Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:30

Oh ooowh Nagelbijten / Gniffelen Die koppige mensen met die ZM rotzooi toch altijd. De westernzadels daar zijn zo bagger, ik snap niet dat er een verbod op de verkoop ervan komt. Nu is er weer iemand in TR die erover begint

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:26

Had 't gezien ja... Nagelbijten / Gniffelen

Ben net weer terug uit school, dit was een veeeeel te lange dag... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 17:53

Tja ik dacht al zoiets ja! Die school van je bezorgt je nog eens een burn-out! Hahaha! Het was wel heel saai op bokt, je hebt dus niets gemist Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 17:55

Tsja, zonder mij is d'r niet veel aan he... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 18:38

Nee niet echt. Ik zat vandaag uuuuren op bokt en er was gewoon helemaal niets te doen Boos! Nouja, heb zojuist besloten dat ik mijn tijd verdoe in dat Penny topic waar een shetlander zomaar is gescheerd Nagelbijten / Gniffelen Nu komen er weer van die gasten die moeilijk gaan doen over het woord Penny en dat ze het belachelijk vinden dat wij ons druk maken over penny's. Hopen dat zij hun paard nooit zomaar met happen uit zijn manen tegenkomen Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 20:16

Ik haat penny's, als iemand aan Stees d'r manen komt scheer ik diegene helemaal kaal. Nagelbijten / Gniffelen Stees d'r manen zijn heilig.

En d'r is niks mis met 't woord penny... *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 20:16

En ik zit nu op m'n werk, en ik ga vrijdagavond naar concert, moet alleen nog wel aan kaartjes zien te komen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:15

Het weerbericht voor vandaag: Kans op windstoten, hagel en onweer. Waarom moet dat nou toch altijd op donderdag Boos!

Vind ik ook niet. Maar er zijn nu weer van die gasten die het raar vinden waarom ze Penny worden genoemd. Tja weet ik veel Verward

Naar welk concert ga je als je kaartjes kan krijgen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:21

Omdat donderdag gewoon een slechte dag is om buiten te gaan rijden. Clown

Ik ga naar:
DIT

Enne, ik ben een penny expert, ik weet aaaaalles over penny's. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:34

Ooh dan moet ik maar hopen dat de binnenbak snel klaar is Ja

Oeh ziet er stoer uit! Waar gaan ze optreden? Enneh... hoe heten ze? Tong uitsteken

Mss weet jij dan ook hoe ze aan de naam komen, ik werd nl erop aangevallen dat ik ze penny noemde. Maar vond het eigenlijk best nutteloos dat ik me zat te verdedigen tegenover mensen die nog nooit met penny's te maken hebben gehad Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:39

Despairs Ray, ergens in Utrecht dacht ik. Tong uitsteken

Het woord Pennymeisje stamt af van het Anglosaksische woord "Penny", zo werd het populaire tijdschrift genoemd waarin meisjes allerlei avonturen beleefden waarin ze vrijwel altijd een zwarte Arabische hengst kregen (en een bak vol roze strikjes). De Pennymeisjes van tegenwoordig heb je in lieve schattige versies of in bijdehante minder schattige versies. Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:20

Hmm grappig, ken die band niet.

Ahaa, dus toch wat ik dacht over de naam Penny Clown Het is nu wonderbaarlijk droog en zowaar schijnt de zon ook. Hopen dat het lekker droog blijf tot vanavond 20.30u Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:22

Bennikweer... Gaaaap

Blegh wat was dat ongelovelijk saai... Nagelbijten / Gniffelen

Hier is 't ook de hele dag droog geweest, hoop voor je dat 't vanaaf ook droog is. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:32

Zoals het er nu uitziet zou het wel eens droog kunnen blijven, maar dat zeg ik maar niet te hard Clown

Nou, hier is het ook niet echt leuk geweest. Heeeel saai maar alsnog beter dan school ja Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:36

Ik verveel me hier nu ook al dood... Nagelbijten / Gniffelen

Moet straks ook nog kaartjes zien te regelen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:38

Kan toch wel via internet neem ik aan? Of via de stage waar ze gaan optreden.

Pff, er gebeurt echt gewoon helemaal niets interessants hier. Buiten de natural/normal discussies zoals gewoonlijk. Nu gaat het weer los in een topic over natuurlijk bekappen. Vind het echt zo'n onzin, ik heb ergens gelezen dat een cursus korter dan een week is. Nou iemand met een studie van 3 dagen laat ik niet eens in de buurt van mijn paard komen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:46

't Concert is morgen... Nagelbijten / Gniffelen

Een vriendin van me komt nu hierheen, dan gaan we kijken of we kaartjes kunnen krijgen. Tong uitsteken

Bokt is de laatste tijd niet heel interessant he. Tong uitsteken Mss dat d'r op HAW wat is? Clown Natuurlijk bekappen begin ik maar niet over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:51

Tjee hoe bedoel je grootste nachtmerrie word werkelijkheid: viewtopic.php?f=2&t=680724&p=19914818#p19914818

Ohja, ik was even vergeten dat het al morgen was het concert Clown. Op HAW is ook niks te beleven, ja er zijn mooie foto's van een Z1 hafje. Erg stoer Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:33

Oooh Suuhuuuss!!! Het regent hier! Voortaan zeg ik gewoon helemaal niets meer over het weer denk ik Scheve mond

Heb je de kaartjes al?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:41

Jaaa ik heb kaartjes Go jij! Go jij!

Hier begon 't opeens ook kneiterhard te regenen Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:49

Heej goed joh! Nou, hopen dat het goede weer van jouw richtig komt Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:53

't Is hier gestopt met regenen maar 't is nog wel grauw... Scheve mond Nederlands weer is stom... Nagelbijten / Gniffelen

En Stees is knuffelig, en wanneer je aan d'r hoofd zit valt ze bijna in slaap... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:10

Aah wat schattig, Stees is volgens mij de droompoownie voor menig Penny Nagelbijten / Gniffelen Ze mag blij wezen dat ze bij jou terecht is gekomen. Anders zou ze de hele dag in roze moeten rondlopen! Ohnee dat doet ze al! Hahahaha grapje Haha! Wel heel schattig hoor dat je zo lekker kan knuffen met haar Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:33

Stees houdt van roze... Lovers Niet van Pennyroze, wel van mijn roze Lachen

Ze kijkt wel heel dom wanneer je d'r knuft. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:15

Hahaha aah Steesje vind het juist ze leuk om geknuffeld te worden.

Ik wist trouwens niet dat Sum nu ook verkocht is! Ik werd net gebeld door Sandra of ik op Summer wou rijden. Dus ik zo van: Eeh ja, maar dat is toch aan Evelien om dat te bepalen Verward Zei ze dat Summertime nu van haar was! Hahahaha ik moest wel lachen, ik begreep er even helemaal niets van Tong uitsteken Maargoed, ik ga dus waarschijnlijk zometeen op Summie Lachen