Die koppige mensen met die ZM rotzooi toch altijd. De westernzadels daar zijn zo bagger, ik snap niet dat er een verbod op de verkoop ervan komt. Nu is er weer iemand in TR die erover begint
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die koppige mensen met die ZM rotzooi toch altijd. De westernzadels daar zijn zo bagger, ik snap niet dat er een verbod op de verkoop ervan komt. Nu is er weer iemand in TR die erover begint

Nouja, heb zojuist besloten dat ik mijn tijd verdoe in dat Penny topic waar een shetlander zomaar is gescheerd
Nu komen er weer van die gasten die moeilijk gaan doen over het woord Penny en dat ze het belachelijk vinden dat wij ons druk maken over penny's. Hopen dat zij hun paard nooit zomaar met happen uit zijn manen tegenkomen

Stees d'r manen zijn heilig.

Het is nu wonderbaarlijk droog en zowaar schijnt de zon ook. Hopen dat het lekker droog blijf tot vanavond 20.30u

Mss dat d'r op HAW wat is?
Natuurlijk bekappen begin ik maar niet over...
. Op HAW is ook niks te beleven, ja er zijn mooie foto's van een Z1 hafje. Erg stoer

Nederlands weer is stom... 
Ze mag blij wezen dat ze bij jou terecht is gekomen. Anders zou ze de hele dag in roze moeten rondlopen! Ohnee dat doet ze al! Hahahaha grapje
Wel heel schattig hoor dat je zo lekker kan knuffen met haar

Niet van Pennyroze, wel van mijn roze 
Zei ze dat Summertime nu van haar was! Hahahaha ik moest wel lachen, ik begreep er even helemaal niets van
Maargoed, ik ga dus waarschijnlijk zometeen op Summie