ging echt zoooo lekker, liep zo goed, zo rond had ik haar nog nooit gehad, en dan heb je 191 punten in de F12....
Waren op de hele avond wel 4 promotiepunten, en er deden volgens mij wel 20 mensen mee ofzo... echt die jury staat nu op de zwarte lijst...
was echt niet eerlijk... en commentaar ook niet overal terecht... leek wel op hij scheel was, want er stond dat ze door mn binnenbeen heen liep, terwijl ze echt over haar buitenschouder weg liep... echt vaag maarja... we nemen het allemaal maar als een lachertje, en volgnde keer proberen we het gewoon weer!
@ Memerel: Dat is wel gek als je denkt dat het zo goed ging, maarja strenge jury's moeten er ook zijn. Als je altijd alles maar haalt is het natuurlijk ook niet leuk En ach, je had in elk geval lekker gereden
ik heb net 199 punten gescoort het viel nog mee wand voltes waren te groot/klein zat naast a-c lijn geen stemhulpen gebruiken... etc... ik had ook een hele strenge jury ag ja ...
nou deze jury jureerde echt te streng... hij bleek achteraf op KNHS niveau te jureren...
maarja... valt wel even tegen als je rond de 210 punten verwacht en je hebt er maar 191.... dacht echt dat ik net wel, net niet mn pp zou hebben maarja...
Haay guyzzzzz. Nou vandaag onderling gehad en 182 punten gescoord! Opzich natuurlijk wel netjes, maar ik ben niet tevreden Ik had meer verwacht, maar de jury heeft me totaal afgerekend op m'n impulsverlies De wedstrijd zou buiten zijn maar het was te modderig dus gingen we binnen.. Dat vond meneer niet zo leuk. Leek wel of ie aan de grond gelijmd was.
Nou ik heb gisteren weer paardjegereden op een 4 jarige die niks kan, ze had nog nooit in de binnenbak gelopen en dus ook niet door dat ze op de hoefslag moest blijven.