Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LindsyImmie

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 07:39

Hihi, toch wel leuk om nu bij de paarden-eigenaren te horen, haha Haha! Voelt echt heeeeeerlijk dat Im nu van mij is, bedankt allemaal voor de felicitaties, super! Haha!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:45

goedemorgeuh allemaal........heb echt een slome dag man! normaal zit ik nu al zowat op blan maar ben net me bed uit dus begint lekker haha

maargoed, ik ben gister dus 2e geworden met een potje lasergamen is het niet geweeeeeeeeeldig hihi was echt trots op mezelf!

nou me mini is bij de garage want de remmen waren niet goed..........snik zielig he! hoop dat de meneer snel belt dat we hem weer kunnen ophalen!!!!!!

San succes met je sollicitatie strakjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 09:49

Heej Tank!

Was het gisteren nog gezellig? Ik wilde nog wel langskomen, maar ja... zat diep met Natas in gesprek... en toen ik eenmaal daar weg ging, hoorde ik van Jan dat jullie ook daar weg gingen Verdrietig Volgende keer ga ik gezellig mee hoor!

Gisteren ging het lasergamen wel goed he? Natuurlijk heeft team Groen wel weer 2x gewonnen Haha! Haha, ik ben ook een keertje 2e geworden, stond er echt van te kijken! Power to the Woman!

Hé ja San! Succes vandaag! Gaat helemaal lukken!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:58

Thanx allemaal gaat goed komen hihi....Il hoe laat ga jij naar stal dan? Miss dat we vanmiddag nog even een ritje kunnnen maken...

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:02

Hallo allemaal!!!!!

Ik heb ook een sollicitatie gehad,vanuit mijn kantoor,voor een interim opdracht (zoals ze dat noemen Knipoog ) ,bij Deloitte! We horen vanmiddag of we die opdracht krijgen,ben erg benieuwd!! Ga dan voorlopig daar 3 maanden werken,en verdubbeling van mijn salaris Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Duimen voor me!!!!!!!!!

Sannie succes!!!!!!!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:18

heeeeeeee jij ook succes dan renaat hahaha wat een spanning!!!!!

ik wacht wel op jou san, kan ik nog ff met kruik op me buikje op de bank liggen..............

gezellig gister..........uhmmmmmmmmm als je een milshake, sunday ijsje en een danoontje toetje over je heen krijgt is dat dan gezellig~? hahahaha ben daarna even thuis gaan douchen want het liep weer eens uit de hand tussen jan en mij.........en wat deden san en elwin om me te redden.............juist NIETS!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 10:40

Haha... oké dan! Als ik erbij was geweest, had ik je wel gered hoor Knipoog Denk ik...

Jaaaaaaaaaaaaa..... Renaat! Ik duim zeker voor je! Wel een beetje moeilijk typen zo hoor! Hihi, de zusjes op sollicitatie, cute! Haha! Haha!

En waarom met een kruik Il? Teveel gedronken gisteren Knipoog

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:42

tankie schreef:
heeeeeeee jij ook succes dan renaat hahaha wat een spanning!!!!!

ik wacht wel op jou san, kan ik nog ff met kruik op me buikje op de bank liggen..............

gezellig gister..........uhmmmmmmmmm als je een milshake, sunday ijsje en een danoontje toetje over je heen krijgt is dat dan gezellig~? hahahaha ben daarna even thuis gaan douchen want het liep weer eens uit de hand tussen jan en mij.........en wat deden san en elwin om me te redden.............juist NIETS!

Hahah ok dan, ja heb je last van je buik? arme il...

Haha sorry wou gister niet het risico lopen om ook onder de milshake,ijs en danoontje te zitten, had ik ook bij jullie moeten douchen, bekijk het zo, scheelt weer waterkosten hihi, ik had het trouwens veels te druk met ruzie zoeken Bloos Tong uitsteken Tong uitsteken hihi

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:47

het is weer de eerste dag............dan heb ik altijd wat kramp maar is t nu wat erger........maar ik overleef het hahah

ok san het is je vergeven.......tot strakjes!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 10:56

Met wie had jij ruzie meisje?

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 10:57

Kamille thee drinken Ilka... het is echt niet lekker, maar het helpt echt onwijs!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 11:01

LindsyImmie schreef:
Met wie had jij ruzie meisje?

Haha grapje, zaten vier irritante wijfen bij de mac...zat me een beetje te irriteren, maar ja ik moest me rustig houden van ilka hihi

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 11:05

Hihi... goed zo Haha! Als ik er volgende keer bij ben, dan gaan we ze slaan hoor! Pakken we zo'n lange dressuurzweep ofzo! Hihi!

Im liep gisteren niet meer kreupel Dus nu kunnen we weer langzaam op gaan bouwen Haha! Jeeeeeeeeeeeej! Natas gaat vanavond erop, stuk stappen, klein drafje maken, loswerken. Dan ik morgen longeren, woensdag weer erop etc. We gaan die Immie eens losmaken!!!

Hihi, dalijk als ze los is (als dat gaat lukken).. dan zal ze toch wel gaan veranderen? Misschien wordt ze dan weer zoals vroeger, je weet wel... rennen, vliegen, bokken, haha... tweede jeugd voor Im! Vangen jullie me dan op als ik val?

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 11:07

LindsyImmie schreef:
Vangen jullie me dan op als ik val?

Nee we laten je gewoon liggen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Ach gut

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 11:14

Boos! B*tch

Hahhahhahahahaha Haha!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 11:18

pfffffff ben echt ff niet lekker.......heb net overgegeven, ga denk ik ff liggen nu.....en ik vang je wel op hoor lindz maar nu even niet........

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 11:32

Ahw... arme Tank... Lekker gaan liggen idd... Waarom blijf je vandaag niet een dagje thuis? Ziek is ziek!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 12:47

JEEEEEEEEEEEEEEH!!!!! Ze hebben mij uitgekozen!! Haha! Ik ga 3 maanden bij Deloitte werken Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Leuk,leuk,leuk! Ze waren onder de indruk van mij Bloos Ik ga daar 3 dagen p/w werken,en de rest gewoon bij mijn eigen kantoor. Moeten alleen nog iemand vinden die parttime een deel van mijn werk gaat doen.

Beterschap Ilka!!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 13:15

GEFELICITEERD!!!

Kussssssss!!!! Pling

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 13:38

Wie is er morgenmiddag op stal? Ik kom namelijk ook even van de zon genieten! De dierenarts komt voor Immie... Ze moet nog gechipt en ingeënt worden, dus dat laten we dan maar gelijk even doen he?!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:21

hey ik ben morgenmiddag op stal en mandy ook van rijs komt zadels voor haar passen hoop dat t goed weer is lekker rijden en van de zon genieten xx chan

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 08:43

nou succes met het weer hihi gister hebben san en ik dus weer mazzel gehad in de zon!!!!!!!!!!! vandaag ziet er er uhm iets minder mooi uit...........

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 09:05

Jaaaaaaaa!!!!!!! Belachelijk! Waar is de zon?!

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:09

Hoi allemaal,

een beetje een late reactie Knipoog ben al lang niet meer geweest

LIN.. Wat gaaf dat Im nou van jou is Haha! heel veel geluk met zn tweetjes Lovers
Geweldig stoer om nu te kunnen zeggen: Dit is MIJN paard Lachen

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:54

Ook maar weer eens een verhaaltje schrijven op ons topic! Tong uitsteken

Odessa en ik hebben vanmorgen een ritje gemaakt en het droog gehouden.
Dus we mogen niet klagen Clown
Ze ziet er echt goed uit!! En is ook vrolijk voor haar doen.We hebben zelfs even geknuffelt Lovers
Straks weer naar stal.
Als we het vanavond ook droog houden kan Kelly ook lekker even naar buiten met Enrico..Wandel ik mee goed voor mijn conditie. Tong uitsteken
Hopen dat Enrico zijn been geen pijn meer doet want hij stootte hem flink aan het balkje gisteren.