reed netjes naar beneden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
reed netjes naar beneden. billykid schreef:ik sprak vanmorgen de eigenaar van de longstreetranch in beetgumermolen,omdat ik daar 2 veulens ga stallen.
hij heeft nog ruimte voor enkele leasers voor € 50,00 per maand hier zit geen les bij in,dus ideaal voor iemand die zegt ik wil wel lekker rijden maar hoef zo nodig geen les.groeten.. Jan
sheilarianne schreef:hoe gingen de wedstrijden trouwens van de rest?? of weet neimand hoe het met de wedstrijden van zondag is gegaan?
Jeaninee schreef:Ik zat op jasmijnze was vet snell haha.
Gister heb ik op de manege wel een haflinger gezien.. was dat haffie?dat vroeg ik me af
Ga je vandaag nog priveles doen san?

Harinaatje schreef:sheilarianne schreef:hoe gingen de wedstrijden trouwens van de rest?? of weet neimand hoe het met de wedstrijden van zondag is gegaan?
ik was 2e in het M2
(heb je weer wat om over te praten hiero
)
IkhouvanChey schreef:@ Rianne heb je nog foto's van je rijden of van die gene die je les geeft?
Ben wel weer benieuwd.
waren er een beetje veel
) Maar heb wel fotos van mijn instructrice!

Sence schreef:Ze speelt piano
normaal speelt ze geen Piano (dat kan ze volgensmij niet eens
) Sence schreef:Ze speelt piano
.
.
Sence schreef:Als het moment opnames zijn is het wel toevallig dat ze bij elke ''moment opname'' piano speelt
Je ziet toch zelf ook wel dat ze bij 9/10 foto's haar handen plat heeft? Eerlijk.....