Voelt echt heeeeeerlijk dat Im nu van mij is, bedankt allemaal voor de felicitaties, super!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voelt echt heeeeeerlijk dat Im nu van mij is, bedankt allemaal voor de felicitaties, super!
Volgende keer ga ik gezellig mee hoor!
Haha, ik ben ook een keertje 2e geworden, stond er echt van te kijken! Power to the Woman!
) ,bij Deloitte! We horen vanmiddag of we die opdracht krijgen,ben erg benieuwd!! Ga dan voorlopig daar 3 maanden werken,en verdubbeling van mijn salaris
Denk ik...
Haha!
tankie schreef:heeeeeeee jij ook succes dan renaat hahaha wat een spanning!!!!!
ik wacht wel op jou san, kan ik nog ff met kruik op me buikje op de bank liggen..............
gezellig gister..........uhmmmmmmmmm als je een milshake, sunday ijsje en een danoontje toetje over je heen krijgt is dat dan gezellig~? hahahaha ben daarna even thuis gaan douchen want het liep weer eens uit de hand tussen jan en mij.........en wat deden san en elwin om me te redden.............juist NIETS!
hihi LindsyImmie schreef:Met wie had jij ruzie meisje?
Als ik er volgende keer bij ben, dan gaan we ze slaan hoor! Pakken we zo'n lange dressuurzweep ofzo! Hihi!
Jeeeeeeeeeeeej! Natas gaat vanavond erop, stuk stappen, klein drafje maken, loswerken. Dan ik morgen longeren, woensdag weer erop etc. We gaan die Immie eens losmaken!!!LindsyImmie schreef:Vangen jullie me dan op als ik val?
B*tch
Ik ga 3 maanden bij Deloitte werken
Leuk,leuk,leuk! Ze waren onder de indruk van mij
Ik ga daar 3 dagen p/w werken,en de rest gewoon bij mijn eigen kantoor. Moeten alleen nog iemand vinden die parttime een deel van mijn werk gaat doen.
ben al lang niet meer geweest
heel veel geluk met zn tweetjes