenarts was er rond half 11. Dat Moon zo stond te rillen, was niet zo gek. Meneer had 40,7 graden koorts. Ik had dus een verkeerde meting met mijn thermometer. De dierenarts stond een tijdje te twijfelen of ie nu wel weer antibiotica moest geven, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Nu heeft ie een andere antibiotica gegeven, een met een breder spectrum. Verder goed naar longen en dergelijke geluisterd en benen gevoeld. Daar was eigenlijk niets mis mee. Wel heeft hij ook bloed afgenomen. Hij weet zeker dat er ergens een ontsteking zit, maar weet niet zeker hoe, wie, wat of waar... Tandvlees en vooral oogwit is wat gelig, dus zou mogelijk een infectie in zijn lever kunnen zijn. Maar dat gekke kauwen en gekke bekken trekken zou ook op een maagzweer/ maag infectie kunnen duiden. Moon heeft dan ook geen pijnstiller gekregen, omdat dat weer niet goed is voor een maagzweer. Waarschijnlijk had de D.A. morgen om 11 uur de uitslag, anders misschien iets later. Hopenlijk weten we dan wat meer.

Toen ik weg ging stond meneer lekker te slapen en was het trillen eigenlijk over. Het kon in principe gewoon weer terug komen, maar het trillen zelf is niet gevaarlijk of zo. Gewoon een symptoom van de erg hoge koorts, die potverdorie alleen maar oploopt....

To be continued!

nou mooi k*t maar ik ben blij dat dierenarts is geweest en ik wilde nog zeggen meet ff opnieuw koorts op.Nou als ik op stal ben kijk ik wel ff bij dat zieke mannetje.Als ik wat moet doen moet je zeggen hoor.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:54

thnxxx Aniet... Nou, ga nu toch maar even proberen te slapen, anders ben ik straks geen drol meer waard en dat kunnen we nu niet hebben he...

Dus trusten voor nu en tot morgen voor een boel mensjes...

ps. morgen moet ik van 3 tot 8 werken, wat ik echt niet kan afzeggen... Boos! Dus als jullie mijn kereltje dan extra in de gaten houden....graag!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 01:30

Kan niet slapen Bloos

Arme Moon he, zomaar ruim 40 graden koorts is niet niets, stomme thermometers ook Boos!
Als ik er morgenavond eerder ben dan jou (wat wel zo zal zijn) geef ik hem wel een extra knuffie hoor Ach gut

Verder weinig te melden, ga straks weer hard werken dus duik zo mijn bedje maar weer in in de hoop dat de slaap snel komt.

Anouska je smsje was ergens halverwege onze telefoons blijven hangen geloof ik, kreeg hem pas HEEELLLLLL laat binnen.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 05:55

Zo, goedemorgen.... Slapen Sil, wat is dat? Damn, ik heb wallen tot mijn oksels en geloof dat ik de hele slaapkamer, alle muren wel tig keer heb gezien. Om half 6 toch maar opgegeven. Nu zit ik aan de koffie, hopende dat ik vandaag nog wel wakker blijf... Als Roel strakjes (half 7) wakker is, even ontbijten, douchen, enzovoorts en dan naar Moonie...

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 06:36

djinnie schreef:
Zo, goedemorgen.... Slapen Sil, wat is dat? Damn, ik heb wallen tot mijn oksels en geloof dat ik de hele slaapkamer, alle muren wel tig keer heb gezien. Om half 6 toch maar opgegeven. Nu zit ik aan de koffie, hopende dat ik vandaag nog wel wakker blijf... Als Roel strakjes (half 7) wakker is, even ontbijten, douchen, enzovoorts en dan naar Moonie...

He Tam super kl*te.. Ik hoop optijd klaar te zijn met mijn examens dan kom ik ook ff bij beide mannen kijken.. Champ was ook achteruit gegaan hoorde ik van Kim.. Succes!!!

Nou verder ben ik aan het stressen heb 4 examens in 2 weken... De eerste gaat vandaag gebeuren.. Kon niet slapen dus nu nog maar effe bokken, douche aankleden en lekker stressen op me werk!! haha.. Iedereen met zieke paardjes ik hoop dat alle paardjes snel weer beter worden.. incl. Champie natuurlijk!!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 06:57

He Fal: succes! Zal voor je duimen. Zal waarschijnlijk tot een uur of 2 toch niets anders te doen hebben... Dan begint mijn ouderavond (oke, om 3 uur, maar inclusief reistijd he...).

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 08:51

goedemorgen allemaal Slapen

ga straks naar een huisje kijken Ja

en daarna komen we naar stal, Go jij! Go jij!
eerst ook nog ff slobber halen voor shampoo zn maagje Ach gut

tot straks! Doei, doei

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 08:59

moskaichamp schreef:
goedemorgen allemaal Slapen

ga straks naar een huisje kijken Ja

en daarna komen we naar stal, Go jij! Go jij!
eerst ook nog ff slobber halen voor shampoo zn maagje Ach gut

tot straks! Doei, doei

Kim, ik heb op stal nog slobber liggen van Havens (slobber mash) of heb je liever die van Pavo?
Leuk hoor, weer naar huisje kijken

Kaar, ben je al weer wat opgeknapt?? Ach gut
En beterschap weer voor alle zieke paardjes Ach gut

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 09:36

Goedemorgen allemaal

Wat vervelend allemaal voor die zieke paardjes en voor juliie Tamara en Kim en Fallie natuurlijk.

Ik kom straks naar stal ben nog niet helemaal in orde maar de muren komen op me af. Jeffrey ligt nu ook ziek op de bank. Dacht eerst dat al die spierpijn van die val kwam van zaterdag maar dat is dus niet zo, komt van de griepjes denk ik.

Meer nuttigs heb ik eigenlijk niet te melden.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 10:51

Natascha belde mij vannochtend Ja
Ze zei dat tara een dik beentje heeft ofzo. Ach gut
Ze heeft aan schraafwondje met een gaatje in Rolleyes zoiets zei ze.
Dus ik snap het niet echt helemaal Verdrietig

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:25

Tara heeft verschillende schaafwonden op haar linkerachterbeentje. Van net boven de hoef, tot onder haar spronggewricht. Boven de hoef, maar onder de kogel, zit de 'diepste'. Ze is (en vindt zichzelf) wel erg zielig. Loopt nu mank... Arme poonie

Moonlight heeft net twee antibiotica gekregen en een pijnstiller/koortsverlager. Zijn temp was nu wat lager, 38,9. Verder heeft ie een beetje gras gegeten. En verder niets... Verdrietig Eerste indruk van bloedbeeld was niets schokkends. Er is een ontstekingsbeeld, zoals verwacht en hij heeft wat bloedarmoede. De organen lieten volgens die mevrouw niets heel raars zien. Maar mogen komt de dierenarts weer en dan krijg ik meer te horen. Want nu had mijn dierenarts de bloedwaardes nog niet onder ogen gehad (ik ben wat snel, hahaha).

Verder niets te melden, behalve dat ik hondsmoe ben...Bleh...

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 13:38

Ahh Irene, arme Evita.
Ze heeft ook altijd wat he met haar beentjes.
Sterkte, en ik hoop voor je dat de uitslag niet zo slecht is.
Maarja misschien dat je daarna een beetje opgelucht bent en je weet wat het is.
Sterkte !

Anous, super dat het goed ging met Kotje!
Idd je kan wel weer wedstrijden gaan starten. Haha!
En ik zou wel meewillen voor mini stapritje.
Maar ik weet niet hoelaat je bedoelt?
's Ochtends kan ik uiteraard niet, 's middags wel. Lachen

Marieke, oooooh nou paprikachips ben ik helemaal fan van.
Paprika-soep moet dan ook kunnen. Vork Ja

Ahh Madje wil er nou niemand mee?
Ook banketstaaf. Lips are sealed

Johniee, jeeeej weer een weerbericht!
Ik kan niet wachten totdat de zon weer lekker gaat schijnen. Pling

Ahh Tamaar, die Moon.
Hoop niet dat het echt een hele erge onsteking/infectie is.
40.7 graden koorts. Is niet mis zeg.
Arm paardje. Verdrietig

Karin, beterschap.

Femke, huh wat raar.
Hoop niet dat het iets ergs is.

Ik heb eigenlijk niet veel te melden.
Hoop dat het donderdag en vrijdag beetje weer is.
En de hele week natuurlijk zodat het voor Vera ook lekker droog blijft. *LOL*
Ga nog even verder internetten en ondertussen Scheikunde leren. Gaaaap

Dag Dag Doei!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 14:01

Nou tamar hoop dat die nu wat snel opknapt,je maakt je toch altijd zorgen bij zoiets.

En dan Joepi.Morgen is de grote dag,hij mag ook een keer naar de kliniek,tenslotte gaan al zijn vrienden.Hij gaat voor het eerst van zijn leven naar de tandarts.Ik ben er nl. zelf van overtuigd dat hij gebitsproblemen heeft de laatste dagen met die gekke bekketrekkerij en gister kon die erg moeizaam zijn appeltje eten.
Tot nu toe hebben ze hem nooit kunnen helpen omdat hij dwars door de verdovingen heen gaat.Tandarts is op de hoogte dat hij moeilijk te verdoven is en vind het net als wij erg spannend.
Fallon is zo lief om met mij mee te gaan,is ook weer een geruststelling anders had Rub mee moeten gaan haha.Thanks hoor Fal.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:38

he nous, kom net thuis en lees dat je slobber had Frusty had ik maar beter bokt moeten bij houden Ja

moet er nog een beetje aan wennen hoor! Slim

ga lekker vis eten. moet alleen 40 min in de oven Wow!

heb verder niet veel te melden kom toch vanavond weer naar stal Ja

ga lekker tv kijken doei Doei!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 18:40

Doei! Haha!